Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Willem 15-02-2022

Product (aanbieding) was uitverkocht en ik had mijn mailadres opgegeven voor een seintje zodra het artikel weer voorradig was.
Kreeg binnen een paar dagen netjes een mail dat ik het artikel weer kon bestellen. Dit gelijk gedaan en was de volgende werkdag keurig afgeleverd met track en tracé.
Product voldoet aan omschrijving en ben er zeer content mee.

Geens Marc 15-02-2022

Voor de eerste keer iets besteld bij camera .nl en alles is perfect verlopen, hoop in de toekomst nog op deze manier nog meer te kunnen samenwerken een tof team

Johan 15-02-2022

Onlangs een Ricoh Theta Z1 51GB 360 graden camera gekocht voor zakelijk gebruik, na vergelijk gekocht bij Cameranu, hadden deze als een van de weinige op voorraad en ook voor de scherpste prijs

Harry S 14-02-2022

Ik was op zoek naar een goede filmscanner om dubbel8 en super8 films te digitaliseren. Zeer snel gevonden op de website van cameranu.nl. Goede keuzes om apparaat thuis te laten bezorgen of te reserveren in de winkel in Amsterdam en op te halen. Omdat ik de kwaliteit van het Reflecta Super 8 Normal 8 filmscanner wilde bekijken, ben ik naar de winkel van cameranu gegaan. Perfect keurig geholpen door (*) en alle informatie gekregen. Ben bijzonder blij met deze filmscanner resultaten en de 2 jaar garantie die Cameranu verleend.

Anne 14-02-2022

Ik had een vraag over een artikel voordat ik het zou gaan bestellen. Al snel kreeg ik een antwoord via de mail en ook de levering was heel snel.

14-02-22 14-02-2022

Personeel is vriendelijk en hebben kennis in huis. Mijn wensen voorgelegd en zij gaven mij het advies welke camera voor mij goed was.

Rob 14-02-2022

Soepele transactie, hele duidelijke website, snelle levering zoals beloofd.

Edwin 14-02-2022

Ik kan het in een zin beschrijven, geweldige site en geweldige service, en geweldige producten.

Heidi 14-02-2022

Heel tevreden over deze kijker. Ondanks het licht gewicht toch heel sterke en kwaliteitsvolle verrekijker. We kijken er naar uit om deze mee te nemen op onze wandeltochten.
Supper vlotte levering.

Hulshof 14-02-2022

na 35 jaar toch maar een nieuwe statief gekocht (de oude statief was niet meer te reparerend) ik , na een aantal statieven bekeken te hebben is mijn keuze een Sirui Aluminium KTV1 statief + G-10KX balhoofd geworden.
personeel van CameraNu in Groningen hebben bij mij een positieve indruk gemaakt, behulpzaam en op een nette manier vragen beantwoord.

Giny 13-02-2022

Voor de eerste keer een (dubbele)microfoon besteld die we voor het maken van een podcast gebruiken. Prima product. Maar ook de levering was keurig op tijd zoals was beloofd. Ga hier zeker nog eens wat bestellen.

Marianne 13-02-2022

Snelle levering en een geweldige lamp, en dat voor zo klein bedrag. Doe er heel veel mee.

GM Carelse 13-02-2022

Even voor het reinigen van de camera naar de winkel geweest. Daar werden ik netje en snel geholpen door de medewerker. Ook de uitleg over een nieuwe lens die ik gezien had op de website heb ik ook ruime en goede informatie ontvangen. Over wat wel geschikt en niet geschikt was voor mijn camera en het geen wat ik fotografeer. Kortom zeer te vrede over de producten en de vakkennis van de medewerkers.

Werner L 13-02-2022

Deze shop heeft erg veel keuze. Die lijkt ook net iets meer in voorraad dan bij concurrenten. De prijs is vergelijkbaar met de meeste grote webshops. De levering was uiterst snel en zonder probleem. Er was een lampje stuk en de klantendienst snelde ter hulp.

Ik ga deze shop, na mijn 2e positieve aankoop, nu als mijn favoriete camera webschop gebruiken. En dat is wat, want ik koop elk jaar weer een grote reeks spullen.

