Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 946 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jennifer van Hal 31-01-2022

Iedere keer weer goede service, ik heb net een converter gekocht, veel email contact gehad betreft welke, of het op mijn lens kan en wat het precies gaat doen. Snelle response, antwoorden waar ik wat aan had en mijn keuze daardoor snel gemaakt. Heel erg bedankt weer!

Arnold Klein 31-01-2022

Demo scanner gekocht, scheelde aanzienlijk met de nieuw prijs. Netjes in originele doos ontvangen en in keurige staat. Ook nog één jaar garantie. Was een prima deal.

J.D. de Koning 31-01-2022

Snelle Levering van het bestelde artikel. "s avonds besteld volgende in huis. Top.

Egbert 31-01-2022

Waardeloze service. Zolang ze je iets willen verkopen allemaal heel vriendelijk, maar zodra de order is betaald geen enkele vorm van service of flexibiliteit meer. Erg jammer dit. Ik koop hier nooit meer iets!!!!
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-02-2022

Hallo Egbert,

Wij hebben je review ontvangen en voorzien je graag van reactie.
Wij krijgen namelijk de indruk dat dit gaat om een misverstand en bieden daarom graag toelichting op de situatie waarvan wij denken dat je reageert.
Medio november 2021 heb je 14x voicerecorders zakelijk besteld en hebben wij deze opvolgend geleverd. Medio januari heb je contact met ons gezocht met de vraag of je hier een tiental van kunt retourneren omdat de activiteit waarvoor deze bedoeld waren niet heeft kunnen plaatsvinden door Corona.
De accountmanager heeft bekeken of er buiten de voorwaarden nog mogelijkheden waren maar dit bleek helaas niet mogelijk. Ook je voorstel tot waardevermindering behoorde niet tot de mogelijkheden.

Wij hebben dit telefonisch ook gepoogd aan je toe te lichten. De voicerecorders waren speciaal voor jullie besteld en betreffen geen ''hardlopende'' producten. We houden daarmee deze producten niet in deze aantallen in voorraad waardoor wij als winkel risico zouden lopen dat deze producten niet (tijdig) verkocht worden en deze met verlies zouden moeten worden aangeboden.
Deze overweging heeft zich buiten de voorwaarden van CameraNU voorgedaan. We lezen in je review dat wij op alle vlakken een 1 verdienen en dat je niet meer bij ons aankopen wilt doen. Wij vinden het jammer om te lezen dat wanneer wij precies doen wat je van ons mag verwachten (naar de voorwaarden) en in overweging nemen of wij meer kunnen doen wij een dergelijke indruk op je achterlaten.
Wij willen daarom benadrukken dat wij in geval van jouw bestelling en die van anderen altijd de beste bedoelingen hebben en doen wat mogelijk is om onze klanten een optimale klantbeleving te bieden.
Wij hopen dan ook dat je alsnog zult overwegen om in de toekomst bij ons je aankopen te doen. In dit geval hebben wij niet aan je verwachting kunnen voldoen, maar zien je graag nog een keer terug om je te overtuigen van ons serviceniveau!

Dick 31-01-2022

Bij Cameranu.nl wordt je heel vriendelijk bediend door deskundig personeel. Voor een camera die niet voorradig was werd ik netjes vrijblijvend op een lijst gezet en zodra deze weer beschikbaar was werd deze voor mij direct gereserveerd. Kortom een prima service.

Ronald 31-01-2022

Goede en snelle levering, helaas was het product (Microfoon tafel standaard) te hoog en moest ik hem terug sturen. Ook dit is allemaal snel en goed afgehandeld.

Inge Berkhoff 31-01-2022

Super goed geholpen omdat mijn bestelling niet op voorraad was maar er werd gauw naar een gezocht
Binnen enkele dagen was mn bestelling in huis

Melissa 31-01-2022

Een eerste keer besteld op cameranu.nl, de website zag er meteen betrouwbaar en netjes uit! De wegwerpcamera die ik al een lange tijd zocht was helaas niet op voorraad, na het aanmelden voor de “houd me op de hoogte” mailtje kreeg in na korte tijd bericht dat de camera er weer was. Meteen besteld, betaald en netjes verpakt ontvangen. Kleine bestelling, maar ik zal hier zeker vaker bestellen :) De camera werkt super goed en ik kan niet wachten om de mooie momenten die ik heb vastgelegd gauw te digitaliseren.

