Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Janneke 25-12-2021

Al jaren klant bij 1 van de beste en meest betrouwbare camera winkels in Nederland. Altijd goed en up to date advies, zowel in de winkel zelf als online. Levering was ook dit keer weer snel, artikelen netjes verpakt, duidelijke communicatie.

S. de Haan 25-12-2021

CameraNU is makkelijk te vinden, beschikt over een compleet assortiment en bestellen is eenvoudig.
De levering verliep volgens planning. Wat wil je nog meer!

Henk 25-12-2021

Vlot bestellen en snelle en correcte levering. Alles zoals omschreven op de site.

Ed 25-12-2021

Cameranu is een van de weinige winkels waar je nog terecht kunt voor goed advies en service. Ik ben bij aankoop van een nieuwe camera uitstekend geholpen.

Henk 25-12-2021

Goed aanbod met nette prijzen en snel geholpen. Voordeel is dat je een product ook in een "echte" winkel kunt bekijken en checken.

Lisa Hiemstra - Dijkstra 24-12-2021

Super snelle verzending en fijne webshop! Alles wat je nodig hebt als fotograaf.

Ingelse 24-12-2021

Eerst informatie gevraagd over het product dmv de chat, waarna een medewerker voor mij ging kijken welke mogelijkheden er waren. Daarna kreeg ik een aantal links te zien waarmee ik de diverse producten kon bekijken. Even daarna kreeg ik een kopie van de chat met de links in een email toegestuurd. Prima. Toen ik besloten welk product ik wilde heb ik deze besteld en het product werd heel snel geleverd. Ik kan iedereen camera.nl aanraden. Ik ben heel tevreden.

kbeets68 24-12-2021

Ik had problemen bij het registreren van mijn Sigma objectief maar ben uitstekend door cameranu geholpen!

Judith 24-12-2021

Prettig geholpen en snelle service. Vriendelijke verkopers ook in de winkel.

ric 24-12-2021

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen en te woord gestaan bij het inruilen van twee objectieven voor een andere. Daarbij werd ruim de tijd genomen.

Victor 24-12-2021

Ik heb dit jaar redelijk wat spullen besteld bij cameranu.nl. Deze winkel biedt apparatuur aan van uitstekende kwaliteit en ik krijg alles netjes ingepakt binnen! Zelfs tweedehands producten zagen er net zoals nieuw uit! Ook ben ik tevreden met hoe dynamisch en breed het assortiment is, hele zeldzame artikelen die nauwelijks te verkrijgen zijn biedt deze winkel gewoon aan. Ik vind het ook prettig dat de klantenservice van cameranu.nl zo goed bereikbaar is (op werkdagen tot 22:00! Op deze manier kon ik mijn vragen gewoon stellen zonder zorgen dat ik het voor 17:00 moet regelen. Tevens krijg je ook competente mensen aan de lijn die je met de meest technische vragen kunnen ondersteunen.

Een goede zaak, professioneel, competent, en biedt kwaliteit!

Linda 24-12-2021

Klantenservice reageert binnen een dag. Aardige mensen! Zelfs toen ik een beetje door mijn enthousiasme ongeduldig zat te mailen. Snelle levering. Goed verpakt, had op zich wel in een kleinere doos gekund maar ik geef toch een 10.

Bart 24-12-2021

Ik ben supergoed geholpen!
Omdat ik eigenlijk door de bomen het bos niet meer zag, maar wel wat wensen had. Besloot ik naar de winkel in Urk te gaan.
Daar werd ik uitgebreid en deskundig te woord gestaan.
Met die info naar huis en de week erop weer even terug om een keuze te maken.
Opnieuw vriendelijk en deskundig geholpen. Omdat ik toch nog wel veel te vragen had koste dit flink wat tijd. Men nam hier ook alle tijd voor.
Dus wat mij betreft alle lof voor Cameranu. Ze hebben mij meer dan goed geholpen.

Dennis 24-12-2021

Ik kom graag in de winkels van CameraNU. Ondanks het feit dat deze winkel in Amsterdam zit is deze zeer goed te bereiken. De review die ik nu doe heeft alleen betrekking op een online bestelling. De bestelling is, zelfs in deze lockdowntijd in December, erg snel en goed geleverd. De verrekijker accessoires was netjes verpakt. Prima bedrijf.

