Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ayoub 22-12-2021

Ik heb een onderdeel voor mijn canon camera besteld. Ik ben zeer tevreden hoe snel deze bezorgd werd. Ook ben ik tevreden omtrent de communicatie over de verzending.

De website zelf ook zeer tevreden, alles was voor mij duidelijk en het vertrouwen had ik zeker.

Ik zal mijn vrienden en familie aanbevelen bij cameranu.nl te bestellen.

Kortom een top website

Yannick 21-12-2021

Top winkel met goede service. Eerst uitstekend geadviseerd in de fysieke winkel. Niet zomaar iets verkopen maar samen zoeken naar een product op maat. Bij het latere bestellen via de website ook telefonisch goed te woord gestaan. Snel mee in contact te komen en het gevoel gekregen dat ze echt weten waar ze over praten. Fijn dat CameraNU ook in de avonduren te bereiken is en probleemloos meekijkt en begeleid in het aankoop proces. Gedegen advies, goed bereikbaar en een uitgebreide site met eindeloze mogelijkheden! Snelle en nette levering conform afspraak.

Ains 21-12-2021

Super snelle levering, goede service, toen er iets met de sensor was van mijn camera stuurden ze een nieuw model op.
Ik bestel eigenlijk nooit meer bij een andere winkel want dit is het meest vertrouwelijk.

Annelyn 21-12-2021

Hele overzichtelijke website. Wat vooral erg prettig was, was dat alle camera's en accessoires ook op voorraad waren. Voordat ik de aankoop heb gedaan, heb ik nog telefonisch contact gehad om wat informatie over de producten te krijgen. Daarna de koop gedaan, en de volgende dag had ik alles al in huis.

Pieter 21-12-2021

Duidelijke, aantrekkelijke site met veel info De bestelling wordt snel geleverd, de volgende dag.

Ton van Oudheusden 21-12-2021

Ondanks het feit dat ik niet goed gekeken had bij mijn bestelling was het voor cameranu geen enkel probleem om de nieuwe situatie snel op te lossen. Top!!

Quincy 21-12-2021

De levering was ontzettend snel. Top service! Bovendien erg tevreden over de diverse kleuren achtergrondrollen die we hadden besteld. Camaranu heeft hierin een ontzettend breed assortiment in. Superfijn!

Herman 21-12-2021

Vaste winkel en webshop voor de aankoop van fotografie spullen. Concurrerende prijzen en snelle levering.

Chri6 21-12-2021

Via Google bij Cameranu gekomen voor het aanschaf van een lenstas. Kon namelijk de juiste tas niet vinden, maar bij Cameranu kreeg ik een prima omschrijving, zodat ik niet twijfelde voor de aanschaf. Nu erg blij met mijn aankoop. Goeie kwaliteit.

Alexander 20-12-2021

Product was snel in huis! Ik heb het product geretourneerd omdat ik iets anders wilde. Klantenservice goed bereikbaar. Jammer dat je voor retourzendingen verzendkosten moet betalen
Verder prima webshop!

Wiebe 20-12-2021

Uitstekende voorlichting door vakkundig personeel. Breed assortiment aanwezig in de zaak. (Toch fijn dat je alles kunt vasthouden en uitproberen) en dat alles tegen goede prijzen. TOP.

Matthijs_Dinkla_Photography 20-12-2021

Professionele website met een zeer uitgebreid assortiment. Bijna alles voor mijn fotohobby kan ik hier bij CameraNu vinden. Behulpzame en vriendelijke klanten service, snelle en keurige leveringen met goede prijs kwaliteit verhouding. Niet voor elk product de goedkoopste winkel maar 9 van de 10 keer wel mij go to webshop.

Gerald 20-12-2021

Erg netjes geholpen bij een klacht. Ze hebben een passende oplossing geboden. Denken dus met je mee. Een bedrijf om bij terug te komen.

Sahar 20-12-2021

Snelle levering, maar helaas was mijn pakketje opengescheurd afgeleverd. Gelukkig is de inhoud nog heel gebleven.
Officiele reactie van CameraNU.nl 21-12-2021

Goedemiddag,

Bedankt voor je review.
Wat vervelend dat je pakketje opengescheurd is afgeleverd!
Wel vinden we het jammer dat je niet eerst contact met ons hebt opgenomen hierover.
Wij hebben je klacht in ieder geval doorgezet naar de vervoerder.
Onze excuses voor het ongemak.