Ilke 13-02-2022

Ik ben naar de winkel gegaan voor advies. Hier werd ik enorm goed geholpen en geadviseerd. Omdat ik net begonnen ben en mijn budget niet zo hoog is hebben we samen gekeken naar de best passende occasion. Uiteindelijk is dit de Tokina 14-20 mm geworden. Een super fijne lichtsterke lens waar ik veel plezier van ga hebben. Hij maakt mega fijne avond en mooie foto’s en door het variabele brandpunt ook erg flexibel.

johan huiskens 13-02-2022

,, altijd goede service daar maar wel even kijken of het op voorraad is ,, toppers

Kees 12-02-2022

Vorige week via de webshop een camera z6ii met een 70mm lens. Zeer duidelijke informatie op de site met vergelijking naar andere modellen.
Zeer tevreden met de camera, tevens hierna nog een mail met tips en tricks.

Martin Hovius 12-02-2022

Vorige week heb ik een bestelling gedaan bij Cameranu.
Het ging hier om gebruikt artikel, wat in een zeer goede staat verkeerde volgens de webshop.
Daar was niets aan gelogen!! Niet van nieuw te onderscheiden.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, snel verstuurt en keurig verpakt.
kortom dik teverden over Cameranu!!

Anne 12-02-2022

De shop is enorm overzichtelijk, waarbij je goed bepaalde artikelen kunt vergelijken. De snelheid van de levering is ook enorm fijn! Zo kun je de dag na je bestelling er al van genieten. Ik zou zeggen: Bestel hier zeker!

Hans pendavingh 12-02-2022

Vriendelijke en vakkundige medewerker hielp met maken van keus voor camera .
Na aangeven wat mijn budget was hield hij zich daar prima aan.
Erg tevreden over de aankoop en de verkoper

Ron Bercx 12-02-2022

Het is een zeer prettige online shop met verschillende fysieke winkels door het land., De online site is zeer overzichtelijk met goede uitleg. Verder geven ze veel tips en tricks over alles wat met fotografie te maken heeft, en dat vind ik persoonlijk erg handig. De reden waarom ik nu voor mijn aankoop voor Cameranu gekozen heb is omdat ik me er prettige bij voel. De service is top en er wordt snel gereageerd op al je vragen, ook wordt er snel gereageerd op een aanvraag als je een camera wilt inruilen, tevens krijg je ook een eerlijk en goed inruil aanbod. In mijn geval wilde ik mijn oude camera inruilen voor een nieuwe camera, echter na de offerte bleek de speciale actie van de betreffende camera net te zijn verlopen (extra kassa korting). Bij navraag heeft cameranu de extra korting alsnog geregeld voor mijn camera, wat super is natuurlijk. Alles werd snel geregeld en mijn camera lag klaar bij de winkel (gereserveerd) zodat ik hem dezelfde dag nog kon ophalen.
Met al kan ik Cameranu zeker aanraden indien men op zoek is naar een camera, een nieuwe lens of gewoon goed advies.

ArDee 12-02-2022

Overzichtelijke website met een ruime sortering en een prima prijsstelling.
Mijn bestelling, wat benodigheden voorr mijn Nikon camera, werd vlot verzonden
en geleverd.

Jack 12-02-2022

een hele goede uitleg en service, klantvriendelijk en behulpzaam. kwaliteit en prijs zijn goed

Ernst-Jan (Alphen aan den Rijn) 11-02-2022

Gedruende de afgelopen twee-drie jaar regelmatig wat spullen gekocht bij cameranu.nl (zoals een 2e hands full frame Nikon D750 body, een aantal lenzen, speedlights, softboxes....nou ja, gewoon de spullen die je zoal eens wil aanschaffen. Tot op de dag van vandaag geen spijt gehad van mijn aankopen. Leveringen altijd op de afgesproken leverdagen. Bij langere levertijden wordt je prima geïnformeerd. Ook eens in de winkel in Urk geweest om wat op te halen. Fijn geholpen, geen gedoe, gewoon prima in orde, ook niets op aan te merken. Webshop vind ik ook goed een overzichtelijk, het is makkelijk om je gewenste items te vinden.
Ik heb het nog niet meegemaakt dat er ergens een foutje is gemaakt. Geen fout is in mijn (foto)wereld tien punten waard!

Tjalle 11-02-2022

Overzichtelijke website. Tevens moet ik zeggen de wijze waarop de lens was verpakt was netjes en zorgvuldig. Ook de informatie vanuit cameranu toen het product niet voorradig was. Zij houden je goed op de hoogte hierin.