Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gerda 04-03-2022

Goede duidelijke website , makkelijk te bestellen en snel in huis .
Erg blij met mijn bestelde artikel

Elmer 04-03-2022

Alles is mooi uitgelegd. Je krijgt wat er staat, geen poespas. Niet het meest goedkoop, maar gewoon mooie, redelijke prijzen voor de service en zekerheid die je krijgt!

Ilse 03-03-2022

Hoe makkelijk kan het gaan om de juiste informatie te krijgen over een lens.
Je belt naar CameraNU.nl
Heel duidelijk, eerlijk en eenvoudig krijg je de voors en tegen te horen van verschillende lenzen/ objectieven.
Het klonk heel logisch.
Ik wilde naast het kopen van een nieuw objectief mijn oude lens inruilen. Je krijgt binnen een mum van tijd een reactie. Zonder het gevoel te krijgen, dat je wordt gepusht.
Ook de afhandelingen van Nieuwkoop en inruil verloopt vlekkeloos. Bij vragen of onduidelijkheden nemen ze op een prettige wijze contact met je op.
De klant is koning, maar het zorgt er ook voor dat je weer terugkomt bij een winkel, die je vertrouwen geeft.

Marielle 03-03-2022

Bij cameraNu werken zeer gespecialiseerde medewerkers en echt vakmensen die enthousiast zijn. Je krijgt altijd goed advies.

Jan Willem 03-03-2022

vriendelijk en behulpzame medewerkers die je rustig te woord staan, meedenken en vlot handelen, de service rond bestellingen is goed en de leveringen zijn snel

MarcelRfotografie 03-03-2022

fantastische klantbehandeling zeer vriendelijk personeel en heel goed advies. de uitbreiding van aanschaf extra camera en lens in een woord geweldig. echt een winkel die ik aanbeveel

Bert 03-03-2022

Bestelde artikel voldeed aan de verwachting die was geschetst en de bestelling was binnen een dag in huis

Brent 03-03-2022

Scherpe prijs, geleverd correct volgens afspraak. Prima inruil voorstel voor mijn oude Nikon lens.

Th J 03-03-2022

snelle levering van de produkten , heel gemakkelijk en vlot contact bij problemen

Will43 03-03-2022

Heel veel keuze, goede prijzen. Gebruiksvriendelijke website. Snelle afhandeling van de bestellingen

Tijn 03-03-2022

Super makkelijke site! Heb zo kunnen vinden wat ik nodig had, en ook nog eens voor een super prijs.
Ook de verzending was erg snel.

Stijn 03-03-2022

Item zoals omschreven,
mooi en veilig verpakt.
Geleverd op de vooraf vermelde datum.
Top!

Anna 03-03-2022

Super service, alles top! Voldoende keuze in kwaliteitsvolle producten. Wat valt er nog meer te zeggen... ik bestel steeds weer opnieuw!

Peter A. Foto - / Videograaf / Cameraman 02-03-2022

Ben al sinds begin klant, woon in Arnhem maar reed speciaal naar Urk in de begin jaren. Kocht er 3 videocamera's, (2 professioneel) 3 fotocamera's, toebehoren waarvan de laatste XT-4. Als klant nemen ze altijd tijd voor je. Kennis van producten is bij het meeste personeel is erg goed. Prijzen zijn scherp en reëel. Men komt afspraken na! Laatste jaar kom ik veel bij CameraNU in Eindhoven. Genot om daar rond te lopen en b.v alleen te kijken. Heb er mijn XT-2 in geruild bij aankoop XT-4, met DJI RoninSC. Voor mij is er gèen betere fotowinkel in Nederland dan CameraNU.nl. Oh ja.. was op zoek naar een prof. scanner. Op de Website stond exact het type wat ik wilde.. DEMOmodel voor een superprijs, via Website besteld, binnen 2 dgn in huis.

Tom 02-03-2022

Op soek naar een voordelige cine prime lens om uit te proberen. Aanbod was groot, reviews hebben geholpen, onmiddellijk geleverd, jammer dat de lens al geopend was (je zag het aan de doos en zelf op de lens ook (kapje)). Daar moet je eerlijk in zijn en het op voorhand zeggen dus dat gedeelte kon beter.
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-03-2022

Beste Tom,

Bedankt voor je review.
Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent over ons!
Dat de doos geopend is hoeft niet te betekenen dat deze ook intensief gebruikt is.
Zoals je wellicht hebt gezien hebben wij meerdere winkels door Nederland.
Het kan dus zijn dat het artikel in een van onze winkels even open is geweest om te laten zien aan een klant.
Mocht het voor jou toch niet prettig voelen mag je het natuurlijk ook omruilen.
Wij wensen je in ieder geval veel plezier toe van je aankoop!

Thijs 02-03-2022

Zonder al te veel voorkennis op zoek gegaan naar een spiegelreflex camera. Vriendelijk ontvangen, ruim de tijd genomen om mij wegwijs te maken in het verschil tussen camera's. Zonder enig aandringen mij een goede voorlichting gegeven. Met een goed gevoel een beslissing genomen om de Nikon D5600 hier te kopen. Fijn om met een vertrouwd gevoel en een camera rijker de deur uit te lopen.

Kevin 02-03-2022

Zelf een camera online besteld, toen fysiek nog een lens en statief opgehaald in de winkel in Rotterdam, hier werd ik vriendelijk ontvangen en geholpen.. Ik ben zelf nog een beginner, en kreeg gelijk de nodige uitleg. Ik kom zeker weer!

Carmen 02-03-2022

Super vriendelijk geholpen aan de telefoon en de volgende dag mijn pakketje al binnen. 🔥🔥

Han 01-03-2022

Een in augustus 2021 gekochte RODE Wireless GO II set raakte ontregeld door een firmware update.
De set ging retour na CameraNu en ik kreeg na 10 dagen, veel eerder dan voorspeld, een vervangende set.
Aangezien ik al een tweede set had gekocht intussen omdat ik de set niet kon missen, kon ik de vervangende set terug sturen en kreeg het aanschafbedrag terug. Mooi en netjes geregeld!

Rick 01-03-2022

Had een externe flitser gekocht bij Cameranu.nl.
Goede, duidelijke website en ook het bestelproces was zeer duidelijk.
Volgende dag werd het pakket geleverd en zat keurig verpakt. Factuur netjes in de mail. Gewoon top!

Marga 01-03-2022

Altijd goede service .Al meer spullen hier gekocht Ook mijn man en dochter kopen hier 👍Online snel binnen en in de winkel hebben ze alle tijd voor je als je iets wilt kopen en goede uitleg.

Teun 01-03-2022

Heb deze week mijn Powerbank ontvangen die bij het bestellen nog niet op voorraad was . Werd met diverse mails op de hoogte gehouden van de toekomstige levering . Na 4 werkdagen was hij er uitstekend verpakt en keurig afgeleverd door bezorger( met handtekening) samenvatting:: beste prijs goede service. En erg tevreden met product !!

Melissa 01-03-2022

Een aantal weken geleden heb ik een macro lens besteld voor mijn camera en de volgende dag kreeg ik deze al netjes binnen. Ik ben erg tevreden met de lens zelf en het hele bestellen is soepel verlopen. Niets op aan te merken!

Wanneer ik mijn set weer iets wil uitbreiden zal ik dan zeker ook weer even op CameraNu.nl kijken!

Hennet 28-02-2022

Goede informatie over de verschillende modellen verrekijkers en snelle levering.

Kevin 28-02-2022

Snelle gratis bezorging. Product is gelevered als verwacht. Laagste prijs voor het product.