Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1001 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elly Sankes 12-01-2022

Ik ben blij dat er een winkel van CameraNu niet zo ver van mijn huis is Ik heb iets online besteld en eerst over gebeld en werd vriendelijk ter woord gestaan De website ziet er heel goed uit en is heel uitgebreid!..Voor de eerste keer kwam ik in de winkel om mijn bestelling op te halen en ook daar goed geholpen.De winkel ziet er aantrekkelijk uit.Helaas vanwege lockdown was niet alles in de vitrines maar de verkoper legde uit dat heel veel spullen gewoon achter .uiteindelijk heb ik ook nog een kabel gekocht voor tethered shooting.
Als ik nog eens wat nodig heb,zal ik zeker nog eens langskomen!

Renate 12-01-2022

Ik ben snel en uitstekend geholpen door de klantenservice. Uiteindelijk moest ik een aankoop retourneren maar ook dat ik snel en correct afgehandeld.

Roger Tompot 12-01-2022

Een polaroid camera besteld voor mijn dochter bij cameraNu.nl en werd gelijk de dag erna geleverd.
Als ik in het vervolg weer iets nodig heb zal ik uiteraard gelijk weer voor deze winkel kiezen.

Marcel 12-01-2022

Overzichtelijke webshop, ook heb ik gebruik gemaakt van de chatfunctie. Dat werkt ook goed en werd netjes te woord gestaan.
Had een 's middags een camera besteld en de volgende ochtend al in huis.
Ik ga hier zeker nog vaker terug komen!

Myrthe 12-01-2022

Ik heb gisteren een artikel gekocht via de website. Deze is nu al onderweg. Dit geeft de goede en snelle service weer. Daarnaast had ik een vraag over een product, ook dit werd erg snel beantwoord. Al met al; top winkel

Erik van Rosmalen 12-01-2022

Alweer een paar weken geleden een paar rollen Portra gekocht én de sensor van mijn digitale camera laten schoonmaken. Was weer prima geregeld. Minpuntje? Ik had niet eens tijd voor koffie, zou snel was het geregeld. Tot de volgende keer!

wilco raayman 12-01-2022

goede service. Ze denken mee. mijn oplaadbare batterijen werken niet op mijn gimbal. aan de balie samen probleem opgelost. Bleek dat ik de dop zeer strak aan moest draaien. Was ikzelf nooit achter gekomen.

Al 11-01-2022

Een betrouwbare winkel, ik bestel er regelmatig en ze doen echt hun best voor je. Is er onverhoopt iets niet in orde dan is dat met een telefoontje snel opgelost is mijn ervaring. Goede en snelle verzending en update zodat je weet wanneer je je bestelling kunt verwachtten. Top!

Sotiris Theodorakis 11-01-2022

Super friendly and supportive personnel. Overall, purchasing experience was really great and the delivered products were excellent, in mint condition and same for product packaging. Very happy with my purchase and highly recommended!

Manfred 11-01-2022

Snel en gemakkelijk. Cameranu heeft een grote assortiment om van te kunnen kiezen! Top!

Mirjam steenkist 11-01-2022

Goede service en snel
Ook al was wat ik besteld had niet op voorraad toch goed op de hoogte gehouden en sneller thuis dan verwacht

Jasja de Wit 11-01-2022

Begin December heb ik een Eizo beeldscherm aangeschaft bij CameraNU.nl in Apeldoorn. Daarbij ben ik geholpen door ...... Hij nam uitgebreid de tijd om mij te informeren over de voor- en nadelen van de verschillende schermen. Ook heeft hij voor mij nagezocht welke kabel ik nodig zou hebben om het beeldscherm aan mijn laptop te koppelen. Toen ik thuis wat moeite had om het scherm te koppelen, kreeg ik telefonisch aanwijzingen om dat alsnog voor elkaar te krijgen. Door de duidelijke instructies was dat geen enkel probleem meer. Kortom, opnieuw weer erg prettig geholpen. Ik kom zeker terug!

peter 11-01-2022

het viel mij op dat er werd mee gedacht over wat ik wilde aanschaffen en mocht ik niet tevreden zijn met de koop ik ruimschoots tijd zou hebben om eea om te ruilen !
het telefonisch kontakt was kundig en prettig en de converter voldoet tot nu toe uitstekend.
vr.gr
peter

