Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kleijn 29-12-2021

Het bestellen en bezorgen verliep uiterst snel. De bestelling was heel degelijk ingepakt en keurig op tijd bij ons bezorgd. We zijn heel blij met onze aankoop en hopen er heel lang gebruik van te kunnen maken. Wij bevelen cameranu.nl zeker bij onze familie kennissen en vrienden aan.

Ben 29-12-2021

Cameranu.nl maakt het weer waar. Als één van de weinigen hebben ze een prachtige OMD Olympus set geleverd met een prachtige lens.
Meteen uitpakken, instellen en aan de gang. Een paar dagen later meteen aandacht vanuit cameranu.nl hoe kan ik nog beter de camera gebruiken mooie tips en daarnaast natuurlijke goede handleiding.
Ik weet nu al waar ik mijn volgende camera ga kopen. Gaat wel even duren want ben super blij met de Olympus.

Annemarie 29-12-2021

Onlangs hier geweest om een nieuwe lens te kopen. Ook nu weer vriendelijk te woord gestaan, en goede informatie gekregen. Geen gladde verkooppraatjes maar eerlijke uitleg.

Anne 29-12-2021

Toen in mijn Sony A7III ging aanschaffen heb ik eerst meerdere aanbieders bekeken. De prijs op cameranu was goed en ik vond de website prettig. Ook verkocht cameranu alle accessoires die ik wilde kopen. Dat was ideaal, alles bij 1 partij. Ik heb contact gezocht ivm een vertraagde verzending, mijn pakket zou eigenlijk binnen 1 a 2 dagen in huis zijn maar het duurde een week. Waarschijnlijk vanwege vertragingen bij postnl. Ik kon snel contact krijgen met de klantenservice van cameranu. Ze hadden niet echt een oplossing, maar ik kreeg wel het idee dat als het echt een tijd zou duren voordat ik mijn spullen binnen zou krijgen, dat ze er dan meer aandacht aan zouden besteden.
Toen het pakket eenmaal binnen was, zat alles netjes verpakt en was alles in orde. Erg blij met mijn aankoop bij cameranu, zou het zeker aanbevelen.

Manuel 29-12-2021

Ondanks de drukke tijden (kerstperiode) voor pakjes te leveren is mijn printer de volgende dag om 13u00 toch al aangekomen in België! (volgende dag levering gekozen en pas om 14u00 besteld.)
Ook een zeer goede naservice via whatsapp! Ik werd binnen de 15 minuten geholpen via watsapp!
Alles is prima en snel verlopen. In de toekomst kom ik zeker nog eens hier kijken voor bepaalde producten. De printer stond hier ook het goedkoopste geprijsd trouwens.

Hub A 29-12-2021

Duidelijke site, correcte prijzen, snel geleverd zelfs enkele dagen voor de Kerst.

Mireille 29-12-2021

Helaas ontzettend slechte afhandeling van een klacht. Compact cameraatje gekocht voor mijn 75 jarige moeder. De 10 foto's die ze maakte, waren van zeer slechte kwaliteit. Uit "coulance" mochten we de camera na 35 dagen nog retour sturen. Nu blijkt de afdeling retouren ineens 2 forse krassen op de camera te zien, welke er niet op zaten bij het versturen door ons. Hierdoor krijgen we niet het volledige aankoopbedrag retour, omdat deze camera niet meer 'als nieuw' verkocht kan worden...
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-01-2022

Beste Mireille,

Bedankt voor je review.
Wij hebben hier inderdaad meermaals contact over gehad. Op 5 november heb jij de camera in ontvangst genomen. Pas op 10 december maakte jij bij ons de eerste melding dat je niet tevreden was met het product.
Op dat moment hebben wij nog geprobeerd mee te denken in de juiste instellingen voor jouw camera. Omdat jij hier niet in mee wilde gaan hebben wij uit coulance aangeboden om de camera, inmiddels anderhalve maand buiten de retourtermijn, toch retour te nemen. Het klopt inderdaad dat wij bij het controleren hebben geconstateerd dat er flinke krassen op de camera zitten. Als je iets naar ons retourneert ben je zelf verantwoordelijk voor de retourzending, evenals wij verantwoordelijk zijn voor de verzending naar jou. Om die reden kunnen wij dan ook niet het volledige aankoopbedrag terugstorten. De waardevermindering die we hanteren is op basis van de krassen en de missende kabel.

Je gaf aan dat de camera niet naar wens functioneert en dat er maar enkele foto's mee gemaakt zijn. Als deze vergelijkbaar zijn met de foto's die je naar ons hebt doorgestuurd dan snappen we dat je niet tevreden bent over de kwaliteit omdat deze in donkere omstandigheden zijn gemaakt en deze foto's altijd meer ruis zullen bevatten. We hebben de camera hier ook getest en geen afwijkingen geconstateerd.

Team CameraNU.nl

Han 29-12-2021

Goede overzichtelijke shop, ruime selectie. Levering was snel en goed. Alle ontvangen spullen waren zoals beloofd en van de verwachte kwaliteit. Uitstekend geholpen.

Theo Heller 29-12-2021

Ook deze keer weer gekozen voor CameraNU.nl. Ruim assortiment, duidelijke site, makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Roelof Beekman 29-12-2021

Via helpdesk juiste product gevonden, besteld en goed ontvangen.
En zowaar na inmiddels drie pogingen bij andere leveranciers hier goed geslaagd!

Theo H 29-12-2021

Online een bestelling gedaan en ondanks de feestdagen in december heb ik het bestelde binnen 5 werkdagen in huis.
Dus een snelle service van cameranu.nl
Mede door hun overzichtelijke website en makkelijke veilige betaal opties.

