Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Delicatessen 04-02-2022

aanbod aan producten, prijs van het artikel is zeer gunstig, overzichtelijk en gemakkelijke webschop, de thuislevering was otimaal tot mijn verbazing zeer vlug, Belgie. Aanrader, ben klant geworden

Ronnie Caspers 04-02-2022

Duidelijke info. Binnen 24 uur netjes en goed verpakt geleverd. Prijs was ook nog scherp!

Rinhaa 04-02-2022

Ik heb wederom voor cameraNU gekozen omdat zij vlot leveren, goede voorwaarden hebben en relevante informatie bij het product hebben staan. Zij leveren ook tweed hands producten in zeer goede staat , die in de originele verpakking is gestuurd.

Rob 04-02-2022

Eerlijke en goede advisering, ruim assortiment produkten. Je kunt er al je vragen over fotografie kwijt. Doen wat ze zeggen, maken waar wat ze beloven of informeren tijdig Ls er vertraging optreedt. Kortom goed bezig en fotografie fanaten.

K.Osinga 04-02-2022

De bestelling kwam binnen paar dagen. Daar was ik onder indruk. Super service en goed update van zending.

Rien 04-02-2022

Goede en snelle levering, op de ene dag besteld en de andere dag in huis. En de Canon sx740 HS is een prima camera.
De 40x zoom werkt ook uitstekend uit de hand op 300 meter afstand een prima uitleesbaar auto nummerbord.

Madelon 04-02-2022

Hele fijn webshop met ook nog eens veel informatie. ik ben een beginner, maar kon me via cameranu heel goed inlezen over verschillende spullen en wat ik er mee zou kunnen etc.
ook goede service qua levering, heel snel en met zorg gebracht. ik ben zeker fan en zou het aanraden aan iedereen die op zoek is naar camera apparatuur.

Louis Dijksman 04-02-2022

De aanleiding voor mij om bij deze winkel te kopen was hun PR methode, zij adverteren o.a. op Facebook, het platform waar ik ook een profiel heb. Ik ben amateurfotograaf en houd mij voornamelijk bezig met het fotograferen van mode, modeshows en portretten. Daar ik in 2013 al een Fujifilm camera had gekocht, een Xpro 1, wilde ik weer een nieuwe Fujifilm camera, het bokeh van Fujifilm vind prachtig, evenals de kleuren. Cameranu.nl, Rotterdam had deze camera op voorraad en mijn "oude' leverancier niet, daar was ik nummer 8 in rij voor de nieuwe camera, de XT4... Binnengekomen bij Cameranu.nl werd ik te woord gestaan door een bijzonder vriendelijke en kundige verkoopadviseur XXX genaamd... Nu is het niet zo dat de winkel waar ik voordien kocht, geen vriendelijke en aardige verkoopadviseurs heeft, maar daar voelde ik een bepaalde afstand tussen zij als professionals als fotograaf en ondergetekende als amateur... en dat voelt niet prettig. Hoe anders bij Cameranu.nl. Ik ben daar nog een keer teruggegaan voor advies over de instellingen en ja ook zonder XXX werd ik daar uitstekend te woord gestaan, ik blijf daar dus klant en ik heb er ook een nieuwe lens besteld.

Hans Muijs 03-02-2022

Goede telefonische hulp en daarna eenvoudig bestelling online gedaan. Zoals beloofd volgende dag al in huis. Top geregeld 👍👍

Esther 03-02-2022

Na maanden van wachten, aangezien de gewenste lens nergens op voorraad was, kwam ik uiteindelijk uit bij Cameranu.
Telefonisch heel fijn geholpen en de diezelfde middag gelijk de lens besteld.
Het voordeel van Cameranu is dat zij hun eigen bezorgdienst hebben (maw er wordt niet gegooid en gesmeten met de pakketjes).
‘S avonds rond 10 uur kreeg ik zelfs nog een emailtje of het uitkwam als de lens de volgende morgen vroeg al bezorgd zou worden.
Wat een service.

Netjes op de afgesproken tijd in goede orde geleverd.

Martijn 03-02-2022

Shop gekozen omdat de prijs van een lens echt scherp was. Daarna op verzoek van de ontvanger van de lens een verzekering afgesloten. Ik kreeg een niet werkende betaallink. Na contact kreeg ik een nieuwe. Die werkte ook niet. Na nieuw contact kon ik betalen. Verzekering werd bevestigd door de verzekeraar. Na een aantal weken kreeg ik een email van iemand van de administratie van de webshop, dat ik nog niet betaald had en dat de verzekering niet in werking was getreden. Email gestuurd, de eerste reactie hield nog twee slagen om de arm over de vraag of de verzekering gewoon liep, omdat mijn betaling allang was voldaan. Geen duidelijk excuus. Ik ga hier nooit meer iets kopen.

