Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Peter 24-01-2022

Gebruiksvriendelijk en duidelijk.
Met medewerker samen nog even de puntjes op de i gezet.

Henk 24-01-2022

Overzichtelijke en duidelijke website. Product snel en correct geleverd. Support was helder, vriendelijk met aanbod tot retour zenden bij ontevredenheid. Advies om zelf de leverancier van het aangeschafte product te raadplegen voor het oplossen van een probleem was wat minder. Kan men beter zelf doen dan heb je ook meteen zelf de kennis.

Peter L. 24-01-2022

Mijn eerste contact met Cameranu was met de telefonische klantenservice. Dat was mij goed bevallen. Naast dat zij mij vakkundig hebben geadviseerd over welke systeemcamera bij mij het beste past (het is de Sony systeemcamera A6600 met de 70-350 Sonylens geworden) zijn zij ook snel in reageren en terugbellen. Bij het ophalen van de camera set in de fysieke winkel in Rotterdam hebben de medewerkers in de winkel mij een beetje op weg geholpen in het gebruik van de camera en ook geadviseerd over mogelijke zinvolle aanvullingen op termijn. Het enthousiasme van de medewerkers in de winkel, de vakkundigheid en het geduld heeft mij vertrouwen gegeven en mij er toe gezet mijn set 2 weken erna uit te breiden met de 18-115 Sonylens, de sigma 30 mm lens en de Godox flitser set. Vandaar mijn waardering van een 10 en nog bedankt voor de service.

Niek 24-01-2022

Netjes en goed beschermd verzonden. Snelle levering en tot op heden veel plezier met het aangeschafte product.

Hanneke 23-01-2022

Ik had per ongeluk online de verkeerde lens besteld. Ik werd per Whatsapp heel snel en goed geholpen. Dat gold ook voor de winkel waar ik vervolgens ook heel snel en goed werd geholpen.

Mike 23-01-2022

Fijn bedrijf, snelle services. Je hebt de mogelijkheid om achteraf te betalen. Bij een online bestelling is dat erg fijn.

Kees 23-01-2022

Verpakking was erg goed beter als dan wat we normaal krijgen. ook voldoende vulmateriaal zodat het gekochte meer als voldoende beschermd was tegen de gooi en smijt diensten die we heden ten dage hebben

Peter 23-01-2022

Ik heb nu een aantal keer iets in de winkel aangeschaft en recentelijk online advies gevraagd over een aankoop. Telkens blijkt dat men ruime kennis van zaken heeft en deze kennis deelt met groot enthousiasme. Zo zou het van mij overal wel mogen zijn.

Henk 23-01-2022

Perfecte hulp en voorlichting bij de aanschaf vannen verrekijker. Vriendelijke verkopen

Helen 23-01-2022

Overzichtelijke website, goede communicatie over bestelling, snelle levering en zeer vlotte afwikkeling van een retour.

Keesjan 22-01-2022

Vergeleken met andere "camera"-sites vind ik cameranu de beste. Informatie is compleet en alles is makkelijk te vinden. Ook vergelijken van camera's gaat goed. Voorraad is vaak ook goed t.o.v. andere shops. Nooit problemen met leveringen gehad. Mijn favoriete shop voor camera apparatuur!

Dirk Kenter 22-01-2022

Voor advies en kennis van producten hebben ze zeker, wil je iets weten dan krijg je genoeg antwoord.
Als je een producten wilt kopen dan krijg je meerdere keuzes in verschillende kwaliteiten / prijsklasse

Henk Baijens 22-01-2022

Ik heb een Vortex verrekijker 8x42 Crossfire HD NEW aangeschaft, en netjes en goed verpakt thuis gestuurd gekregen op 18-1-2022. Ik ben wat verrekijker betreft niet over een nacht ijs gegaan, en ben via mijn zwager uitgekomen bij het merk Vortex. Ik heb de site vaak bekeken, en tot de conclusie gekomen dat deze verrekijker het best bij me past. Wat prijs, uitstraling, degelijkheid, en levenslange garantie, betreft. En heb ik de desbetreffende verrekijker dus gekocht bij Cameranu.nl, waar ik al vaker producten van heb besteld en zeer tevreden over ben.