Laurens Brugman 11-01-2022

Koop al heel lang bij cameranu, en elke keer ben ik zeer tevreden over de serves. Als er iets niet goed is kan ik altijd in de winkel terecht en als ik niet in de buurt ben van een winkel kan je heel makkelijk en snel contact zoeken met cameranu. Ik raad iedereen aan om hier hun apparatuur te kopen

Walter 11-01-2022

Ondanks de Lock down was de winkel open voor het zgn. Click & Collect. De bestelling lag binnen. 1 dag gereed bij de afgesproken winkel.
Aardig personeel, betaling kon via Ideal, pin en cash.
De winkel is zeker de moeite waard om te bezoeken. Men wil je graag voorlichten over de aan te schaffen producten.

Daniek van Laar 11-01-2022

Heel goed geholpen, ondanks coronamaatregelen. Ik had de camera naar de winkel laten bezorgen en kreeg daar nog aanvullend advies. Medewerkers weten waar ze het over hebben en zijn erg vriendelijk.

Leon B 11-01-2022

Fijn zo’n leverancier die betaalbare producten heeft voor de beginnende fotograaf. Goed advies en supersnel geleverd!

Peter 11-01-2022

Uitstekende webshop/winkel. Het assortiment heeft een ruime keuze, voor elk budget. De afhandeling en uitlevering is goed verzorgd en de beloofde levertijd was dik in orde ondanks de drukte en feestdagen.

Jan Henk 10-01-2022

Niks op aan te merken. Scherpe prijs, brede keuze, duidelijke informatie en alles volgens afspraak geleverd

Annie van urk 10-01-2022

Ik had een bestelling gedaan en kon het de volgende dag al ophalen in de winkel. Toen ik mijn bestelling had geplaatst had ik nog een paar vragen en die werden snel beantwoord

Jan 10-01-2022

Ik bestelde een draadloze trigger voor mijn reportageflitser. Deze trigger kon ik niet aansluiten op mijn flitser omdat die een afwijkende aansluiting heeft die je normaal bij studioflitsers zou verwachten. Via mailverkeer kreeg ik deskundig advies over andere mogelijkheden. Omdat een geschikte draadloze trigger boven mijn budget ging, heb ik gekozen voor een kabeltje. Voor mijn doel (tabletop) ook een prima optie. De draadloze trigger heb ik terug gestuurd en ik kreeg netjes en snel mijn geld terug. Heel tevreden over de hele gang van zaken.

Thijs 10-01-2022

Onlangs heb ik een heel simpel artikel besteld bij cameranu, een diffuser voor een flitser. Waar deze bij eigenlijk iedere andere fotospeciaalzaak pas na een hele ruime maand kon worden geleverd had ik de diffuser bij cameranu binnen 2 dagen in huis.
Overdreven netjes verpakt en ook nog eens met 50% korting.
Omdat de winkels niet in mijn omgeving staan bestel ik altijd online en dat gaat altijd snel en goed.
Toevallig wil ik een L-plate kopen, ik weet al waar!

Andy 10-01-2022

Ik had in eerste instantie een vraag gestuurd waar ik snel een mooi onderbouwde uitleg over kreeg.
Toestel werd sneller als ik had verwacht keurig geleverd.

Vincent 10-01-2022

Ik ben al een aantal jaren klant bij cameranu.nl maar ik heb nog niet eerder een review geplaatst. Ik ben al jaren een tevreden klant en zo ook bij mijn laatste bestelling. Ik heb een Fujifilm X-T4 (met accessoires) gekocht. Uiteraard is de beleving op de website prima, het zoeken en dingen toevoegen aan je winkelwagen werkt perfect. Ook heb ik de prijs van mijn camera vergelijkt met andere winkels, Cameranu hanteerde voor mijn camera de laagste prijs! Ik moest even bellen met de klantenservice in verband met een levertijd indicatie. Ik kreeg binnen 5 minuten mijn antwoord en werd vriendelijk te woord gestaan.

Wat ik ook nodig heb voor de camera, ik zal altijd bestellen bij cameranu.nl. Goede prijzen, goede service!

J. Hofstra 10-01-2022

Vlotte bezorging en eigen bestelfout werd snel hersteld en bedrag binnen een paar dagen teruggestort.