Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jurgen Franssen 20-03-2022

Ik ging voor de aanschaf van een objectief...deze was behoorlijk aan de prijs wat normaal is voor deze lens, mijn betaalkaart was niet ingesteld op dit pinbedrag, ik werd daarbij correct geholpen door de medewerker van Camera nu.nl Eindhoven hoe dit op te lossen.... De uitleg over de lens was precies wat ik nodig had, het personeel is kundig in deze...wat betreft de winkel, deze is ruim en netjes ingedeeld met een ruime keuze aan allerhande artikelen m.b.t. tot fotoapparatuur etc. En dit met vriendelijk en kundig personeel maakt het voor mij een perfect winkel...en beveel ik deze aan bij iedereen die op zoek is naar fotoapparatuur etc .

Marijke 19-03-2022

Veel kennis, vriendelijk, extra uitleg. De twee camera’s ook in laten Instellen..
Als iets niet in voorraad is. Ook elders heb ik naar gekeken.
Andere grote foto zaken lopen hiermee achter!
Met een grote glimlach constateerde ik dat.
Enige wat we niet kregen was een kopje koffie…hmmmm!

Art 19-03-2022

Ruime sortering, prima website, aardige deskundige medewerkers die niet gehaast zijn. Wat even niet in een filiaal aanwezig is wordt naar huis gestuurd. Prima service.

RB 19-03-2022

Uitstekende service, deze mensen gaan echt een stap of twee verder voor de klant! Online bestelde cameratas te klein, via chat meteen een andere gereserveerd in de buurt.

l. nabais 19-03-2022

goede en duidelijke informatie! product zorgvuldig ingepakt! Heb 2dehands lens gekocht zo goed als nieuw!

Lucas 19-03-2022

Dit was mijn eerste ervaring met Cameranu.nl en ik vond het uitstekend! Had rondgevraagd bij vrienden die bekend waren en hoorde alleen maar positieve reacties. Nu snap ik waarom.

Enorm vriendelijk personeel in de winkel die goed de tijd nam om al m'n vragen te beantwoorden. Toen ik per ongeluk de verkeerde cameratas had meegekregen, kon ik zonder moeite de tas omwisselen voor de juiste.

Dit wordt zeker mijn vaste winkel voor gear!

Rien Nout 18-03-2022

Na de afgelopen weken twee artikelen te hebben besteld en ( snel ) ontvangen te hebben, ben ik een tevreden klant.
Ruime keuze en goede kwaliteit hebben mij doen besluiten om CameraNu als eerste leverancier te benoemen.

Jeanette 18-03-2022

Camera NU in Urk is een prima winkel met zeer deskundig personeel en goede service. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.

Adriaan 18-03-2022

Snelle levering en een mooi product dat prima werkt. Dank jullie voor de snelle levering.

Fleur 18-03-2022

In mijn zoektocht naar de perfecte systeemcamera voor filmen en fotograferen met mijn huidige F mount Nikon lenzen. Kwam ik bij cameraNu mijn ideale camera tegen. Ik heb niet lang getwijfeld en de camera besteld. Na 4 werkdagen kwam de camera binnen en kon ik aan de slag. Met een technische vraag werd ik aan de telefoon goed geholpen en kon ik direct verder met het uittesten van de camera!
Super service.

Erwin 18-03-2022

In korte tijd 3 bestellingen gedaan. Alle bestellingen keurig de volgende dag ontvangen. Daar kun je op vertrouwen! Chappeau!

Daan 18-03-2022

Ik ben altijd tevreden geweest over deze shop goeie prijzen voor goeie apparatuur!

Wilma Paulissen 17-03-2022

Heb de Nikon Z7II online bij camera. nu gekocht.
Na het uitpakken van de erg goede zending liep ik tegen een paar vragen aan. Daar ben ik per telefoon erg goed mee geholpen.
Een dikke duim voor deze service.

