Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 994 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilonka hofstra 11-02-2022

Vandaag een canon 70/200 2.8 usm is gekocht in Apeldoorn.
Wat een fijne mensen en service.
Ik heb twee lensjes ingeruild en kreeg een mooie prijs.
Thuis aangekomen dacht ik dat ik geen beschermings filter had en achteraf nog voor een mooie prijs kunndn krijgen via whats app berichtjes.
Snel een reactie ,wat een service.
Ik ga nu alleen nog maar naar Camera.nu.
De lens is top.

Marjolein 11-02-2022

CameraNu leverde mijn bestelde lamp, statief, parapluutje en toebehoren supersnel, alles was in één keer in orde. Blij mee!

paulina 11-02-2022

Goede informatie op de website en vanaf mijn eerste aankoop goede adviezen waardoor ik een mooi set camera en lenzen bij elkaar heb gekocht, heel tervreden zowel zeer goede tweedehands als nieuwe artikelen.

Brian Waterman 11-02-2022

Hele fijne winkel. Gigantisch assortiment en realistische prijzen. Heb via het internet besteld, en ook besteld en vervolgens afgehaald bij een fysieke CameraNu winkel. Met beide heb ik meermaals goede ervaringen gehad.

J.w.hilbers 11-02-2022

Snelle reactie, ik had iets verkeerd besteld.
Dit gemaild binnen 1 uur reactie en retour instructie. Echt Top!! Na retour direct mail ontvangen ter info dat geld binnen 7 dagen teruggestort wordt. Super service.

W. Schins 11-02-2022

snelle en correcte levering. Ook een goede prijs-kwaliteitverhouding van het bestelde product.

Walter 11-02-2022

Cameranu.nl heeft mij snel geholpen. Het bestelde artikel lag de volgende dag klaar in de winkel, waar ik deze kon afhalen. Ondanks de strenge coronamaatregelen werd ik snel ik vakkundig geholpen. Ook werd er gevraagd of ik nog advies nodig of verder hulp nodig had. Men nam te tijd voor mij. Ik ben tevreden met deze winkel en kom graag weer langs.

Randy 10-02-2022

Echt een super winkel. Hun prijzen zijn scherper dan de concurrent, maar vooral de service is fantastisch! Ik twijfelde tussen een aantal producten. In alle rust en met super veel geduld ben ik geholpen door de medewerkers. Zeker aan te bevelen!

Ike 10-02-2022

twee keer heel prettig contact gehad met de klantenservice!
bestelling werd snel geleverd en er was een goede communicatie kortom: top

Jenniskens 10-02-2022

Ik heb hier een wildcamera gekocht. Deze ging redelijk snel stuk. Niet de schuld van Cameranu.nl Ik heb de wild camera terug gestuurd. Zij hebben dit weer naar de leverancier door gestuurd. De camera was inderdaad stuk en niet te repareren en ik heb een nieuwe gekregen. En hoewel het 6 weken heeft gekost, ging alles soepel. Er was een duidelijk communicatie.

Frenk Kuipers 10-02-2022

Website heeft vele foto en video benodigdheden met duidelijke info en leuke acties verder is de website zeer overzichtelijk en ook nog eens een snelle verzending

Marja uit Middelburg 10-02-2022

CameraNu is écht service gericht. Altijd kun je gemakkelijk met je vraag bij hen terecht. Je krijgt een vakkundig advies en wordt op een prettige manier te woord gestaan. Ze denken echt mee vanuit de klant. I.v.m. een reis vroeg ik op het laatste nippertje om een order op te splitsen zodat ik zeker wist dat ik een deel van mijn bestelling mee kon nemen op mijn reis. Dat was geen probleem. De nazending kwam ook nog precies op tijd. Tien minuten voor vertrek.......Ik was oprecht blij. Voor mij een TOP-zaak!

