Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 996 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjolein 27-03-2022

Mijn oog was gevallen op de Nikon D850 op de site voorradig en met geluk de laatste in de winkel. Goed geholpen, de oude in kunnen ruilen. Blije klant!

Ronald 27-03-2022

Wilde een tripod en flitser voor mijn camera aanschaffen.
Had op internet mijn huiswerk gedaan, maar in de winkel kreeg ik een nog beter advies.
Lekker ontspannen, fijn geholpen, ik pak het spul even , neem maar ff een bakkie koffie.
Geweldig. Fijne overzichtelijke winkel.
Wel opletten want je komt met meer thuis als je van plan was.:)

Theo 27-03-2022

Goede en snelle levering. Overzichtelijke webshop, prima opgezet. Ruime keuze.

Yvonne 26-03-2022

Ik wist al wat ik wilde. Kwam doelgericht binnen maar met enkele tips in volle tevredenheid naar buiten

Charles 26-03-2022

De bestelling beantwoorde volledig aan mijn
verwachting
De REFLECTA voldoet aan de beoordelingen
van cameranu.nl
De levering gebeurde binnen de 2 dagen
sneller dan ik had verwacht!
De garantie van 2 jaren die men geeft op het toestel vind ik prima

verkoper neemt de tijd en denkt mee 26-03-2022

Een prettige verkoper die eerst de tijd neemt om te horen en te zien wat je zoekt en met je meedenkt. Er werd een goede oplossing gedemonstreerd, ideaal voor mij en combinatie met mijn lichamelijke beperking.

erik 26-03-2022

Goede service, snelle levering en telefonisch goed bereikbaar. Website goed en makkelijk te handelen, in een hand om draai je artikelen gevonden.

Dennis 26-03-2022

Zeer behulpzamen personeel en zeerkundig en heb me keuze zeer snel kunnen maken

Remon 25-03-2022

Netjes geholpen was relaxed en werd erop geattendeerd dat canon studenten korting geeft

jtomesen 25-03-2022

Mooi assortiment, duidelijke info en prima prijs/kwaliteit verhouding.
Bestellen super makkelijk en levering snel, netjes en conform afspraak.
Ik heb niets aan te merken op de service!

Jan 25-03-2022

Voor deze winkel gekozen, omdat ze de beste deal hadden en de snelle levering.

Wim Keulers 25-03-2022

Ik heb hier al meerdere artikelen gekocht. .
De advertentie komt overeen met wat er geleverd wordt.
De verhouding prijs / kwaliteit is goed. De levertijd is kort.
Het artikel is steeds goed verpakt en de levering is snel en discreet.
Ik kan deze shop echt aanbevelen.

Pieter 25-03-2022

Prima om iets te zoeken en te bestellen. Enige is dat ik graag ook fysiek in een winkel kom waarbij Amsterdam het meest dichtbij is. Naast dat de winkel wellicht niet al te groot is, hoeft ook niet persee zo te zijn, blijft Amsterdam altijd lastig ivm daar te geraken of je auto kwijt te kunnen. Binnen 3 tellen had ik een bekeuring waardoor mijn filter voor de camera ineens 4 keer zo duur was geworden. ik was helaas net te laat met een kaartje kopen.

Koen 25-03-2022

Afgelopen maand een Sony A7IV pre-order geplaatst, erg fijn dat dit kon zonder aanbetaling. Er werd keurig gecommuniceerd dat ze zouden berichten wanneer deze binnen was met een verwacht moment. Nog eerder dan verwacht werd de camera geleverd, helaas wel met een defect scherm. Contact opgenomen met CameraNu en het was geen enkel probleem om deze om te wisselen binnen enkele dagen. Voor een Camera die voorlopig nog zo slecht leverbaar is vond ik dat netjes geregeld.

Hetoog.nl 24-03-2022

Bezig met een video-opname op locatie kwamen we er achter dat dat we toch echt enkele kleinigheden misten. Een netvoeding voor een camera en een extra dasspeld microfoon. Snel online op de telefoon besteld en de volgende ochtend mooi op tijd de bestelling geleverd gekregen om direct de kwaliteit van de opnamen een niveautje hoger te tillen. Fijn dat alles ook echt aanwezig was en niet ergens in backorder stond.

fotofan 24-03-2022

Na 2x telefonisch advies toch maar die ene adapter / lensbeschermer gekocht. (De originele was er niet meer).Helaas het voldeed niet aan de verwachting. Retour was geen probleem . Betaalde bedrag vrijwel per ommegaande terug ontvangen.