Angelo 20-12-2021

Via google gezocht naar een nieuwe lens voor mijn Sony, direct leverbaar, en vergeleken met andere camerasites goedkoper. Langs geweest bij CameraNU in Rotterdam en hij was inderdaad direct leverbaar, even uitgetest en al vrij snel verkocht.

Later een Insta360 One X2 aangeschaft, ook nu weer ruim 50euro goedkoper bij CameraNU, en snel binnen. Superblij mee!

Ruud van der Velden 20-12-2021

Na heeeeeeeel lang twijfelen contact gemaakt en de zeer vriendelijke medewerkers mij overtuigd dat dit de beste oplossing was voor mij. Ben lekker mijn veertig jaar oude super 8 filmpjes aan her digitaliseren veel plezier.
Van een ding spijt HAD HET VEEL EERDER moeten doen

Wesley 20-12-2021

Als amateurfotograaf werd ik perfect geholpen; ik wist niet goed wat ik nodig had om gedaan te krijgen wat ik wil en het personeel nam uitvoerig de tijd om me een en ander uit te leggen, opties te laten uitproberen en te adviseren.

Stephen 20-12-2021

Snelle levering en op afgesproken tijdstip, zelfs met verzending naar België.
Producten ook stevig ingepakt.

Guido Depoorter 20-12-2021

Top service, super snelle levering, alles zoals bescheven, aankoop was batteryugrip voor m'n Eos RP,
werkt prima, graag tot nogmaals,

Bert 20-12-2021

Zeer nette levering en zoals beloofd op tijd. Ook was alles netjes en veilig verpakt.

Dominick 20-12-2021

Wat een naar bedrijf. Nadat ik vorig jaar problemen had met dat de postnl bezorger gevoelige producten letterlijk over een heg (waarvan hij dacht wat van ons was) had gegooid en cameranu.nl volhield dat ik het 'daardoor toch ontvangen had' hebben ze het dit jaar nog bonter gemaakt.

We hebben een macbook gekocht en die is al diverse malen gerepareerd en nu is zelf apple erbij betrokken die aangeeft dat de problemen inderdaad onder het consumentenrecht vallen gezien er blijkbaar productiefouten zijn, echter weigert cameranu ook maar enige vorm van service te bieden. Als we bellen zeggen ze dat we het op de email moeten zetten en op de email wordt de laatste tijd niet meer gereageerd.

Dus, na advies en met de steun van Apple (die op papier hebben gezet dat cameranu de verantwoordelijkheid draagt in dit geval) nemen we juridische stappen.

Zeer teleurstellend en gewoon een simpel bedrijf die zoveel mogelijk geld wil cashen maar geen service wil leveren!

Dus mijn advies aan iedereen: Pas op met duurdere producten want garantie doet cameranu niet aan, service ook niet en ze blijven de snor drukken.
D 14-01-2022

In plaats van dat cameranu de service probeert te verbeteren hebben deze deze review gerapporteerd bij Kieskeurig, dit is namelijk wat dit schandalige bedrijf altijd doet met negatieve reviews.

Na diverse emails uitgewisseld te hebben waarin ik heb kunnen aantonen dat cameranu loog over de garantie, loog over dat er geen contact was geweest, heeft kieskeurig besloten de review te laten staan.

Dit hoort echter wel als extra waarschuwing te dienen;
Negatieve reviews worden door cameranu aangevochten en de plaatsers moeten keer op keer op keer alles bewijzen. Zeer slechte zaak van Cameranu en dat kieskeurig zich zo voor het karretje laat spannen... schande!

Rob 20-12-2021

Ik heb de prachtige camera en lens in de winkel in Urk gekocht. Daarvoor had ik zeer plezierig contact via de mail.
In de winkel was het contact net zoals de mail top! Zeer klantgericht en fantastische service van het vriendelijke en professionele medewerkers. Al eerder mijn professionele fotoproducten hier aangeschaft. En zal dat hier blijven doen.

Coby S. 20-12-2021

Je hebt wat nodig en dit bedrijf weet ik dat garant staat voor service. Dat is tegenwoordig maar weinig bij een aantal zaken. Binnen 2 dagen had ik het bestelde binnen en met de kerst hoop ik dat voor wie het cadeau is, er erg blij mee is. Top dank voor de medewerking

J.H. 19-12-2021

Al twee keer films gescand en tot nu toe was het heel leuk uitgekomen! De prijzen zijn ook lekker goedkoop.

marcb 19-12-2021

Cameranu in Eindhoven was, is, en blijft mijn Fotozaak ! Geweldig! fijne en deskundige mensen!