Theo Langenhuizen 29-12-2021

wat je zoekt is goed te vinden, bestellen is zeer eenvoudig en leveren/ophalen goed gegaan.

Wim 29-12-2021

Ja de gebruiksvriendelijkheid van de site is prettig en vooral duidelijk. Via een telefonisch onderhoud wordt je met de meeste vriendelijke en deskundigheid te woord gestaan en kunnen daar bij jou van goed advies dienen. Ik nu al in korte tijd divers camera apparatuur gekocht en ben daar uiterst tevreden over. Een echte aanrader voor amateur of ook als vak fotograaf.

HCL 29-12-2021

Goede service, fijne winkel, goed advies en prettig personeel! Hier kun je prima terecht.

Jillis Doubledutch sky racing 29-12-2021

ik kwam met lege handen binnen en liep met een tas vol naar buiten.
er was gewoon alles wat ik nodig had onder anderen de insta360 die ik verder in de buurt nergens kon vinden.
de afstand bediening was niet aanwezig maar werd binnen een week opgestuurd.
ik ben goed geholpen met een warme bak thee er bij.

Erik 28-12-2021

Heel snelle levering, slechts 2 dagen moeten wachten, top! Alleen spijtig dat 1 van de 2 bestelde producten niet past op mijn toestel.

David 28-12-2021

Deskundig advies. Er werd een gespecialiseerde medewerker bij gehaald die de tijd nam voor mijn vragen.

Melodie 28-12-2021

De site is erg overzichtelijk en met mijn smartphone kan ik heel simpel navigeren. Als je op een product klikt, krijg je goede en volledige informatie alsook bijbehorende accessoires en eventueel alternatieven (óók tweedehands). Ik koop graag bij cameranu.nl!! Ook de winkel in Eindhoven is top, vriendelijk personeel en je wordt goed geholpen!! 100 punten

J.Wagemakers 28-12-2021

Een fijne workshop van Bas. Jammer dat er geen voorziening was zoals een toilet en een bakje koffie. Vier uur op het koude strand is dan wel lang. Zeker als je 2 uur voor moet rijden.
Maar het was het wel waard de workshop Seascapes

Tim 28-12-2021

Ik had een nieuw objectief besteld voor mijn camera, redelijk prijzig apparaat. De mensen van het magazijn hadden het objectief in een doos gedaan met luchtkussens, echter zat er zo weinig in dat de inhoudt alle kanten op kon. Ook zat er een sticker op de doos van post NL met de mededeling dat de doos open was geweest en de inhoudt niet volledig of beschadigt kon zijn. Dit was niet zo en het objectief heeft het overleefd. Volgende keer toch even wat beter in pakken zou ik zeggen.

Wel snelle levering.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-12-2021

Beste Tim,

We hebben inmiddels contact met elkaar gehad. We vermoeden dat bij PostNL een gedeelte van de bubbelfolie eruit is gegaan, want we zorgen er juist altijd voor dat er genoeg folie in zit zodat niks gaat schuiven, dat is niet de bedoeling geweest.

Onze excuses voor het ongemak!

Team CameraNU.nl

Stef 28-12-2021

Fijne website en snelle service. Zelfs in de drukke dagen vóór kerst maken ze de snelle levering waar.

Dinesh 28-12-2021

Goeie en snelle service, ik zal hier zeer zeker al mijn spullen halen voor fotografie 👌🏼

Frans 28-12-2021

Tijdens het bestellen van een fotokoffer kon ik voor 2 euro dit nog dezelfde dag laten bezorgen.
Zeker doordat we rond de kerst zaten leek mij dit een goede oplossing.
Helaas, dezelfde dag blijkbaar niet (volgensTrunkrs was het pakket niet afgegeven, maar volgens cameranu wel)
Tijdens mailcontact werd mij medegedeeld dat aangezien het een drukke periode was, dit soort vertragingen te verwachten is.
Op het feit dat ik ze aangaf dat ze wel een betaalde optie laten zien waar de verwachting gezet wordt, komt nooit meer een reactie. Na elke emails werd er uiteindelijk door een ander gereageerd en de schuld werd gelgd bij oa de drukte, de koerier/Trunkrs enz. En werd er verzekerd dat het deze avond bezorgd zou worden. Voor een 2e maal een verwachting gezet.
2e avond tussen 17.00 en 22.30 voor niets wachten. Gezien de reacties van Cameranu - die niet begrijpt waarom ze niet service gericht / klantgericht waren mijn bestellingen teruggestuurd. Nu afwachten wanneer het geld wordt teruggestort.
Inmiddels dezelfde goederen besteld en binnengekregen bij de concurenten.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-12-2021

Beste Frans,

Bedankt voor je review.
Uiteraard willen wij voorop stellen dat dit een heel vervelende situatie is.
Vanwege de drukte tijdens de feestdagen hebben helaas veel bezorgdiensten, waaronder Trunkrs, vertragingen opgelopen. Hierdoor is jouw pakket niet op tijd bezorgd, waarvoor onze excuses.
Wij snappen zeker dat de 'Same day' een bepaalde verwachting schept, en betreuren het dat wij dit niet hebben kunnen waarmaken.
Het kan inderdaad kloppen dat er verschillende collega's hebben gereageerd op jouw e-mails, maar voor zover ik kan zien, waren alle collega's goed op de hoogte van de situatie en hebben zij hun best gedaan om je zo correct mogelijk te informeren over de status.
De retourbetaling is inmiddels in gang gezet.

Nicolette 28-12-2021

Goede service en levering zoals afgesproken. Goed verpakt waardoor geen beschadigingen.

Joris 28-12-2021

Goede service, duidelijke communicatie en zeer snelle levering van de bestellingen. Overall zeer tevreden en mijn go-to bedrijf voor camera apparatuur!