Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 967 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Nijman 08-03-2022

Bestelling en levering was zeer snel, vandaag besteld de volgende dag in huis. Keurig verpakt en gekregen wat ik besteld had. Top, jullie zien mij nog wel terug.

SStewart 08-03-2022

We zochten een GoPro set die geschikt was voor zowel een zeilavontuur als een drone. Camera Nu had alles wat we nodig had – Hero 8, Protective Housing en Adventure Kit 2.0 – voor een prima prijs met uitstekend winkelgemak en razendsnel levering.

Kees Meijer 08-03-2022

Niet alleen voor de webshop met alle duidelijke informatie, maar ook de prijs van de artikelen heeft mij zeer aangesproken.
Uiteraard kijk je van te voren op reviews. De levering van het door mij bestelde artikel werd zoals beloofd de volgende dag bezorgd.
Ook heeft men diverse cursussen om het gebruik beter onder de knie te krijgen.

Piet 08-03-2022

Buitengewoon Snelle levering,
En door een speciale opruiming mijn onderdeel voor de halve prijs, wat wil je nog meer?

John 08-03-2022

De website van CameraNu is zeer duidelijk en goed gevuld. Mijn product snel gevonden en gekocht. Zeer snel geleverd en netjes verpakt.

MAH 07-03-2022

Ik kom al jaren bij deze online shop naar volle tevredenheid. Verstand van zaken, goede beschrijving die ook klopt. Goede prijzen en hartstikke betrouwbaar

Jan 07-03-2022

Zeer snelle levering van een niet alledaags artikel.
Goed verpakt degelijk product

Yana 07-03-2022

Een tijdje geleden heb ik voor de eerste keer iets besteld bij CameraNU.nl en wat ben ik blij dat ik bij hun besteld heb! Een super snelle levering, een mega goede service en een oprechte vriendelijkheid. Tijdens mijn betaling liep er iets mis, maar CameraNU.nl was er binnen de 5 minuten om me verder te helpen en even mee te kijken naar de status van m’n bestelling. De producten waren ook enorm goed en stevig verpakt wat natuurlijk niet onbelangrijk is. Vanaf nu bestel ik zeker nog bij hen!

Francesca 07-03-2022

Ik zocht de juiste camera om de eerste stappen als filmmaker te zetten. Heel lastig als je nog zo weinig weet. Het personeel van Camera NU heeft mij van a tot z begeleid om de juiste keuzes te maken en wat bijzonder is: ze zijn állemaal behulpzaam en erg deskundig, dus het maakt niet uit op welke dag of tijdstip je binnen loopt: je krijgt altijd uitstekend advies, en wordt met aandacht en duudelijke passie voor het vak met je mee gedacht. Inmiddels trotse bezitter van een complete set, waar ik geen moment over heb hoeven twijfelen.

Fred, Emmen 07-03-2022

Duidelijke en fijne shop om te "winkelen". Goed gesprek gehad met een medewerkster, en een geweldig mooi, gemakkelijk en niet te duur product, elders overal duurder, tot bijna 100% meer. En toch ook dezelfde garantie als bij anderen, of zelfs beter.
Ook iets voor fotograferen of video filmen kopen, nooit vergeten: Overal gezocht, maar bij Cameranu gekocht. Heb ik ook gedaan, en doe nooit meer iets anders.

Paul 07-03-2022

Mijn bestelde producten werden snel en netjes afgeleverd.
Van één van de producten was de kwaliteit niet wat ik had verwacht (is niet de schuld van CameraNu); dit heb ik daarom geretourneerd. Ook dit proces is goed verlopen. Helaas moest ik wel de protokosten van de retourzending zelf betalen. Als dit ook gratis was geweest had ik een 10 als cijfer gegeven!

Erik Schimmel 07-03-2022

De site is overzichtelijk en heeft ruime keuze én voorraad. Ik wilde een andere tenaamstelling op mijn factuur i.v.m. BTW teruggave vanwege export van de zending naar Curaçao. Dit werd na een mailtje direct geregeld, super snel. De zending was keurig verpakt en compleet. Ik sta op het punt weer een bestelling te plaatsen, CameraNu is zeker een aanrader.

