Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Burt Bassy 18-02-2022

Waar cameraNU in uitblinkt, dat zijn de prijzen. Wanneer je op vergelijkingssites zoekt naar de laagste prijs, dan kom je hier vaak uit. Waar de winkel zich nog wat in kan verbeteren is in de info bij het produkt. Zo miste ik de afmetingen van mijn produkt. Dus cameraNu kan zich meer verdiepen in relevante info voor de klanten. De communicatie is goed, evenals de afhandeling van retourzending. Vandaar de 8.

Harry 18-02-2022

Nette prijs en zeer snel geleverd. Product voldeed volledig aan de verwachtingen.

Liset 18-02-2022

Heel erg blij met de bestelde lens, tot nu toe had ik alleen een prime lens, maar ik miste toch wat mogelijkheid om in te zoomen in bepaalde situaties. De lens presteert prima, ondans dat deze niet lichtsterk is, is de kwaliteit van de foto's bij voldoende licht heel goed.
Ik heb de lens thuis laten bezorgen, deze is netjes en zeer snel geleverd, zeker aan te raden!

Maarten 18-02-2022

Voor een tweede hands Tamron objectief gekozen voor CameraNu, duidelijke omschrijving, goede prijsstelling en snel in huis, gewoon goed geregeld.

Leon 18-02-2022

Makkelijke site, goede prijs en snelle levering. Goede communicatie over de bezorging.

Leendert C. 18-02-2022

Ik ben al geruime tijd bezig met het zoeken naar een goede methode om onze 8mm smalfilms te digitaliseren. Huis -tuin methodes leverden niet zo'n goed succes op. Dus maar eens verder gekeken. Camera.nu verkoopt een goed apparaat van Reflecta. Besteld en volgende dag gearriveerd, ben ik direct aan de slag gegaan. Het resultaat is prima en ik kan nu mijn familie met gangbare MP4-bestanden laten meekijken naar de jaren 50 en later.

Boudo 18-02-2022

Zeer snel. Bestelling gedaan op een zondag en kon die op maandag al ophalen in de winkel in Amsterdam

F van der Meer 18-02-2022

goede webshop en winkel. leggen goed uit in de winkel wat de camera allemaal kan.
en wat het verschil is tussen de eene lens en de andere en waar je goed op moet letten.
fijne uitleg en ze hebben de tijd voor je.

Alexander 18-02-2022

Super geholpen en men nam gewoon de tijd voor je. Vooraf iets besteld waarvan de levertijd niet bekend was maar toch de dag erna kon ik de bestelling al ophalen.

Xiam 17-02-2022

Ik had het in de avond besteld en de volgende dag was het er al voor 16:00 echt top service

Marcel 17-02-2022

Prachtige 2e hands lens. Heldere advertentie. Heel makkelijk om op in te schrijven en te betalen. Na 3 dagen in goed beschermende verpakking aangeleverd. Aansluiten en schieten maar.

Jan 17-02-2022

Mooie winkel, veel keus en vriendelijke medewerkers die goede informatie geven en je helpen bij je keus, ze denken met je mee.
Ook hun service is erg goed als er iets is met je gekochte produkt.

de Vries 17-02-2022

Op zich een goed bedrijf, goede producten, prima website, redelijke bereikbaar. Toch recentelijk ingegaan op een inruil actie.Van de aanvankelijke inschatting bleek nagenoeg niet over. Deels terecht, maar voelde toch als een lokkertje. Nadien nog geprobeerd om redelijk te onderhandelen op een duur nieuw product en een tweedehands product, maar men bleek onverbiddelijk stug. Ook voor vaste klant.

Tom 16-02-2022

Cameranu had als enige de camcorder op voorraad die ik wilde hebben. Hij was alleen nog op voorraad in de winkel dus duurde iets langer dan wanneer hij uit het magazijn komt. Op mijn vragen omtrent de levering werd heel snel en vriendelijk gereageerd.

De camcorder was degelijk verpakt en werd bezorgd binnen de tijd zoals die op de website stond voor leveringen die alleen op voorraad zijn in de winkel.

Heb tevens een extra verzekering afgesloten. De voorwaarden hiervoor zijn erg goed en daarom aan te bevelen bij de aanschaf van een dure camera.

Waar ik normaal snel bij bol.com zou bestellen heb ik de extra's die ik later nog wilde bestellen ook bij CameraNU.nl besteld omdat de service mij goed is bevallen. Het voordeel is ook dat ze over fysieke winkels beschikken waar je altijd nog terecht kan.

Mijn gear koop ik voortaan bij CameraNU.nl!

