Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Olga 14-03-2022

Omdat ik een nieuwe camera nodig had, de oude was uit de mode en de acsessoires waren niet meer te koop!, gond ik op Internet CameraNu en dat is prima bevallen, goede keus en goed advies.

Marlies 13-03-2022

Sneller dan verwacht lag mijn bestelling klaar in de winkel in Apeldoorn. De medewerkster nam de tijd mij voor te doen hoe ik de objectieven moest wisselen. En toen ik ook nog een nieuwe cameratas wilde, luisterde zij goed naar mijn wensen en liet ze mij passende opties zien.

Mark Wijnen 13-03-2022

Snelle levering. Product zondag besteld, maandag in huis. Duidelijke website en duidelijk proces

Marco 13-03-2022

Cameranu, in mijn beleving altijd correct en op tijd. De flitser zelf is goed en solide. Ik kan nu eindelijk weer een hele fabriekshal verlichten.

Luis Boullosa 13-03-2022

Every time I buy here the communication is good and quick. The items are as described and they make it easy for you to enforce the warranty. After I bought a Godox bag that broke down, they immediately arranged everything and send me one back new. They have lots of things and I only wish I had more money to through into photography gear.

Mike 12-03-2022

Zowel in de shop áls online te spreken over de service van Cameranu.nl. We hoeven het ook niet moeilijker te maken dan dat het is, als je video of fotografie producten zoekt moet je hier zijn!

Marloes 12-03-2022

Uitstekend advies zonder verkooppraatjes en prima service. Ik ben (weer) heel tevreden

Jan van V. 12-03-2022

Ruime sortering. Enthousiaste medewerkers zonder opdringerige toestanden. Kennis van zaken en luisteren naar je vraag zonder een standaard verkoop verhaal. Geven een eerlijk en duidelijk advies. Heb hier nu al 2x en met veel plezier mijn spiegelreflexcamera gekocht.

Vincent 12-03-2022

Product is goed verpakt en netjes verzonden. Prijs was uitstekend. Afterservice netjes. CameraNU stuurt gratis informatie toe om de camera beter te leren kennen. Ik kan niets negatiefs verzinnen. Aanrader!

A.J. de Haan 12-03-2022

Mijn nieuwste camera kocht ik online bij cameranu.nl. Nadat ik de bestelling had geplaatst en betaald kon ik, achteraf dus, mijn oude spiegelreflex toch gewoon inruilen. Dat proces was heel eenvoudig en ik kreeg een realistisch en goed inruilvoorstel. Daar wilde ik graag op ingaan en ben vervolgens naar decwinkel van cameranu in Groningen gegaan om de oude camera + toebehoren te laten zien en checken. Dat ging uiterst vlot en vriendelijk. Het bedrag stond een paar dagen later keurig gestort op mijn bankrekening. Ik kan dan ook iedereen die op zoek is naar een goede fotowinkel CameraNu van harte aanbevelen.

Jan 12-03-2022

Duidelijke afspraak kunnen maken om 2 lenzen naar Apeldoorn te sturen om daar te bekijken. Kreeg al snel bericht dat ze in de winkel waren en ik werd daar goed geadviseerd.

Noloxbox 12-03-2022

Als potentieel nieuwe klant werd ik meteen bijgestaan met gericht advies voor mijn aankoop. het werd snel duidelijk dat hier tijd voor gemaakt werd (ook al ging het in eerste instantie over een vraag naar info). Toen ik besloot om over te gaan tot aankoop, kon ik rekenen op een onberispelijk snelle service waarbij de afspraken perfect zijn nagekomen. ik ben zeer tevreden!

wimw 11-03-2022

Alles klopt gewoon (nou ja, gewoon...), assortiment, voorraad, levering, verpakking.

Bas 11-03-2022

Ik had een onderdeel nodig voor mijn Nikon z9
Ik werd perfect geholpen, en een vraag over een instelling gesteld, ook dit was in alle tevredenheid opgelost.

Monique 11-03-2022

Ik ging naar de winkel op Urk in de veronderstelling een UV filter aan te schaffen en na advies heb ik een betere keuze gemaakt en een protectie filter aangeschaft.
Bedankt voor het meedenken en het advies!

Madeleine 11-03-2022

Ik kwam alleen even snel voor een lens dopje.
Maar eenmaal in de mooie winkel zag ik camera tassen die ik niet eerder had gezien. Dus ook deze gekocht.
Personeel erg vriendelijk en kundig
Ook de aanwezigheid van alle lenzen voor mijn camera, on display, liet mij watertanden. Ik kom zeker nog eens terug.