Richard 17-03-2022

Snelle levering, goede communicatie en veel extra informatie over het product

Luk 17-03-2022

Correcte levering en correcte herstelling . Ook steeds aangepaste info. Reeds verschillend fotomateriaal aangeschaft, ook tweedehands in perfecte staat.

Jet 17-03-2022

Hallo, ik was op zoek naar de lens van Sigma 24-105 f4 en bij de fotowinkels kreeg ik te horen, dat er een levertijd was van maanden!
Ik heb geschat met een medewerkster van camera. nu en zij heeft mij verzekerd, dat ik de lens de volgende lens in mijn bezit zou hebben. Dus direct besteld en ja hoor, de volgende dag bezorgd. Top, heel blij mee!!!

Dennis 17-03-2022

Nette zaak met vriendelijk personeel, goede uitleg en ook meedenkend als je zelf nog niet helemaal weet wat je wilt maar wel weet wat je zoekt!

Jorgos 17-03-2022

Duidelijke site, goed aanbod, prima communicatie met bovendien een snelle en nette levering.

Reyhan 17-03-2022

Ik heb alles goed en snel ontvangen maar vind het zeer spijtig dat ik niet gratis mag retourneren vanuit belgie. 19.40€ retourkosten doe ik niet en daarom zal ik nooit meer bestellen bij camera.nl
Officiele reactie van CameraNU.nl 18-03-2022

Goedemiddag,

De retourkosten zijn bij ons voor je eigen rekening, tenzij verkeerd geadviseerd. We zijn vooraf uitgebreid bereikbaar voor advies, productinformatie. Zowel per telefoon, per mail, per FB chat als per whatsapp kunnen vragen bij ons gesteld worden die binnen 24 uur beantwoord worden. Volgens de mailwisseling en retourinformatie is er geen sprake geweest van verkeerd advies en zijn de retourkosten dus voor je eigen rekening. Retourneren is ook mogelijk in een van onze winkels, ook als de aankoop online is gedaan.

Cindy 17-03-2022

Ik kwam bij cameranu.nl terecht nadat ik enorm teleurgesteld was door de winkel waar ik al veel producten voor mijn fotografie in het verleden had besteld. Bij cameranu.nl heb je een duidelijke website met de juiste informatie, en geen bedrieglijke reclame je ziet direct of hier gaat over een bulk objectief of ander en dit met correcte prijzen. De levering was ook perfect in orde en ook vrij snel geleverd in België. Ook bij eventuele vragen achteraf krijg je snel antwoord. Kortom ik ben een tevreden klant.

Henk 17-03-2022

goed product. snelle en correcte levering via Bol. zal volgende keer beslist weer betellen bij deze zaak.

helga 17-03-2022

Snelle levering zoals beloofd, ik heb voor cameranu gekozen omdat ze een hele fijne en behulpzame chat hebben.

Hans van Eijk 17-03-2022

CameraNU is mijn favoriete winkel voor al mijn camera apparatuur en alles wat daarbij hoort. Lenzen, Sd kaartjes, microfoons. Ruime keuze, duidelijke en goede manier om tot mijn product keuze te komen. Ook het advies en de reviews helpen daarbij en met een snelle levering voor een scherpe prijs ben ik bij CameraNU aan het juiste adres.

Daarmee heb ik mijn cameratas goed gevuld met de beste spullen voor mijn video hobby en vooral de live stream product van de Basketbal Academie Limburg.

Jan v Herk 16-03-2022

Top zaak je wordt daar zeer netjes en topvriendelijk te woord gestaan! En goede zo een goede voorlichting / inlichting gekregen dat ik tot een zeer goed naar mijn wensen pracht aankoop heb kunnen doen! En dan krijg je ook nogmaals jaar goede nazorg onderhoud gratis !

Denise 16-03-2022

Bij cameranu.nl heb ik mijn lens 18-140mm gekocht. Het is een top site, met goede service. De levering was ook erg snel en mijn pakket was super netjes verpakt! Deze site is een echte aanrader!