Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

jan hessel 15-01-2022

Goede update over de levering.. en fijne communication online as well in the shop

DEVRIES 15-01-2022

bij cameraNU.nl een reflecta X33 negatieven scanner gekocht, de site is makkelijk en duidelijk, de reviews van klanten helpen ook met het maken van de juiste keuze.
levering was snel, compleet en netjes, alles goed verpakt, kortom een winkel waar ik graag nog eens wat zal bestellen.

Bernadette 15-01-2022

Is een fijne winkel.
Was allemaal duidelijk.
Product ook goed, netjes afgeleverd.
En ook op tijd.
Anders een tegen bericht.
Ja ik adviseer andere mensen het ook.

Willie vereijken 15-01-2022

Zeer goed geholpen en zeer tevreden over de winkel in Eindhoven deze winkel is voor mij nummer 1

John van Rooijen 15-01-2022

Uitstekende service. Na lange tijd eindelijk het product kunnen kopen wat maar steeds bij iedereen niet te koop was. Ik kreeg een mail dat de camcorder beschikbaar was. Na bestelling de volgende dag al in huis. Hulde!

Frieda 15-01-2022

Dit is een shop waar de service en klant gerichtheid hoog staan.
Je wordt er altijd goed snel geholpen krijgt het juiste advies en mening over een product.
De producten worden netjes verpakt en snel geleverd.
Gewoon perfect .

Carina 14-01-2022

De camera was bij camera.nu nog op voorraad. Ook een goede kwaliteit/prijs verhouding.
De camera werd erg vlot en snel bezorgd. Het zat netjes verpakt en helemaal compleet. Heel blij met mijn nieuwe camera!

Kor 14-01-2022

CameraNU.nl heeft een snelle levering verzorgd.
Ze bieden naast een goede ook een realistische prijs
Het product werd uitstekend verpakt en kwam daardoor heel aan.

Cor van Kruchten 14-01-2022

Supersnelle levering!! Precies zoals omschreven. Snelle reacties op mails. Super.

Audial Design 14-01-2022

Erg fijn om hier te bestellen! Alles overzichtelijk. Fijne klantenservice en de bezorgservice is erg snel! Wij zijn een zeer tevreden klant!

Anniek van Gemert 14-01-2022

Super snel geleverd! Ook een snelle reactie op de mail. Heel fijne communicatie.

S.Bijl Macquine 14-01-2022

Ik ben heel tevreden. Het artikel stond als uitverkocht en toch had ik het in 3 dagen in huis! Mijn dochter had ook bij jullie besteld en ben ik ook naar jullie site gegaan.

Ignace 14-01-2022

Een uitgebreid aanbod aan professioneel materiaal en een correcte en snelle service. Een aanrader!

Robert4commercial 13-01-2022

Ik heb meerdere cameratoebehoren gekocht bij Cameranu.nl. Tot nu toe altijd dezelfde dag verzonden. En dat is fijn als je je verheugt op iets nieuws of vlak voor de vakantie nog iets wilt hebben. Onlangs nog heb ik nog iets besteld, wat twee dagen later met een korting werd aangeboden. Pech gehad of toch even bellen.. Direct een aardige medewerker aan de telefoon en na een korte check werd voor mij de korting alsnog verrekend. Super.

Spekkie 13-01-2022

Overzichtelijke shop, makkelijk bestellen en netjes daags naderhand, op het door mij opgegeven adres, geleverd.

Doede Douma 13-01-2022

Met Corona niet fysiek in de winkel, maar vragen werden prettig beantwoord met veel kennis. Daarop afgaand besteld en de volgende dag al in huis. Keurig verpakt. Produkt voldoet aan alle verwachtingen.

Julian Wendler 13-01-2022

De shop maakt een verzorgde indruk en oogt rustig. Je kunt in verschillende rubrieken vinden wat je zoekt. Echter moet je natuurlijk weten wat je zoekt..

PeterG 13-01-2022

Goed gedocumenteerd advies. Makkelijke bestel methode met goede suggesties voor extra opties. Snelle levering.

Enthousiast startende studio-fotograaf 13-01-2022

Ik wilde een tehteringkabel gaan gebruiken, maar het was me zo onduidelijk welke ik nodig had door alle verschillende uitgangen. Bij CameraNu makkelijk en goed geholpen daarnaast zijn er video's met uitleg dus ik kon meteen aan de slag met mijn camera en laptop toen de kabel de andere dag bezorgd werd. Super!

Christina 13-01-2022

‘s Avonds een bestelling geplaatst tot mijn verbazing werd die de volgende dag al bezorgd. Top!

Schoenmakers 13-01-2022

Screenprotector van GGS Larmor aangeschaft, prima product. Factuur naar oud mail-adres , maar na telefoontje snel en vriendelijk veranderd

Tim 12-01-2022

Een tijdje terug heb ik een green screen bij camera.nu besteld.
Het green screen heb ik ‘s avonds om 22:30 besteld, de volgende dag kon ik hem al om 13:00 komen ophalen. Super service, erg tevreden!

Niet alleen de service is erg goed, maar over het product ben ik ook erg tevreden. Vaker heb ik producten bij Camera.nu besteld, tot nu toe ben ik over alles erg tevreden!

Diany 12-01-2022

Zeer tevreden. Overzichtelijke site met goede zoekmogelijkheden. Veel keus en de levering was snel.

Iris 12-01-2022

Duidelijke en actuele webshop. Op hun website stond dat er een cashback actie gaande was voor het product waar ik in geïnteresseerd was. Dit stond (nog) op geen enkele andere website vermeld. De levering van het gekochte product was de volgende dag al (ondanks het feit dat ik laat had besteld de dag ervoor). Zou CameraNU.nl zeker aanraden!

Nick 12-01-2022

Na aardig wat opzoekwerk over de studio-/outdoorflitser die ik zocht, ben ik bij Cameranu terechtgekomen.
Zij hadden als een van de weinigen nog voorraad. Uitleg op de website was zeer volledig, alsook ging het bestelproces heel vlot.
Wat echter vooral zeer positief was, was dat ik een dag later het artikel al in huis had, ookal bestelde ik vanuit België!