Bas van Krimpen 07-03-2022

Overzichtelijke website, snelle levering, goede service en een goede prijs/kwaliteits verhouding.

Trudy Stoker 07-03-2022

De enige foto's die ik tot nu toe heb gemaakt zijn met mijn iphone. Ik verzorg social media voor bedrijven, vaak heb je dan te maken met stockfoto's die spreken echter naar mijn idee niet voldoende uit wat een bedrijf doet. Met deze camera wil ik goede foto's maken die de klanten van mijn opdrachtgevers herkennen. Ik werd geweldig geholpen op Urk! In heldere taal zodat ik het echt begreep is mij een camera geadviseerd. (Canon EOS 250 D) Ik ben er superblij mee en volg nu een cursus!

Lia 07-03-2022

Ik had het nummer gegoogeld van een inktcartridge en daar kwamen jullie als goedkoopste uit.

Ad Haksteen 07-03-2022

Artikel gekocht, het viel voor mij tegen, niet dat het een slecht apparaat was.
Iedergeval niet mijn ding.
Week later terug gebracht, en zonder problemen namen ze hm terug.
Super aardig personeel
Mag je trots op wezen zulk personeel.
ben van plan een fototoestel in de toekomst te kopen, bij jullie dus.
fijne zaak, ga zo door.
gr Ad Haksteen

Ray 06-03-2022

Ik heb ervoor gekozen om een aankoop in deze winkel te doen omdat het een powerbank betrof die nergens anders goedkoper was. Een voordeel was dat ik het na bestelling op kon komen halen in de winkel te Rotterdam op de Groenendaal zodat ik ook nog eventuele verzondkosten kon besparen.

Isidoros 06-03-2022

Ik koop bij jullie altijd films voor mijn herbruikbare camera en ik laat ze ook bij jullie developed.

Anneke Miedema 06-03-2022

Heel fijne site! Duidelijk omschreven.
Ik heb tweedehands pentax lens gekocht. Ben er bij mee. Ik wilde nog een lens die van 55 mm tot 300 mm
Tegelijk kijk ik nog naar een macro lens.

Altenaar 06-03-2022

Netjes en op tijd geleverd. Goede communicatie. Artikelen waren goed ingepakt en in goede staat.

P. Kerkhoff 06-03-2022

Al enige jaren koop ik veel camera apparatuur bij cameranu.nl. Wanneer advies nodig is, volstaat een belletje en wordt ook keurig de tijd genomen om een juist advies te geven.

De verzending van bestellingen is altijd vlot en voldoende stevig verpakt.

M 06-03-2022

Goede webshop
Wel eens het een besteld hier
Goede prijzen en alles van bestelling was in orde

Daarnaast mooi aanbod in het een ik nog opzoek naar ben zoals verrekijkers en telescopen en nachtkijkers en ook het merk Vertex aanwezig heeft. Vertex heeft meen ik een all risk garantie tot 25 jaar en standaard inzitten.
En hier heb ik ooit een richtkijker van gehad en was een superieur richtkijker voor de schietsport
Dit is beetje overbodig maar zo doende en oa ben ik op deze site bij uitgekomen
Ook in accu clips en de rest weet ik nu niet

Aanrader ja

Pierre Cilissen 06-03-2022

Gemakkelijk en overzichterlijk. En dan ook nog een prima service. En goede garantie, top!

Sonja 06-03-2022

Het bestellen ging gemakkelijk en vlot. Het apparaat doet wat het beloofd. Mijn man is nu uren zoet om super 8 filmpjes over te zetten op de geheugenkaart.
Met vragen wordt je telefonisch vriendelijk en goed te woord gestaan.

Stevie 06-03-2022

De Nanlite Forza 60B besteld bij Camera.nu en overal elders niet vooraadig. Bij Camera.nu wel en met korting en binnen 3 werkdagen geleverd zoals beloofd. Uitstekend!