Angelique 30-01-2022

Professionele (online) winkel met heel veel keuze op het gebied van fotografie en video. Mogelijkheid tot workshops
Scherpe prijzen.

Sander de Koning 30-01-2022

Cameranu is voor mij altijd een beetje thuis waar je keurig wordt geholpen en goede informatie krijgt over datgene waar je interesse in hebt.

Jolanda 30-01-2022

Goede prijskwaliteit verhouding. We hopen veel gebruik te kunnen gaan maken van het greenscreen.

Kfotografie 30-01-2022

Zeer mooie webshop met een ruim aanbod aan kwalitatief materiaal. Zeer snelle levering en goede service.
Zeker niet op aan te merken en ik zal dus ook deze site zeker en vast aanbevelen aan vrienden en familie.

Andre Janssens 30-01-2022

We wilden al lang een DGI drone hebben. Na heel veel op het internet gekeken te hebben kwamen we elke keer weer bij Cameranu.nl uit.
We hebben hem besteld en alles is keurig door jullie verzorgd. We zijn nu met de dronecursus bezig. Als deze af is gaan we er mee aan de slag. We gaan zeker nog vragen krijgen en zullen die zeker bij jullie kunnen gaan stellen.
Ik kan iedereen die iets wil waar een camera op zit aanraden om hier eens te kijken. De sevice is top. Vriendelijk bedankt.

Peter 30-01-2022

Er valt nergens echt over te klagen. De reden dat ik een 9 geef. Is omdat perfectie toch nooit haalbaar is. Al komen jullie erg dichtbij.

Producten zijn goed beschreven, goed verpakt, snel geleverd. En ook zijn de echte winkels echt top. De werknemers komen professioneel over en weten wat ze doen. Ze zijn erg klantvriendelijk.

Christa 30-01-2022

Heel goed geholpen in de winkel in Rotterdam. Er wordt eerlijk advies gegeven en nemen de tijd voor je als klant. De lens waarvoor ik naar de winkel ging werd netjes voor me uitgepakt en op een body gezet zodat ik deze goed kon bekijken en uitproberen. Hetzelfde geldt voor een statief, hiervoor werd ook een alternatief uitgepakt om goed het verschil in stabiliteit te kunnen zien.

Camomille 30-01-2022

Ruime keus aan qualiteitsartikelen, beste prijzen en vriendelijk en doeltreffend service !

CameraNL 30-01-2022

De shop is duidelijk... en betaalbaar. Een lens was niet goed.
Een gesprek gehad met Paul.
Duidelijk uitleg gegeven hoe ik de lens terug kon sturen.

Horia 29-01-2022

When I need something for my hobby, photography, It is available on CameraNU webshop. It is easy to find something and I like that the product descriptions are detailed and accurate. I am satisfied with the delivery system, this is important for me.

Annemieke 29-01-2022

Dit was de eerste kennismaking. Blij verrast door de tijd die voor een klant wordt genomen én het deskundig advies.
Bediening is vriendelijk en met kennis van zaken.
Prijzen zijn concurrerend met andere fotozaken.

Cees Kok 29-01-2022

Na lang zoeken en lezen op internet heb ik besloten een Fujifilm XT-4 met lens en accessoires te kopen bij CameraNU. De (echte) winkel zit vlakbij mijn woonplaats en er zijn kundige & enthousiaste medewerkers die je over alle twijfels heen helpen. Ik voel me gesterkt in mijn keuze en heb de spullen gekocht. Blij ben ik naar huis gereisd om de nieuwe camera grondig te gaan testen. En ik ben nog steeds heel blij !

Erwin 29-01-2022

Ik heb op de site een mooi pakket gekocht voor een mooie prijs. De levering van het toestel vond de volgende dag al plaats!! Supersnel dus. Vanaf het moment van bestellen kun je je bestelling volgen en op de dag van levering krijg je ook nog redelijk nauwkeurig het tijdstip van levering door.

Kortom, super tevreden of zowel product als prijs als levering.

Marianne 29-01-2022

Een super prettige winkel waar je altijd prima wordt geholpen.
Daarom komen wij daar regelmatig terug.

Dilek Kor 29-01-2022

Ben zeer vriendelijk geholpen door Emily :)
Vragen zijn duidelijk en beantwoordt.

Wendy 29-01-2022

supersnel verzonden, beste prijs. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Ronnieboy 29-01-2022

Altijd voorraad tegen een concurrerende prijs, goede service en garantie en snelle levering.