Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 958 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Danië 28-01-2022

Ik had gekozen voor deze shop omdat hier 2 artikelen samen te koop waren wat ik zocht. En de Service was ook goed. Kon het defecte artikel terug sturen en had binnen 2 dagen het goede artikel weer binnen.

Piet 28-01-2022

Drie producten tegelijk besteld en die waren allemaal op voorraad, en meteen de volgende dag binnen. Prima!

Arie Murk 28-01-2022

Bij Cameranu in Eindhoven wordt je zeer professioneel en vriendelijk te woord gestaan. Deze winkel heette eerst Cityfot en bestaat al meer dan 25 jaar en heeft voor een deel nog dezelfde gevolgen bemensing.

vdBrug 28-01-2022

Goed advies gekregen over de aanschaf van een nieuwe lens. Daarbij ook ruimte gekregen om verschillende lenzen te testen op mijn eigen camera.

Elmer 28-01-2022

Eigenlijk helemaal niks op aan te merken. Eerlijke prijzen, goede omschrijving en duidelijke taal. Je weet wat je kan verwachten je krijgt wat je verwacht. Goed bedrijf!

Justian Kneefel 27-01-2022

Perfecte service. Al jaren een tevreden klant. Als er een keer iets verkeerd gaat, heb je zo contact en lossen ze het heel snel op.

Henk 27-01-2022

Het is prima verlopen, alles volgens afspraak. Lens was goed en veilig verpakt. Compliment

Bart Wolfs 27-01-2022

Duidelijke website, de producten die wij zoeken in voorraad. Supersnelle en transparante afhandeling

Francien Peters 27-01-2022

Prima regels ivm retourneren ik had verkeerd artikel besteld maar was geen enkel probleem om het terug te sturen.

Wel vervelend dat je dan 2 x verzendkosten moet betalen.

anton 27-01-2022

ik had wat besteld en deze heb ik goed ontvangen en netjes geholpen door de medewerker .
en ze staan altijd voor je klaar voor uitleg.

Leon 27-01-2022

Goede site je kan makkelijk iets bestellen en de service is goed en een dikke 9

Rob 27-01-2022

Perfecte snelle levering.
Na het constateren van een klein mankement, werdt dit bijzonder snel, correct en klantvriendelijk opgelost.
1,5 dag later kon ik al weer genieten van het nieuwe product.
Prima service en uiterst aardige mensen aan de telefoon.
Mijn volgende aankoop wordt zeker weer bij Camara.Nu.

fritz de with 27-01-2022

ik kwam er om mijn daar niet gekochte leica d lux weer in bruikbare stand te zetten het hele menu was althans niet door mij terug te stellen...wel dat heeft een jongeman keurig gedaan en nu wekt het allemaal weer kreeg goed advies voor een heldere led lamp dus een prima zaak..

Ivo 26-01-2022

Zeer snel en goed geholpen. Product was binnen een dag af te halen, netjes uitleg gehad over wat zaken etc. Top.

Rob 26-01-2022

Prima webshop, camera keurig op tijd geleverd. Helaas voldeed de camera niet aan mijn verwachting en heb ik hem binnen de overeengekomen 30 dagen op eigen kosten teruggestuurd. Na ontvangst kreeg ik gelijk bericht dat de camera in orde was en een paar dagen later stond de aanschafprijs weer op mijn rekening.

Ronald Klijnstra 26-01-2022

Vandaag contact met cameranu.nl. ik wilde mijn kwaliteit van de foto's in mijn thuisstudio omhoog brengen. Na het delen van wat ik gebruik kreeg ik het advies een mooie portret lens van nikon aan te schaffen zodat de kwaliteit een stuk om hoog gaat.
Contact en service was prima. Lens is besteld en nu afwachten of het resultaat echt een stuk beter wordt..

Plug Cynthia 26-01-2022

Ik had een vraag gesteld wat door cameranu nagevraagd moest worden bij de leverancier. Zonder tegenbericht van mij kreeg ik iedere keer een update en vervolgens een link met wat ik kon bestellen. Top service waar niemand aan kan tippen! Snel en goed!

De voetjes voor de statief passen uitstekend en ga er weer veel plezier aan beleven

WM Blom 26-01-2022

Fijne zaak, altijd snel met bestellingen en vrinedelijk personeel, grote klasse!

TdG 26-01-2022

Eerlijk en objectief geholpen bij aanschaf van een verrekijker. Cameranu.nl geeft advies op maat en gaat niet voor het duurste maar voor het beste advies

Peter 26-01-2022

Tot dusver zijn we tevreden over de verrekijker. Een verbetering t.o.v. de vorige kijker. Goede heldere vergroting. Wij gebruiken hem vooral als vogelijker. Prima

Michael 26-01-2022

Ik zocht een softbox die ik nergens anders kon vinden. Alleen CameraNu had deze dus ik heb het meteen besteld. Deze is meteen verzonden en het product werkt perfect. Top service!

Pascalle 26-01-2022

De site is gemakkelijk in de omgang en overzichtelijk. Goede producten van goede kwaliteit. Levering is snel en veilig. Prijs kwaliteit is ook goed!

Ik heb meerdere producten gekocht bij deze winkel. Elke keer heb ik het product snel geleverd gekregen. De producten waren ook veilig verpakt, waardoor het voor bezorging veilig was.

DerkK 26-01-2022

Met betrekking tot het gezochte product, duidelijke informatie op de site en snelle levering.
Ook mailwisseling na aanschaf ging zeer vlot. Komt prettig over!

Jet 26-01-2022

Vorige maand mijn wegwerpcamera's ingeleverd, bij binnenkomst werd ik gelijk en netjes geholpen. Goede uitleg over de mogelijkheden van de foto's, hij nam de tijd om alles duidelijk toe te lichten. Gelijk een account aangemaakt waar ik op de hoogte werd gehouden met betrekking mijn bestelling. Binnen een paar uur lagen de foto's al klaar, heel snel en goede kwaliteit!

Oscar 25-01-2022

De shop is gebruiksvriendelijk. Helaas is bij het versturen van een bord om het licht in te vullen tijdens het transport een knik erin geraakt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 27-01-2022

Beste Oscar,

Bedankt voor je review.
Zojuist hebben wij elkaar gesproken. Ook voor zulke dingen staan wij voor je klaar om te helpen.
Inmiddels hebben wij dit dan ook samen opgelost.
Wij wensen je veel plezier van je aankopen!