Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

WPP 09-04-2022

Gastvrij ontvangen in filiaal Eindhoven. Geen lange wachttijd en snel kopje echte koffie. Na verdiepend gesprek over onze wensen aantal opties bekeken en voor- en nadelen besproken. Kwamen snel tot goede keuze met concurrerende prijs. Fijn dat je de spullen ook even kan zien en voelen. Aanrader!

Claudia 09-04-2022

Ik heb regelmatig items aangeschaft bij CameraNu.nl. Ben tot nu toe zeer tevreden met mijn aankopen en de snelle levering. Makkelijk te bestellen op de gebruiksvriendelijke website en de artikelen worden zorgvuldig afgeleverd. Je moet altijd tekenen voor ontvangst met legitimatie, dat geeft een veilig gevoel.

Anoniem 09-04-2022

Overzichtelijke site waar je snel kan vinden wat je zoekt.
Mijn bestelling duurde wat langer omdat het product was uitverkocht. Had snel antwoord op mijn mail en het product was ook snel binnen. Kwam vanuit een ander filiaal waardoor het langer duurde.

Marian 09-04-2022

Zeer correcte dienstverlening. Goede en tijdige communicatie. Product goed verpakt.

Tim 09-04-2022

The service was geweldig! Ik kwam binnen voor een flitser, ik werd vriendelijk geholpen. En op al mijn vragen kreeg ik antwoorden die ook nuttig waren. Ik kom zeer zeker terug wanneer ik weer wat nodig heb, cameranu.nl wordt voor mij me vaste zaak! Top service!!

Vera van Oudheusden 08-04-2022

Na telefonisch contact en mijn wensen kenbaar te hebben gemaakt, werd o.a dit achtergrondsysteem aangeraden. Ik heb hem gekocht en opgezet en ben er erg blij mee. Super simpel in gebruik, een kind kan de was doen.
De bijgeleverde tas is enorm handig voor onderweg naar locaties. Lichtgewicht maar stevig. Love it!

Brigit 08-04-2022

Geweldige winkel met een groot assortiment.
Daarnaast zijn de medewerkers zeer vriendelijk en kundig. Kunnen goed onderbouwen waarom je een bepaald product zou kunnen aanschaffen zodat het aan jouw eisen voldoet.

Tinus 08-04-2022

Ik zocht een grip cage voor een telefoon. Vrij snel een passend model gevonden op de site.
Site werkt goed als je op een algemene term zoekt en dan tussen de plaatjes kijken. Afhandeling en betaling goed te doen.
Pakketje volgende dag in de bus.
Kan niks negatiefs bedenken :-)

Joop 08-04-2022

Product gekocht maar nog voordat ik het ontvangen had ontdekte ik dat ik een verkeerde besteld had. Meteen een mes gemaakt en de volgende dag ongeopende product geretourneerd. Snel en correct afgehandeld, na een week geld weer op mijn rekening gestort. Prima en probleemloze service!

Andrew Verhagen 08-04-2022

Sigma objectief dat enige tijd niet leverbaar was en wellicht ook meer leverbaar zou zijn uiteindelijk na een email met melding dat het objectief toch weer leverbaar was besteld en geleverd. Ondanks toezending van in eerste instantie verkeerde lens zeer snel en kundig alsnog juiste objectief geleverd.

Hans Hogervorst 08-04-2022

Als een product op voorraad is... meteen de volgende dag in huis1 DAT IS SUPERFIJN!
De godox ad600pro set wat alleen bij CameraNU op voorraad en had ik dus de volgende dag al in huis! Top

Fotograaf 08-04-2022

Super vriendelijk en deskundig geholpen. Nemen alle tijd om duidelijk uit te leggen.

Wendy 08-04-2022

Mooie overzichtelijke website met meer dan voldoende keuze. Goede informatievoorziening erbij wat erg prettig is bij het kiezen van de juiste producten. Daarbij ook nog eens supersnelle en nette levering, mijn bestelling was binnen een dag in huis!

J Voncken 08-04-2022

Correcte service en levering. Ik ben ook zeer tevreden over de geleverde lens.

