Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ashley 19-12-2021

Enorm fijne klantvriendelijkheid. Hele fijne ervaring. Snel geld terug na een bestelling die ik had geannuleerd. Ga zeker vaker hier bestellen dankzij de klantvriendelijkheid.

Pieter V 18-12-2021

Prima service, geweldig duidelijk aangeduid. Je krijgt wat je ziet, voor de prijs die is aangeduid en het product wordt geleverd op het vooropgestelde tijdstip. Tip top in orde!

erik 18-12-2021

ik vond het advies het geduld vd medewerker prettig. Goed geluisterd naar je wensen. Gewoon top

eva 18-12-2021

ik wilde graag wegwerp camera’s kopen omdat ik de kerstdagen op een andere manier wilde vastleggen. door de goede deal ben ik naar cameraNU gegaan. Snelle bezorging en goed verpakt! ik ga hier zeker weer bestellen wanneer ik eindelijk mijn proffesionele camera ga kopen! :)

Marjo Vonderman 18-12-2021

Ik was op zoek naar een systeemcamera. In de winkel ruim aanbod en kon de camera's proberen. Verkoper nam rustig de tijd voor mij, vroeg goed door wat mijn wensen waren en gaf verschillende adviezen. Hij was niet aan het verkopen en drong ook niet 1 bepaalde camera aan mij op. Ik kon rustig besluiten en heb die middag de camera gekocht waar ik erg blij mee ben.

Larousse54 18-12-2021

Cameranu is een winkel met plezierig en competent personeel. Ze denken met je mee, dringen niets op.
Toch had ik het plezierig gevonden als ze me een verzekering voor mijn nieuwe camera hadden aangeboden. Later sprak ik de man die me de camera verkocht had en die vertelde me het zelf opdringerig te vinden zo’n verzekering aan te bieden. Persoonlijk denk ik dat als een object van tweeduizend euro verkocht wordt, het de klant in elk geval helpt in zijn denken…

Gaga 17-12-2021

Goed en snel antwoord op mijn vragen. De bestelling netjes en vooral goed ingepakt en snel geleverd

Gerard Aveskamp 17-12-2021

De site is zeer overzichtelijk, de productbeschrijving is erg duidelijk, werkelijk niets ontbreekt. De betaling is makkelijk en er is direct communicatie op de mail.
De bezorging is erg snel, en het bestelde is supergoed en nauwkeurig ingepakt, kan dan ook niet anders dan Cameranu.nl van harte aanbevelen.
xxxxxxxx

reviews@cameranu.nl. 17-12-2021

perfecte klantenservice, de camera is in perfecte staat, express levering van goederen !

Yvonne 17-12-2021

Top snelle levering vrijdagavond besteld volgende dag in huis. Goede staat ontvangen,prima product.

Tineke 17-12-2021

Ooit eerder hier iets besteld waar ik toen ook tevreden over was. Nu ook weer met het bestellen van mijn nieuwe camera.
Site is duidelijk en overzichtelijk. Camera werd de volgende dag al bezorgd. Duidelijke beschrijving hoe de camera gebruikt kan worden.

Dick 17-12-2021

Duidelijke shop, makkelijk te vinden wat je zoekt. Bestelling was eenvoudig en aflevering was op het afgesproken tijdstip. Conclusie: heel tevreden, hier ga ik vaker bestellen.

NVisible 16-12-2021

Niets op aan te merken ! Bestelling goed verpakt en de dag erna geleverd zoals het beloofd was ! Ik had last minute materiaal nodig voor mijn camera en anders had ik geen opdracht kunnen volbrengen mocht dit niet op tijd geweest zijn. Echt helemaal top !👌🏻

Martijn 16-12-2021

Goede ervaring met cameranu. Duidelijke site en super snel geleverd. Ik ben er blij mee

Jacqueline Boekelman 16-12-2021

Gekocht maar het verkeerde helaas, dus retour , dit alles zeer snel geleverd en ook het retour was geen enkel probleem

Bart Deetman 16-12-2021

Camera.nu biedt een ruim assortiment en scherpe prijzen. Ook veel accessoires beschikbaar bij de camera's en scherp geprijsde bundels. Snelle levering. Zeker een aanrader als je op zoek bent naar camera's en ook accessoires.

kim 16-12-2021

Heb telefonisch contact gehad, en ben zeer goed geadviseerd door een medewerker, erg klantvriendelijk helemaal top

Bart Van Kerckhoven 16-12-2021

Lenzen en bodies zijn hetzelfde, waar je ze ook koopt. Alleen zijn ze hier wel een stuk voordeliger. Bovendien kan je VOLLEDIG GRATIS pre-orderen zonder enige verplichting. Combineer dit dan ook nog eens met een snelle en vlotte communicatie en levering en je begrijpt waarom cameranu.nl echt wel dat hoogste cijfer verdient!

Anne-Louise 16-12-2021

Mooie en overzichtelijke site. Voor mijn Canon camera wilde ik een reserve batterij aanschaffen, ik kwam er een via cameraNU tegen. Super fijn gezien ik een wat ouder model camera heb en ik deze niet overal kon bestellen.

Had hem savonds laat besteld (paar minuten voor 23:59) en de volgende dag al direct in huis. Goede kwaliteit en netjes aangeleverd.

Zal hier in de toekomst zeker vaker gaan bestellen. Ook fijn om te weten is dat er een locatie in Groningen zit.

Erwin 16-12-2021

Na telefonisch contact met een vriendelijke medewerker werd het bestelde objectief klaargelegd in de winkel. Het objectief onlangs opgehaald in de winkel waarbij mijn laatste vragen nog deskundig werden beantwoord.

a van bentum 15-12-2021

de shop is overzichtelijk, veel keus. personeel deskundig , je mag gerust eerst een poos kijken, je krijgt goed advies

M D Roo 15-12-2021

The delivery was fast and the material was in great state.
First time I used this website and I had everything a time for my shoot on the next day.

Geert 15-12-2021

Alles was perfect in orde! Duidelijke site, goede filters .......Vlotte aankoop en supersnelle levering :)

Monique Heindryckx 15-12-2021

Zo tevreden over CameraNU. Ik wist niet zo goed welke tussenringen ik diende te bestellen. Via de chat werd ik verder geholpen door een lieve mevrouw. Mijn tussenringen besteld voor macro fotografie. Zeer vlotte verzending. Mijn pakje kwam al toe nog dagen voor mijn volgende les. Mijn foto’s waren top in mijn les bij CVO scala met mijn nieuwe tussenringen. Ik kan CameraNu aan iedereen aanbevelen.

RenzoB 14-12-2021

Wij doen hier altijd met veel plezier onze camera aankopen. Snel geleverd en behulpzame klantenservice. Tip: gooi niet verpakkingsmateriaal weg als je niet zeker of je het product gaat houden ;) Anders kan retourneren voor problemen zorgen.