Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 990 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B.G. 03-01-2022

Via de zeer gebruiksvriendelijke website van CameraNu.nl heb ik een dia- negatiefscanner aangeschaft. Door de zeer snelle levering (de volgende dag) kon ik al snel van het apparaat gebruik maken.

Nathalie 03-01-2022

Onmiddellijk zeer vriendelijk antwoord op een vraag met daaropvolgend een zeer vlotte levering, meer kan een mens toch niet vragen… 😊

Nena 03-01-2022

Hele fijne shop, goede service. Verzendtijd is niet lang, goed ingepakt en de producten zijn top!

Wouter 02-01-2022

Erg prettig geholpen, zowel telefonisch als in de winkel met betrekking tot het uitkiezen van de juiste fotorugzak.

rob 02-01-2022

een foto printer gekocht van canon. een printer van prima kwaliteit. en in 2 dagen had ik hem in huis

Gene 02-01-2022

Goede website, duidelijk, handige features. bij eventuele vragen kan je contact opnemen en bij goed vinden direct bestellen, persoonlijke benadering. Altijd prettig online winkelen.
Ruime keuze en goede service en begeleiding.
Ook in de winkel kan je hier rustig rondkijken.

Desiree 02-01-2022

Prima Service. In eerste instantie het verkeerde product besteld en via de helpdesk goed geholpen en nu het goede product in huis. Ik ben zeer tevreden

Christiaan Nicolai 02-01-2022

De site werkt op mobiele apparaten zeer prettig en overzichtelijk ook was de levering snel en van goede kwaliteit ik heb een verrekijker aangeschaft waar ik nog heel lang plezier van ga hebben en voor mijn volgende aankoop weet ik deze site zeker te vinden als boswachter in opleiding kan ik nog wel de benodigde spullen gebruiken

Administratie - Klein Vaarwater 02-01-2022

Afgelopen maanden een mooi product aangeschaft via CameraNu.nl. Het product had de juiste prijs/kwaliteit verhouding.

Harald mansens 01-01-2022

Goede duidelijke website, waar ik mijn keuze voor de Sony rx10 mark 4 snel had gemaakt. Bestellen zeer gemakkelijk en snel een bevestiging van de levering. Levering snel en correct.

Henk-Jan 01-01-2022

Super makkelijk om tot mijn product te komen. Zeer concurrerende prijs en zeer gunstige garantie voorwaarden.

William 31-12-2021

Nikon Coolpix P950 was nergens meer op voorraad.

CameraNU.nl heeft mij top geholpen hiermee. Superservice!

Ad Hilversum 31-12-2021

Ik werd meteen geholpen toen ik kwam om mijn camera te laten reinigen en heb meteen mijn bestelde Rollei statief op gehaald.
Prima service en alles binnen 10 minuten geregeld.
Uitermate tevreden.

Marc 31-12-2021

Zelfs met de Corona maatregelen in acht genomen nog steeds een fantastische service.

Sander de Koning 31-12-2021

Cameranu is voor mij een onderneming die altijd erg helder is in uitleg en erg goed adviseert . Oftewel een betrouwbare onderneming met ook veel kennis .

Erwin 30-12-2021

Gisteravond 11.00 uur een camera besteld....vandaag afgeleverd....
Meer dan netjes

Cor 30-12-2021

Voor de 2de keer iets besteld en alles goed.
Goede service en vriendelijke personeel

Marc Van de Ryse 30-12-2021

Beste prijs/kwaliteit vergeleken met andere websites. iet iedereen verkoopt deze oplader.

Henk Käyser 30-12-2021

Cameranu.nl heeft een duidelijke website. Men is vlot met antwoorden op je vragen.
Vlotte levering. Goed verpakt.
Bij gebruikte artikelen geeft men duidelijk aan wat de conditie is.

Erii 30-12-2021

Zeer snelle levering , zelfs in de eindejaarsperiode . Professionele begeleiding en uitleg . Ook eens het artikel betaald en geleverd bieden ze nog ondersteuning en tips via mail.
Het was mijn eerste maar wss niet de laatste bestelling . Een klein minpuntje : ze nemen ook producten over en bieden daar een som voor , maar dit had ik pas gezien toen de bestelling al onderweg was , misschien nog duidelijker vermelden bvb. Op de afrekenings pagina.

Respect 30-12-2021

Goede service, je kunt advies in de chat op de site vragen en krijgt (vaak) binnen 5 min. antwoord.
Snel geleverd.

Ed Schut 30-12-2021

Ik wilde een nieuwe camera. Door de lockdown kon ik geen winkel in.camera besteld op de site en nog dezelfde dag opgehaald. Goede en vriendelijke service.

Britt 30-12-2021

Duidelijke onderwerpen waar je kan zoeken naar wat je nodig hebt, chat waarin je vragen kunt stellen aan medewerkers die je verder helpen, filter om beter te vinden wat je zoekt, aangeven als er iets niet op voorraad is en ook dat de bezorg tijd en dag onbekend zijn.

Leo Tijdeman 30-12-2021

Op vrijdag 17 december rond 17.00 uur online het "Nikon Z 24 - 200" objectief voor m'n Z 6 besteld.Het objectief was haast nergens op voorraad en toch al zaterdag de 18e rond 10.30 uur aan huis bezorgd. Klasse!!!

Eduardo 30-12-2021

Vandaag heb ik betaald voor een fotografische lens met een promotiecode van 10% (per e-mail verzonden). na ontvangst van de betaling zeiden ze dat ze geen gebruik konden maken van de korting!
winkel om te vermijden! niet adviseren!
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-12-2021

Beste Eduardo,

Bedankt voor je review.
Het is inderdaad helaas niet toegestaan om een code van vorig jaar voor een tweede keer te gebruiken.