RJ 08-04-2022

Goede klantenservice, tas die ik kocht was thuis toch niet praktisch en zonder problemen via de mail advies en andere tas voor me besteld. Lag twee dagen later klaar en ik kon in de winkel zonder problemen ruilen, vriendelijk personeel en snelle reactie via de mail!

Anja 08-04-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ik er, ook bij eerdere aankopen, hele goede ervaringen mee heb.
Prima personeel met verstand van zaken en prettig in de omgang.
Goede adviezen. Ik ben heel tevreden.

Jules 08-04-2022

Niet alleen de correcte en snelle verzending was goed geregeld (daar kun je je eigenlijk niet meer mee onderscheiden) maar vooral de bereikbaarheid en professioneel en deskundig telefonische (technische) ondersteuning ná aankoop. De medewerker nam alle tijd en bood aan om het terug te sturen om het bij CameraNU te testen en eventueel te vervangen. Gelukkig bleek dit niet nodig en ben ik helemaal tevreden met mijn aankoop 👍😊

Andre 07-04-2022

Netjes verpakt en snel geleverd, ook de website was prettig om er iets uit te zoeken en te beoordelen. Topservice van CameraNu.nl

Oscar 07-04-2022

Er is een duidelijke overzicht op de website en men kan snel bestellen en de levering wordt op een snelle en correcte manier geleverd.

Rob 07-04-2022

Altijd als ik bel om begeleiding of uitleg of advies bij een aankoop word ik uitgebreid te woord gestaan. Tot de laatste vraag ook beantwoord is. Geen tijdsdruk voelbaar of iets moeten, maar waarachtige verbinding en hulp. Voelt alsof het echte ondersteuning is van binnen uit, ipv een marketing 'ding'. Bij terug sturen of vervangen of toch nog verder doorvragen en veranderen ve bestelling: geen probleem, altijd ok. Dat is meer waard dan sales ingestudeerd acteren naar klanten. Betrokken en adequaat.

Inge 07-04-2022

Ik had een flitser gekocht die ik na de toegelaten 30 dagen wou inleveren/omruilen, dwz. na een zestal weken. Dit bleek geen probleem en het volledige aankoopbedrag werd teruggestort (ook omdat de teruggestuurde flitser nog in prima conditie was).

Ilse 07-04-2022

Ik ben zeer tevreden over de hulpvaardigheid en de vriendelijkheid van de mensen die er werken.

PB 07-04-2022

Onlangs kocht ik twee tweedehands lenzen voor mijn Panasonic camera. Ik kreeg een leuke korting als ik ze allebei tegelijk afnam. Ik vond dat de grote telelens nogal zwaar zoomde en heb daarover contact opgenomen. Alledrie de medewerksters die ik sprak of mailde waren even vriendelijk en behulpzaam. Er werd rustig en professioneel op mijn opmerking gereageerd. Uit ervaring wist men dat deze lens sowieso nogal zwaar zoomt. Er werd op gewezen dat ik 60 dagen de tijd had om hem eventueel terug te sturen en er werd aangeboden een nieuwe voor me te reserveren zodat ik in een winkel in de buurt langs kon komen om hem met een nieuwe te vergelijken.
Ook werd er gratis een setje metalen driehoekjes opgestuurd voor aan de oogjes van mijn camera om de riem aan vast te maken, al had ik die camera niet bij cameranu gekocht. Ook mijn eerdere ervaringen met cameranu waren altijd positief. Ik koop er graag.

nancy 07-04-2022

ik heb gekozen voor deze webshop omdat ik ook telefonisch goed advies gekregen heb over welk product te kiezen, naast de goede uitleg op de website. In eerste instantie was er met de bezorging iets misgegaan (niet te wijten aan cameranu maar aan de bezorgdienst), maar cameranu heeft dit uitermate keurig opgelost door mij een nieuw pakket toe te sturen en de rest zelf af te handelen met de bezorgdienst.

Bert 07-04-2022

Product werkt inderdaad zoals omschreven. Levering ging vlot. Al meerdere malen tot tevredenheid bij Cameranu gewinkeld.