Henk Baijens.

Cor 22-01-2022

Persoonlijk vindt prettige shop om zaken te kopen wat betreft camera's enz.
Het helder en duidelijk en wat mij opvalt is dat ook, als je belt er altijd tijd is de klant. En dat stel ik zeer op prijs.

Landschap, portret lens 22-01-2022

Via website , vind je precies wat je zoekt, duidelijk en helder advies , snelle service

Wimberley 22-01-2022

Ik had mijn camera met een mooie aanbieding gekocht, maar ik was pas een paar dagen later thuis voor de ontvangst van mijn pakket. Ik kon een bezorgmoment kiezen en ik vond het een heel fijn idee dat de camera ook toen pas is verzonden en niet een week op een postnl punt ligt. Al was dat volgens mij niet eens een optie. Maar ik was er in ieder geval blij mee!

DJ Marcel 22-01-2022

Het bestellen via de website was makkelijk en verliep erg vlot. Ik kreeg direct een mail met de bevestiging van mijn bestelling en wanneer ik de levering mocht verwachten. Dat was helemaal volgens afspraak de dag nadien.

Filter set 21-01-2022

Nadat eerst een betaling niet helemaal juist is gegaan, is dit door mij en CameraNu perfect opgelost en heb mijn filterset perfect ontvangen.

particulier 21-01-2022

Ik ben ongelofelijk goed geholpen door Reina Touw van de klantenservice, een tien met een griffel waard omdat je normaal niet zoveel verwachtingen hebt van een webshop.

Pieter 21-01-2022

De site van Camera Nu is duidelijk met veel informatie over de grote voorraad artikelen

Leona 21-01-2022

Deze shop komt van mijn zoon af. Goed en eenvoudig te bestellen. Goede service! En wordt geleverd zoals vermeld! Zeer tevreden!

Hettie van Smyler 21-01-2022

Wij kozen voor cameraNU.nl omdat ze goed bekend staan. Ik ben er nog niet aan toe gekomen om het materiaal te testen, maar het was in ieder geval snel binnen en het ziet er goed uit!

EfKa 21-01-2022

Wat je via het web besteld is er snel, en het is ook dat wat je besteld hebt! Van de winkels heb ik uitstekende ervaringen met Urk. Het kan er wat drukker zijn maar dat zegt al veel over het vertrouwen dat andere mensen hebben in de zaak. En als je even moet wachten is er genoeg om te kijken. Er wordt tijd voor je genomen ook al weet je van te voren al precies wat je wilt hebben. En weet je het nog niet precies? Dan krijg je nog meer tijd en aandacht. Aanrader!

Bryan 21-01-2022

Nette shop, maar webshop niet up-to-date. Bestelling geplaatst, maar product bleek achteraf niet meer leverbaar. Als je er geen haast mee hebt, geen ramp, maar helaas was dat bij mij niet het geval. Uiteindelijk wel netjes hierover geïnformeerd.
Officiele reactie van CameraNU.nl 25-01-2022

Beste Bryan,

Helaas kunnen we je gegevens niet achterhalen dus weten we niet helemaal waar het mis is gegaan. Als je ons dit wil laten weten dan kunnen we kijken waar in onze processen dit verkeerd gaat, want wij zijn zelf van mening dat onze website over het algemeen juist wel de juiste informatie deelt. We hopen graag van je te horen zodat we onze processen na kunnen kijken.

Team CameraNU.nl

Leanne 21-01-2022

Gekozen voor deze webshop omdat die een fysieke winkel heeft in het noorden van het land. Via sociale media gevraagd naar het product wat ik zocht en heel snel een duidelijke reactie gekregen waar ik wat mee kon.
Er was genoeg aanbod en keus waardoor ik geheel aan mijn wensen kon voldoen en iets moois kon kopen.