Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wisse 10-01-2022

De producten waren naar wens en we werden erg prettig geholpen in de winkel.

Richard 10-01-2022

Goede service, veel producten beschikbaar en op tijd geleverd. Ik kom in de toekomst terug voor meer producten.

Maurice 09-01-2022

Goede omschrijving van het artikel en dezelfde dag heb ik het bestelde ontvangen.

Marlies 09-01-2022

De levertijd duurde wat langer dan verwacht, maar na mijn vraag; wanneer ik mijn artikel zou kunnen verwachten, kreeg ik heel snel en duidelijk antwoord met de juiste levertijd.

michielvann 09-01-2022

De verrekijker die ik zocht had hier de laagste prijs. In combinatie met een erkende winkel en prettige levering dus hele goede deal.

Danique 09-01-2022

Ontzettend fijne site, met goede informatie over de producten. Daarnaast ook veel opties voor verschillende artikelen.
De producten zijn optijd geleverd, de communicatie vanuit cameranu.nl over de bestelling was ook goed.

pity haringsma 09-01-2022

ik wilde een betrouwbare camera kopen met goede uitleg en deze shop is bekend voor mij ,

Ruud 09-01-2022

Uitstekende shop, met ruime keuze. Maar belangrijker, ze hebben een fantastische after sales service. Het probleem met een niet aangekomen zending(door een fout of vertraging van PostNL) werd direct opgelost tot mijn grote tevredenheid. Chapeau!

WVerhelst 09-01-2022

Zeer tevreden over de site, de afhandeling en het product. Snel en zeker.
Gewoon zoals het hoort!

Noa 09-01-2022

CameraNu is op en top deskundig en heeft zo een groot aanbod, dat ik altijd weer op ze terug val. Ook online in tijden dat ik niet naar de winkel kan gaan.
Tevens zijn de producten altijd super snel in huis en reageren ze ook binnen een dag op e-mails en chats. Top shop!

Digifrits 09-01-2022

Na weer het nodige gegoogle toch weer hier terecht gekomen. Prijs / kwaliteit weer prima in orde. Gokje genomen betreffende het contragewicht (zak). Maar deze zit er gewoon bij. Inmiddels opgesteld en prima statief voor de semi pro.

Roel Lemstra 08-01-2022

Product voldeed volledig aan wat ik verwachtte.
Keurig verpakt en op tijd verzonden.

Leon B 08-01-2022

Fijn zo’n leverancier die betaalbare producten heeft voor de beginnende fiotograaf. Goed advies en supersnel geleverd!

simon 07-01-2022

Dudielijke site qua beschikbaar materiaal. Eerlijke prijzen en correcte garantie op 2de hands materiaal. Ik heb een 2de handse systeem camera gekocht en ben helemaal overtuigd dat ik een correct nagekeken toestel heb ontvangen.

Nadia 07-01-2022

Alles zoals het hoort. Heel goede communicatie en producten geleverd de dag erna in België. Ik kan het iedereen aanraden om hier te bestellen.
Groetjes Nadia

Ruud H te DB 07-01-2022

De reden dat ik gekozen hebt voor CAMERANU.NL
De gebruiksvriendelijkheid van de site en de goede omschrijving van de producten.
De ontvangen producten, Cameralens, Fotorugzak en SD geheugen. Zijn van uitstekende kwaliteit,
Correcte en snel afhandeling.

T van der Woud 07-01-2022

Verrekijker misten schroefjes uit. Met cameranu gebeld in Urk waar de kijker is aangeschaft. Moest opgestuurd worden. Opgestuurd, direct al bericht dat kijker ontvangen was. Na 2 weken bericht dar kijker na reparateur werd opgestuurd. Na 10 dagen bericht dat kijker niet te repareren was en dat er een nieuw exemplaar naar het hun bekende adres werd opgestuurd en of adres nog klopte.
Andere dag nieuwe kijker ontvangen .
Nu bleek mijn bevestigings punten voormijn harnas nog aan de oude kijker te zitten. Met camera nu gebeld en mijn probleem voorgelegd. Men zou de reparateur bellen en vragen of deze er nog waren. Al snel volgde een mail, dat mijn bevestigings punten opgestuurd zouden worden.
Wat een service

RN 07-01-2022

the team were super responsive to my questions even via WhatsApp. there was small delay in delivery of my parcel but nothing too dramatic

Gerrit 07-01-2022

Winkel dicht door corona maar via de ouderwtse telefoon kun je ook een goed advies krijgen

Gerrit 07-01-2022

Door corona geen winkelbezoek maar telefonisch een zeer goed advies gekregen. Deskundig en vriendelijk. Bestelling lag keurig op tijd om afgehaald te worden

B.M. Schrievers 07-01-2022

Bij CameraNu op Urk word je altijd vriendelijk en goed geholpen. Medewerkers denken met je mee zodat je een passend advies krijgt. Snelle levering van de artikelen. Deze winkel raad ik de beginnende/gevorderde fotografen aan.

Melanie 07-01-2022

Ik ben zeer tevreden over de service en producten van cameranu.
Levertijd is snel en van tijd tot tijd ook mooie aanbiedingen.

Johan VL 06-01-2022

Wat ik zocht was beschikbaar. De omschrijving van het product is correct, de prijs ook maar vooral de snelle levering zoals vermeld, vandaag besteld morgen in huis , perfect ondanks dat ik in België woon. Een aanrader voor mijn andere landgenoten

Marco Gutierrez 06-01-2022

I found a great deal on a Manfrotto case!
And delivery for free next day! Fantastic.

Fotografie Dewolf M. 06-01-2022

De shop is overzichtelijk en ruim in keuze, ik heb deze shop omwille van Snelle reactie op mijn mail en goede service prijs en kwaliteit. Als je aangeeft dat je in een product interesse hebt en dit opgeeft krijg je onmiddellijk een email dat dit terug in voorraad is. En ook de snelheid van de levering Nederland - Belgie is zeer vlug de dag erop heb je je product in handen.