Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 998 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

D 18-01-2022

Top service . Voor mijn verjaardag een canon 6dmark ll gekregen prima uitleg en geholpen met een Sd kaartje nadat ik zelf de verkeerde had gekocht .
Zeer snelle bezorging .

Tamara Hendrick 18-01-2022

Ik bestel nu al een aantal jaren bij Cameranu.nl. Waarom? Goede service, snelheid levering, veelzijdigheid aan producten en prijs. De klantenservice is uitstekend. Als je belt met de klantenservice. dan merk je dat de klant voorop staat. In mijn ervaring krijg je altijd iemand aan de telefoon die je wil helpen. Ze helpen mee uitzoeken als je twijfelt welk product het beste bij jou past en geven gedegen advies (dus geen verkooppraatjes). Laatst ging er voor het eerst eens wat mis en dan doen ze direct hun best zonder te mokken om het probleem te verhelpen. Wat ik verder echt kan waarderen is alle extra informatie op de website. Zo zijn ze niet alleen een verkooppunt, maar ook een punt van informatie en inspiratie.

Daarnaast zijn hun producten altijd de volgende dag in huis (uitzondering daar gelaten, maar dat ligt dan echt aan Postnl). Je kan zelfs aangeven dat je het een dagje later wil aan de telefoon.

Veder hebben ze alles in huis wat ik nodig zou kunnen hebben.

In het begin dat ik bestelde heb ik nog wel eens vergeleken qua prijs bij andere winkels in vergelijking tot cameranu.nl, maar ik kan zeggen dat ze niet duurder zijn. En de enkele producten die misschien een paar centen duurder zijn maken ze echt goed met hun service gerichtheid (vind ik echt belangrijk punt om bij een winkel te blijven)
En niet te vergeten ze hebben geweldige aanbiedingen.

Jan 18-01-2022

Mooie winkel met goede service! Klantvriendelijk en behulpzaam.
Ik had iets gezien wat uit filiaal Apeldoorn moest komen, dit regelen ze zo voor je.
Garantie er nog bij, super geregeld!
Goede aankoop, ben er al mee op pad geweest, geweldig wat een uitzicht.

Rik 17-01-2022

Perfecte, vlotte service ! Filters van prima kwaliteit en super goed verpakt geleverd. Prima product, prima service!

TDB 17-01-2022

Snelle beantwoording van dringende vragen. Je wordt te woord gestaan met beleefdheid en passie. Super fijne winkel!

Werner 17-01-2022

Prima service en levering altijd op tijd , goeie kwaliteit en veel keuze, echt een aanrader.

Johan 17-01-2022

Duidelijke site met goede prijzen.
Camera zakelijk besteld, alleen jammer dat factuur met groot rood kruis en vermelding 'nog geen gebruiker toegekend' werd verzonden.

Peter 17-01-2022

Overzichtelijke webshop met aantrekkelijke prijzen. Alles werd snel en goed geleverd. Zondag de winkel in Rotterdam bezocht en dat is goed bevallen, vriendelijke en deskundige mensen!

Ina 17-01-2022

Ik heb positieve aanbevelingen gekregen om mijn camera benodigdheden te kopen bij camera nu.nl. Dat is me goed bevallen . Ik had een verkeerde bestelling gedaan en schreef hier een mailtje over aan camera nu op een avond omdat ik overdag geen tijd heb om dit te doen. Tot mijn verbazing kreeg ik meteen reactie terug met advies wat ik evt zou kunnen bestellen en mijn bestelling retourneren. Allemaal heel makkelijk en geen moeilijk gedoe. Ik heb mijn nieuw bestelde spullen nog niet binnen maar verwacht dat dit ook soepel verloopt!

Monique 16-01-2022

Ik had een Selphy printer CP1000 gekocht, deze had geen WiFi waar ik mezelf niet van bewust was. Het contact via whatsapp om te vragen of ik de printer mocht ruilen voor de CP1300 was fijn, hulpvaardig en snel! Het was geen probleem, echt top geholpen, ook in de winkel in Amsterdam.

Lukas 16-01-2022

Deskundig en aangenaam personeel: weet waar het over gaat en geeft goede adviezen waardoor ik minder geld heb uitgegeven dan ik van plan was en beter af ben (geheugenkaart).

Gijs Jaspers 16-01-2022

Een goede omschrijving van de producten, snelle levering en prima product (verrekijker)

Birri 16-01-2022

We zochten een passend tasje. Bij het kopen van de camera niet goed op gelet om gelijk te kopen.
Moest niet te zwaar en te groot zijn,maar wel passend.
Aangezien het voor een kind was.
Mooi dat er meer keuze mogelijkheden zijn.
Heel tevreden er mee!!

Daan 16-01-2022

Prima en erg duidelijke site. De levering de volgende dag werd ook keurig gedaan . Via email wordt je goed op de hoogte gehouden van de status .
Ik kon de winkel al van diverse foto beurzen en werd daar ook goed geholpen .

Maria 16-01-2022

Super snelle levering. Producten prima verpakt. Geen contact gehad met het bedrijf maar hebben lijkt mij ook een goed assortiment

L. Wijkel 16-01-2022

Erg blij met aankoop van camera.
Bij ingebruikname bleek de accu niet aanwezig.
Keurig door helpdesk geholpen en camera retour gezonden en volgende dag nieuwe camera met accu gekregen.

Roman Martyka 16-01-2022

Zeer tevreden zowel website keuze, transport verzorging, snelle leveringen.
Een pluim voor deze werkwijze.

Roos 16-01-2022

Goed bereikbaar, zowel telefonisch, mail en chat. Ook hebben ze kennis van zaken en helpen ze je op een klantvriendelijke en begrijpelijke manier.

Ferko 16-01-2022

Fijne winkel om te zoeken en vergelijken naar diverse producten, daarnaast ook 5 jaar garantie.

De camera die ik wilde was nergens meer voorradig en hier kwam er weer eentje in voorraad na een voorraad controle in een filiaal.

Hellen 16-01-2022

Om 9 uur 's avonds mijn bestelling geplaatst met statief en reflectiescherm en de volgende ochtend om 11 uur al geleverd. Wat een top service.

Daarnaast ook erg tevreden over het statief en reflectiescherm. Goed verpakt en zoals beschreven.

werner vdw 16-01-2022

Omschrijving correct op website, levering snel en was netjes verpakt. Al enkele keren hier iets besteld en altijd in orde.

Eduard 16-01-2022

Snelle bevestiging en levering van het bestelde product, dat goed verpakt was en CameraNu was op dat moment de enige die het product in voorraad had!

ES 15-01-2022

CameraNu biedt top foto apparatuur voor een erg gunstige prijs. De service is meer dan prima, en de medewerkers weten echt waar ze het over hebben. Dat biedt veel gemoedsrust, dit is een specialistische markt waar je de service echt nodig hebt.

Ed 15-01-2022

Kamera strap besteld en keurig snel geleverd ondanks alle drukte bij de postbedrijven.

Rob Koster 15-01-2022

Kopen via Cameranu is een fijn gevoel. Prijzen zijn goed maar door de service en correcte, accurate communicatie is het gewoon prettig om zaken te doen. De levering is netjes op tijd en goed volgbaar. Ook de nazorg mbt nalevering van materialen wordt per mail goed gecommuniceerd. Een genot om leuke, interessante dingen hier te bekijken en aan te schaffen. Een aanrader voor mij als tevreden klant.