Frans Bruggemann 11-03-2022

Als klant krijg je de aandacht die je verdient. Je wordt geholpen door deskundige medewerkers die je ook graag voorzien van op jouw wensen aangepaste adviezen.

MRI 11-03-2022

juiste prijs (niet goedkoper te vinden), verzendkosten ok (boven 50 euro zelfs gratis). Supersnelle afhandeling en levering. Top!

Hans 11-03-2022

Netjes antwoord op mijn vragen, en ook vervolgens netjes op tijd geleverd en de voorraad klopt dus
Is niet de goedkoopste maar doet nog wat ze beloven en hoop dat dat ook zo blijft bij problemen die hopelijk niet gaan komen

LaK58 10-03-2022

Relaxte winkel en deskundige medewerkers. Ruim gesorteerd met mooie producten.

AFM 10-03-2022

aanbod diversiteit , prijs service ondersteuning mits nodig uitleg snelle levering

Anouk Bloemers-Bertjens 10-03-2022

Ik heb een half jaar geleden hier een nieuwe camera gekocht. Toen we naar Polen op vakantie gingen had ik regelmatig een melding dat er een lensfout was en dat de camera begon te ratelen. Aangezien we in de zomer naar Zuid-Afrika gingen heb ik het fototoestel (op eigen kosten) naar hun opgestuurd om na te laten kijken en eventueel te repareren. Een dag later kreeg ik al bericht dat ze gezien hadden dat de buitenkant van de lens beschadigd was en dat het niet onder de garantie viel. Ze boden me aan om hem na te laten kijken bij een of andere reparatiedienst maar alle kosten die er bij kwamen kijken waren dan voor mijzelf. Echt schandalig. Dat noemen ze daar service en garantie. Mijn vorige toestel was van de Media Markt en dat heb ik ruim 10 jaar kunnen gebruiken zonder problemen. Nu een dure gekocht bij een echt gespecialiseerd bedrijf en dan zie je wel hoe ze je afschepen als er iets mee is. Ik koop er nooit niets meer. En zal het ook beslist bij niemand aanraden. Als je problemen hebt zeggen ze gewoon dat je het zelf gedaan hebt.
Officiele reactie van CameraNU.nl 15-03-2022

Beste Anouk,

Bedankt voor je review.
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service.
Het klopt inderdaad dat CameraNu zelf geen reparaties uitvoert. Dit gaat via het reparatiecentrum.
Echter heb je onze mail wellicht verkeerd geïnterpreteerd, ik citeer graag even een gedeelte uit onze e-mail:

"Uiteraard is de beoordeling hiervoor aan het reparatiecentrum, maar gezien de schade kan het zijn dat het herstel hierdoor niet onder de geldende garantievoorwaarden afgehandeld kan worden
omdat deze schade valt onder invloed van buitenaf."

Hiermee proberen wij dus enkel aan te geven dat dit een mogelijkheid is, en we zijn hierin ook graag eerlijk naar jou toe.
Ook gaf je aan dat het mogelijk was dat de camera in het vliegtuig wellicht ergens tegenaan gestoten is. Mede hierdoor vinden we het jammer dat je zo'n reactie naar ons terug stuurt.
Deze mail was enkel goed bedoelt vanuit ons om jou hier op voor te bereiden, en indien je het toch graag opgestuurd wilt hebben is dit natuurlijk geen probleem.

Andre pellecom 10-03-2022

Cameranu.nl is een online store, ze hebben een zeer goede service. De response op mijn vragen komt ook altijd zeer snel terug binnen waarvoor dank.
De pakketjes zijn steeds op tijd geleverd en zeer goed ingepakt. Toppie zou ik zeggen
Andre pellecom

Camera 10-03-2022

De eerste keer in de winkel was echt fantastisch! We werden uitstekend geholpen en er werd goed meegedacht.
De tweede keer stond er een collega in de winkel die daar normaal niet stond. Daardoor moest hij veel overleggen met het hoofdkantoor en moesten we meer dan een uur wachten om onze bestelling mee te nemen. Dat was minder.

Vooralsnog denk ik dat ze normaal gesproken wel een top service hebben.

Vesna 10-03-2022

Snelle levering.. Goede prijs kwaliteit verhouding. Duidelijke product omschrijving . Veel reviews.