Eddy 24-12-2021

Uitgebreid assortiment met bekende merken, snelle levering en prima klantenservice!

dirk 23-12-2021

Beste mensen van CameraNu,
Pure nostalgie, dit review.
Mijn eerste bestelling bij CameraNu heb ik opgehaald in een opslag c.q. ruimte met twee bureaus op een bovenverdieping van een havenloods op Urk. Mijn eerste digitale camera, denk ik. Bij jullie was het druk en chaotisch, toch lukte het mijn bestelling uit een berg dozen te vissen. Er is aan gewerkt, het is nu helemaal anders...
In al die jaren heb ik alleen goede ervaringen gemaakt en word nog steeds blij als ik een pakje van CameraNu ontvang.

Wagtho 23-12-2021

Fijne winkel, professioneel, veel keus en kennis, netjes en orderlijk geholpen.

Arno 23-12-2021

Heb er een nieuwe lens voor mijn camera gekocht.
Nette prijs en snel bezorgd.
En ben er erg te vreden mee.

Piet Precies 23-12-2021

Als een van de weinigen kon cameranu een digitaal fotolijstje uit (krappe) voorraad leveren. En ondanks de decemberdrukte werd het de volgende dag bezorgd!
Enig kritiekpunt betreft het lijstje (Denver) zelf: qua beveiliging geeft de software weinig vertrouwen, die lijkt er op gericht om 'vrienden' zo makkelijk mogelijk toegang te geven tot het lijstje, maar de fabrikant eveneens. Voelt als een trojaans paard, wifi is niet eens uit te schakelen. Niet aan internet koppelen betekent overigens óók geen software-updates, want die (voor zover ze er zouden zijn) worden automatisch via die wifi-verbinding opgehaald. Bij de fabrikant kon ik geen informatie vinden over updates, handmatig installeren (via USB) is dus niet mogelijk. Camaranu kan hier weinig aan doen, maar de software/beveiliging van het lijstje is wat mij betreft dik ONvoldoende, een typisch voorbeeld van 'smart home' dat de kranten kan halen wegens beveiligingslekken.

Janrense Boonstra 23-12-2021

CameraNU hanteert heel scherpe prijzen en heeft het grootste assortiment waar het Doka betreft. Alles goed te vinden. Ben sinds een paar jaar met analoge fotografie bezig en kan bij hen voor alles terecht. De combi van webwinkel en echte zaak is ook van meerwaarde. Ik had fotopapier besteld dat ik zelf in Eindhoven ging ophalen. Daar bleek men nog een extra pak van hetzelfde papier voor mij apart te hebben van een iets oudere lichting maar ongeopend. Kon ik met fikse korting ook krijgen. Prima service!
Bij het afdrukken thuis ook van uitstekende kwaliteit!

Denise 22-12-2021

Hebben een zeer breed assortiment en geven kundig advies. Ze proberen je niks aan te smeren en adviseren altijd wat je nodig hebt. Geen fratsen, professioneel en behulpzaam. Ga zo door CameraNU!

MOEVY 22-12-2021

Persoonlijke benadering. Goed bereikbaar en afspraak gemaakt voor een uitleg en test onder begeleiding van een medewerker. Nieuwe camera en draadloze audio gekocht.

mark 22-12-2021

Vorige week ben ik langs geweest om een nieuwe camera uit te zoeken.
Na een een uitleg over een aantal merken, heb ik mijn wensen en eisen aangegeven wat ik graag wil fotograveren.
Aam de hand van wensen werden de camera's erbij gehaald die daar het beste bij zou kunnen passen.
De uitleg over de camera's was zeer duidelijk en de plus en min punten werden er ook bij verteld.
Uiteindelijk paste de sony a73 het beste bij mij.
Ik ben heel blij dat er is geluisterd naar mijn wensen en dat het niet om het verkopen gaat

Rinse de Vries 22-12-2021

Er wordt snel gereageerd op vragen over kwaliteit en prijs. Door de goede adviezen is een keuze makken gemakkelijker. Bestellingen worden snel en goed verpakt verzonden. Het bedrijf maakt een betrouwbare indruk, ze doen wat ze beloven. Voor mij een belangrijke reden om voor aanschaf en advies terug te gaan naar CameraNu.

Justinus 22-12-2021

Na lang zoeken een Plustek Dia-scanner aangeschaft. Vooraf telefonisch informatie opgevraagd en daarbij zeer correct en informatief te woord gestaan. Dus gelukkig geen "chatbot" (met vaak totaal nietszeggende reacties) maar een echt mens. De scanner zelf werd snel geleverd en was keurig en solide verpakt. Deze scanner draait thans op volle toeren. Wanneer ik weer iets dergelijks nodig heb, dan is mijn 1e keus zeker CameraNu.