Ina Buitjes 10-02-2022

Super vriendelijk geholpen. De man nam alle tijd voor ons en gaf een zeer duidelijke uitleg en informatie over de camera's en lenzen. Vervolgens ook aangeschaft. Zeker aan te raden.

Robert 09-02-2022

Wat ik zo fijn vind is dat dit een shop is waar customer service op de eerste plaats staat! Iets waar menigeen bedrijf wat van kan leren. Ze zijn tot laat in de avond bereikbaar, geven een uitgebreid advies, zijn erg vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is geweldig. Hetzelfde product wat op andere sites 10 x hoger wordt aangeboden ontvang je hier voor een redelijke prijs.

Frans AB 09-02-2022

CameraNU.nl beschikt over een enorm uitgebreid assortiment. Nadat ik een mooie Panasonic-Lumix heb aangeschaft nu een zeer handige schouder-draagtas gekocht. Perfecte tas om de camera in mee te nemen en zeer handig in gebruik.

Paul 09-02-2022

Online bestelling geplaats. Binnen een uur een afhaalbevestiging. Winkel in Rotterdam dus niet al te ver. Fijne winkel, goed personeel, vriendelijk en behulpzaam.

Luc Van Roie 08-02-2022

Mooi toestel, correcte levering, spijtig dat er geen nederlandstalige handleiding (wel van installatie, maar niet van gebruik van het toestel voor handen is.

HBeks 08-02-2022

Goede website, overzichtelijke informatie, Snelle levering met track en trace. prijs-kwaliteit is prima.

Ton van Gastel 08-02-2022

Was in de winkel in Urk en door verkoper xxxx geholpen. Geweldig, de manier waarop dit gebeurde. Er werd uitgebreid informatie gegeven over kijkers. Heb een Swarovski nl pure aangeschaft. Daarna ook gevraagd naar informatie over een telescoop. Weer werd er alle tijd voor genomen om de 'in and out' uit te leggen. Een telescoop heb ik (nog) niet aangeschaft. Ben zeer tevreden over CameraNu.

R. Procee Rheden 08-02-2022

lange tijd niet geweest, in 2014 voor het laatst. winkel is indertijd wat uitgebreid en de ingang is verplaatst naar links. personeel neemt extreem veel tijd per klant voor uitgebreid info per produkt, dit resulteert soms in langere wachttijd voor nieuwe klanten. betekent dan weer wel dat ze voor jezelf ook ruim de tijd nemen . via website is niet altijd duidelijk of produkt daadwerkelijkm in filiaal aanwezig is of in andere filialen, zijn wel altijd bereid produkt naar gewenste filiaal te laten komen.

Rens 08-02-2022

Top ,Ik wou een Action camera kopen bij ..... met BTW vrij dagen .Het betalen in terrmijnen werdt afgewezen.(Heel vreemd want Ik heb geen BKR ..Helemall niks).
Toen Kwam ik bij CameraNU.nl terecht .Wou eerst krijg ik 5 jaar garantie (I.p.v 2 jaar bij .....).Prijs was goedkoper than ..... met BTW vrij dagen .en Ik kon ook in termijnen betalen zonder probleem.Ik vind dit echt een Top en professioneel bedrijf.

Annet 08-02-2022

Omdat ik vanaf de website niet goed wist wat ik zou kopen heb ik de helpdesk gebeld. Daar werd ik uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. uiteindelijk heb ik de juiste combinatie van zaken aan kunnen schaffen!

Monique Westendorp 08-02-2022

Naast dat ik er blij ben met mijn nieuwe body en lens is het prettig om te weten dat ik altijd terecht kan voor vragen, altijd vriendelijk en behulpzaam te woord wordt gestaan. Ook de levering en het gemak van de website zijn top. Dank!

Rob 08-02-2022

Professionele webshop. Goede informatie op de site, makkelijk bestelproces. Aflevering was binnen 24 uur, uitstekend!

RB 07-02-2022

Snel, helder en behulpzaam. Ik maakte een fout bij de bestelling, en het was binnen een paar minuten rechtgezet.