Bianca 24-03-2022

Makkelijk te bestellen van een goede overzichtelijke website. Product werd snel en netjes geleverd.
Heel blij met de flitser.
Het zou nog fijn zijn als de nieuwprijs bij het aanbod weergegeven zou worden. Nu weet je niet wat er aan afschrijving berekend is.

Marianne Crone 24-03-2022

Camera-Nu in Eindhoven is mij wel bekend want daar heb ik mijn voorgaande camera's ook gekocht, alhoewel de winkel toen City Foto heette. In 2005, toen ik mijn eerste digitale camera hier kocht, ben ik uitstekend geholpen (wist toen nog niet zoveel van digitale camera's). Ik ben toen 'fan' van Canon geworden. Om de zoveel tijd koop ik een nieuwe camera omdat ze steeds beter worden, mooiere foto's maken en meer mogelijkheden hebben. Ik wist precies wat ik wilde hebben: Canon met 40x zoom. Op de website had duidelijke foto's gezien, foto's waarop alle knopjes met instellingen goed zichtbaar waren. En aangezien alle Canon toestellen op elkaar lijken wat bediening betreft, had ik geen uitleg nodig.
Maar toen kwam de teleurstelling: mijn favorite camera was niet meer voorradig. Na even wat heen en weer gepraat, opperde de verkoper of ik misschien een demo exemplaar wilde, want die was er nog wel. De bestelling werd gedaan en de volgende dag had ik bericht dat de camera was aangekomen. Datum en taal werden voor me ingesteld en ik was altijd welkom als ik nog andere vragen had over het bedienen. Over een jaar of vijf kom ik weer terug want dan hebben de camera's nog meer mogelijkheden en zijn nog meer verbeterd!

Wilco Visser 24-03-2022

Zeer snelle levering van de Sigma 150-600MM lens welke boven verwachting is

Ramon Stoffers 24-03-2022

Printer besteld bij CameraNU. Ten eerste de goedkoopste bij alle vergelijkingssites, ten tweede snelle levering. Absoluut aan te bevelen.

Ontplooi 24-03-2022

Zeer tevreden over de snelle levering van cameratassen.
Goede kwaliteit voor een lage prijs

Femke 24-03-2022

Super goede service van Cameranu! Ik ben nog nieuw in de fotografiewereld en had daarom wat advies nodig. Via WhatsApp werd ik heel snel en uitgebreid geholpen, er werd echt met mij mee gedacht en gekeken welk product het beste bij mij past. Heel klantgericht en kreeg niet het gevoel dat het puur om de verkoop gaat. Zelfs in de avond kon ik terecht met vragen! :) Nog een pluspunt is dat het de volgende dag al geleverd wordt!

Ciske 24-03-2022

Bestelling in een keer geleverd. Ook Post_NL was op de afgesproken tijd aanwezig.

Ton Miedema 24-03-2022

Ik ben zeer onder de indruk van de levertijd van mijn Dji mini se drone. Echt volgende dag in huis en aangetekend verstuurd.
Na inspectie bleek 1 motor niet soepel te lopen, waarna ik naar een verkooppunt ging (van Woustraat Amsterdam). Daar is het defect beoordeeld en hebben ze mijn drone retour genomen.Dit was op Zaterdag, en Maandag was er al een nieuwe in huis.
Dit is een ongekende service, en ik kan CameraNu.nl zeer aanbevelen om aankopen te doen. Vriendelijk en kundig personeel die denken in oplossingen

fvd 23-03-2022

Tweedehands camera gekocht bij cameranu.nl

Alles verliep perfect, snelle levering naar België (zelfs sneller dan eerst aangegeven) en veilig verpakt!
De camera zelf werd omschreven als "met lichte gebruikssporen" en dat klopte ook zeker. Ik zou zelfs eerder "zo goed als nieuw" hebben gezegd. Alle accessoires waren aanwezig.

De prijs was ook méér dan correct.
Ook de prijzen van de nieuwe producten lijken mij zeker marktconform.

Goede eerste ervaring dus met deze shop, geeft vertrouwen voor toekomstige aankopen. Aan te raden!