Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1023 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Christ Losfeld 24-02-2022

Professionele begeleiding en support, vlotte levering. De artikelen waren verzorgd verpakt. De goederen kwamen precies overeen met wat werd vermeld op de site.

Jeroen 24-02-2022

Ruime keuze, overzichtelijke website. Snelle levering en alles zorgvuldig verpakt. Zeer tevreden.

Renée 23-02-2022

Snel antwoord, goede persoonlijke hulp en altijd op zoek naar oplossingen. Betrouwbaar en snelle levering.

Erik 23-02-2022

Mooie ruime shop in Apeldoorn, alleen de ingang was wat lastig te vinden. (ik was niet de enige overigens die hier "last" van had).
Mooie prijzen en ruime voorraad.
De camerarugzak was op voorraad en voeldoet prima.

Gerrit 23-02-2022

Goede website waarin je gemakkelijk je weg vindt. Goede communicatie over levering, alles klopt.

Jan 23-02-2022

uitgebreid assortiment en dit aangeboden in een heel gebruiksvriendelijke website

René 23-02-2022

Hahnel transmitter en ontvanger gekocht. Via de chat duidelijk geworden welk product voor mij de beste keus was.

Gerard 23-02-2022

Ik heb een oude VHS band laten digitaliseren door Camera u.nl. Zij leveren een uitstekende service en snelle levertijden. Ik ben zeer tevreden en raad dan Cameranu.nl van harte aan.

van Hensbergen Henk 23-02-2022

reuze keuze, deskundig en vriendelijk personeel, goed advies, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos Roes 23-02-2022

Na eerst contact via de mail gehad te hebben wat buitengewoon goed en duidelijk was naar Camera nu in Eindhoven gegaan om mijn gereserveerde spullen te gaan ophalen. onder het genot van een kop koffie de lens getest, ook hier uitstekend geholpen. Camera nu begrijpt wat gastvrij en klantvriendelijk betekend , na mijn bezoek kreeg ik nog een mail van dat ze blij was dat alles goed was gegaan en wenste mij veel fotoplezier met mijn nieuwe aankopen. Ik heb heb mijn fotospeciaalzaak gevonden voor mijn volgende aankopen.

mr A.J. Rijsterborgh 23-02-2022

Aan de shop mankeert niets. Deze komt correct alle afspraken zorgvuldig na en informeert correct. Toch een bemerking, waar de shop niets aan kan doen (toch wel, door te ageren bij de fabrikant), maar het bijgeleverde USB-snoer is veel te kort. Scanners staan niet zelden op 5 meter afstand van de computer. Mijn advies is dus een langere bijpassende USB-kabel van 5 meter. De oude scanner van Epson (V300) werkte daarop wel.

Alessandra 22-02-2022

Ik heb een Viltrox lens mount adapter besteld. De website is overzichtelijk, waardoor ik makkelijk kon vinden wat ik zocht. Binnen twee dagen had ik de adapter al in huis. Adapter past prima op mijn nieuwe camera, zodat ik de lens van een oude camera erop kan zetten.

Alex Falk 22-02-2022

Great product and super friendly service! I am happy I went to Camera NU and will definitely come back for more products.

Jeroen 22-02-2022

Heb nu een aantal dingen gekocht bij Cameranu en ben erg tevreden. Je ziet de kwaliteit van een winkel vaak pas wanneer er iets niet goed gaat. In mijn geval was het een kleinigheid: een tas divider voor m’n Peak Design tas. De maat bleek verkeerd. Na een mailtje gestuurd te hebben werd ik gebeld waarbij Cameranu me allerhande oplossingen aandroeg. Dat is nog eens service. En het ging maar om een artikel van 16 euro. Mijn laatste bestelling was een gebruikte flitser/transmitter die de volgende dag al werd geleverd en er beide uitzien (en functioneren) als nieuw. Ik blijf zeker kopen bij Cameranu, fijne winkel.

Klaartje 21-02-2022

Hele fijne winkel met goed en uitgebreid advies. Nemen de tijd om met je mee te denken. Ook een online bestelling gedaan: de lens die ik besteld had was met heel veel zorg ingepakt. Goed beschermd zodat er bij de bezorging niks mis kon gaan.

Gijs 21-02-2022

Ik bestelde een Fuji camera, maar ontving niet de bestelde kleur. Twee dagen later zou ik op vakantie gaan, maar gelukkig kon ik dankzij de goed bereikbare klantenservice de camera een dag later probleemloos omruilen in een van de fysieke winkels.
Klein foutje, maar goed rechtgezet dus.

mbreede 21-02-2022

As an international person, I wasn’t expecting to actually receive my products the next day despite me ordering at 23:30. But I was pleasantly surprised. The order was fast. The payment options are big and the ability to use iDeal, PayPal, credits cards or a normal bank transfer is amazing.
This is my go to store to buy camera products. Cheap and fast. The ability to buy second hand is great for the environment too.

Stephan 21-02-2022

Gekozen voor deze winkel door het ruime aanbod.
De artikelen waar in naar op zoek was waren nog op voorraad.
Prettige winkel en aardig personeel.

H. Simons 21-02-2022

goed en correct bedrijf mooie en duidelijke site en snelle levering
is in ieder geval aan een ieder aan te bevelen

Henny 20-02-2022

Veel kennis van zaken, daarnaast vooral brtrouwbaar. En dat laatste is het belangrijkst bij een fotozaak .

Haye westerhoff 20-02-2022

Netjes service snelle verzending pakketje was Netjes ingepakt de een duidelijk overzicht zeker een aanrader

Sjakkosjakko 20-02-2022

Vriendelijke bediening, snelle service en goede afdrukken van foto’s online besteld via slimme gebruiksvriendelijke software

Henny Jansen 20-02-2022

Fijne mensen die meedenken over mijn wensen. Kreeg ook nog een lekker kopje koffie aangeboden.

Serina 20-02-2022

Fijne en duidelijke website, snelle levering en producten (achtergrond papier) zijn top!
Enige minpunt: bij retour zendingen zijn de kosten voor jou, vanwege de afmeting van de rol (1.38m) ben je via PostNL bijna € 14 aan verzendkosten kwijt. Contact gehad met de klantenservice, die overigens heel snel reageert, maar kon niets voor mij doen. Ook niet toen ik aangaf reeds een nieuwe bestelling te hebben gedaan.

Mik 20-02-2022

Een product voor een goede prijs gekregen en levering en afhalen verliep prima!