Prima, vlot, snel, goed 16-02-2022

Prima, duidelijke site, die handig zoekt met een ruim aanbod. De aangeschafte camera is prima, ligt lekker in de hand, heerlijk grote zoom en goed mee te nemen zonder veel concessies te hoeven doen aan kwaliteit. Ook de levering van CameraNu was snel. Ik moet de camera zelf nog wel uittesten, maar het was nog geen weer op pad te gaan. Binnenkort op vakantie en dat gaat ie mee, dat was mijn eerste reden voor aanschaf.

MR françois 16-02-2022

goede communicatie,goede uitleg het is nu mijn tweede Panasonic Lumix DCFZ-82 die ik kocht bij CameraNU

Addy en Jacoleen van den Berg 16-02-2022

Op zoek naar een macro lens voor onze camera zijn we bij CameraNU beland (waren al klant)
Ook nu weer heel prettig geholpen; er werd tijd genomen voor ons voor een goed advies. En we zijn blij met de aankoop.
Nb. de winkel zit op een prettig bereikbare lokatie.

Arne Alphenaar 16-02-2022

De winkel van Cameranu in Apeldoorn heeft iets van een snoepwinkel voor grote mensen. De winkel en het personeel stralen kwaliteit en enthousiasme uit. Voor de sfeer je die vroeger (het analoge tijdperk) in iedere stad bij 'de betere fotozaak' vond moet je nu naar Apeldoorn reizen. Het als enige risico dat je met nét iets meer weggaat dan je van plan was.

Christiane 16-02-2022

Het is altijd zo fijn dat je alle aandacht en tijd krijgt, vakkundig uitleg en advies. Ik ben al jarenlang zo blij met de mensen van de winkel in Apeldoorn. Ik kan met al mijn vragen bij hen terecht. Of als ik iets zoek of een probleem met mijn flitslicht of camera heb, helpen ze altijd en zoeken meteen oplossingen zodat ik mijn werk kan blijven doen. Echt top!

Tjeerd Broekhuizen 16-02-2022

Cameranu is voor mij al jaren een betrouwbare leverancier. Alles klopt altijd, goede adviezen en keurige, tijdige levering.

Wil Engelen 15-02-2022

Alhoewel ik met veel camera's heb gewerkt en bij aanschaf van mijn nieuwe behoorlijk heb voorbereid, altijd blij dat er bij specifieke vragen goede antwoorden krijg, Want je wilt uiteindelijk naar huis met de camera die je echt nodig hebt. Dan ben ik bij 'CameraNu' op de goede plaats. De mensen die er werken hebben allemaal verstand van camera's, vertellen geen onzin en zeggen eerlijk als een camera die je voor ogen hebt niet de juiste is voor je wensen. Het gaat niet alleen om verkopen, maar om tevreden klanten. Ik zou de camera zelfs na een week terug kunnen brengen als het niet zou bevallen. Welke zaak zou zoiets toezeggen? Juist! Ik heb er al veel gekocht en vergelijk veel webshops, toch kom ik steeds weer gewoon in de Winkel in Eindhoven om de camera te kopen. Belangrijkste redenen: de prijs verschild nauwelijks met concurrenten; je hebt persoonlijk contact; je kan de camera in je handen houden en testen; goede voorlichting en antwoorden op vragen van deskundig personeel; en als laatste mocht er iets technisch zijn, je weet waar je direct heen kan komen.

Ilse 15-02-2022

Vriendelijke mensen, die de tijd voor je nemen en een duidelijke uitleg geven en met je mee denken de kosten laag te houden. Erg tevreden en heel tevreden met mijn camera.

Sylvia Olijslager 15-02-2022

We kregen super snel ons product.
Bij opening bleek het product beschadigd te zijn, na telefonisch contact kregen we de keuze of geld retour of een ander product, daarvoor gekozen. Volgende dag een nieuw product thuis.
Prima service!!
Bedankt.

Willem 15-02-2022

Product (aanbieding) was uitverkocht en ik had mijn mailadres opgegeven voor een seintje zodra het artikel weer voorradig was.
Kreeg binnen een paar dagen netjes een mail dat ik het artikel weer kon bestellen. Dit gelijk gedaan en was de volgende werkdag keurig afgeleverd met track en tracé.
Product voldoet aan omschrijving en ben er zeer content mee.

Geens Marc 15-02-2022

Voor de eerste keer iets besteld bij camera .nl en alles is perfect verlopen, hoop in de toekomst nog op deze manier nog meer te kunnen samenwerken een tof team