J. Bos 03-02-2022

Snelle verzending en goede service van Cameranu.nl.
De helpdesk aan de telefoon is ook behulpzaam toen ik een technische vraag had over wat statieven. Al met al erg tevreden.

Pim 02-02-2022

Het product komt overeen met de omschrijving op de website.
Na bestelling werd de lens snel en goed verplant geleverd.
Duidelijke website en: scherpe prijzen!
Supertevreden dus.

b meulman 02-02-2022

Ontzettende aardig personeel!!!!!!vriendelijk en behulpzaam.En kom er al 50 jaar over de vloer.

Lucd 02-02-2022

Beloofd en doen wat ze zeggen. Artikel volgende dag al in huis. Ze hebben een uitgebreid assortiment als het gaat om accessoires voor je drone.

E Bon 01-02-2022

Ik had de verkeerde versie besteld. Dezelfde avond gebeld, geholpen om de juiste versie te krijgen. Gelijk een mail met gratis retoursticker en binnen 3 dagen het juiste product ontvangen. Zeer goede service!

Mart Wolf 01-02-2022

Fijne shop waar ze, in tegenstelling tot de meeste anderen, WEL de spullen op voorraad hebben. Prijzen zijn goed en de spullen worden ook nog eens keurig op tijd en netjes verpakt bezorgd.

HansBuzz 01-02-2022

Ik zocht nog snel een flitser, en vond een mooie gebruikte voor weinig geld. Om 23.55 besteld en de volgende dag om 09.00 uur in huis. Helemaal Top

Peter Janssen 01-02-2022

Goed assortiment met zeer duidelijke beschrijving van de artikelen. Het was dan ook vrij makkelijk om het juiste kabeltje te vinden. Ik zocht een verloop voor een externe microfoon met jack naar een lightning voor de iPhone. Dit is vrij specifiek om het te laten werken. De beschrijving was zeer goed en de verloop werkt goed. Snelle verzending ook!

Tom 01-02-2022

Algemeen
Cameranu is een winkel die ik kan aanbevelen om producten bij te kopen. Persoonlijk heb ik bij hun een Sirui 5CX statief gekocht via de website. De website is erg goed ingericht, waarbij met name de hoeveelheid filters die in te stellen zijn voor de producten uitstekend bevallen zijn bij het uitkiezen van mijn aankoop.
Wel kan ik het bedrijf aanbevelen om iets van een wekelijkse aanbieding toe te voegen welke goed op de hoofdpagina zichtbaar is (niet alleen via de mail) zodat men regelmatig gaat kijken op de website.
Al met al erg goede ervaring en ben van plan om komende tijd eens in een winkel te kijken naar een Laowa 7.5mm f/2.0 en weet nu al dat zij mij daar goed bij kunnen helpen.

Zoals hieronder te zien heb ik geen score gegeven voor klantenservice gezien ik daar niet gebruik van gemaakt heb. Echter ga ik er vanuit dat dat wel goed in orde is!

Verzending
Verzending was netjes op tijd. Item was goed ingepakt met voldoende bescherming tegen eventuele stoten in de bezorg busjes. Erg tevreden.

Martijn 01-02-2022

Een hele prettige en gebruiksvriendelijke website waar ik voor een scherpe prijs een fantastische camera heb gekocht.

Wendy Combee 01-02-2022

April 2020 mijn systeemcamera hier gekocht. Het toestel dat ik wilde was niet leverbaar maar ik heb een super goed advies gehad waar ik echt iets aan had.
Een goede service, ook toen ik voor de servicebeurt kwam met m’n camera en ik vertelde waar ik tegenaan liep. Ik kreeg duidelijke uitleg en het probleem is nu verholpen. Er wordt meegedacht en ze zoeken mee naar oplossingen zonder je op kosten te jagen.
Vorige week een telelens erbij gekocht, ook dit was weer heel fijn en goed geregeld.

Ook de mails die ik na de aanschaf ontving met handige tips voor de nieuwe lens. Ik ben er blij mee.

Marcel Gerbrands, VideoVakwerk 01-02-2022

Ik ben hier al heel lang klant, en nog steeds naar volle tevredenheid!
Er wordt supersnel geleverd, en vragen of opmerkingen worden persoonlijk en goed luisterend beantwoord of opgelost.

P.A. Dijkstra 01-02-2022

Ik werd heel vriendelijk geholpen en er werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen en om advies te geven.
De levering was compleet en op tijd. Ik zal CameraNu.nl zeker bij vrienden en kennissen aanbevelen.

LesC 31-01-2022

Mijn vrouw had dringend een nieuwe accu nodig voor haar Canon 50D. Even een paar sites vergeleken en ik bestelde er bij CameraNu meteen 2: prijs/kwaliteit en leveringsperiode waren beide doorslaggevend. Accu's werden stipt 's anderendaags geleverd, meteen door mij opgeladen, zodat m'n vrouw er meteen weer mee aan de slag kon. Dik in orde, zoals ze bij ons zeggen!