Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

W.S. 11-04-2022

Altijd al goed geweest! Men vraagt naar de wensen en geeft daarop een zeer goed advies wat aansluit bij de behoefte. Men luistert en vraagt door. Een voorbeeld voor veel andere winkels. Een echte aanrader!!

Jesper slootweg 11-04-2022

goede service en snelle levering en vriendelijke mensen en goede kwaliteit

Yavij 11-04-2022

Fijne en overzichtelijke website met duidelijke productinformatie. Het artikel is netjes en op tijd geleverd.

Ton 11-04-2022

Op zoek naar een verrekijker op internet verdwaald in woud van verrekijkers. Na een telefoontje met Cameranu.nl het advies gekregen om één van hun winkels te bezoeken om de diverse verrekijkers te testen. In de winkel in Apeldoorn werden we hartelijk ontvangen en onder het genot van een heerlijke kop koffie can advies voorzien. De verrekijkers buiten aan een praktijktest onderworpen en een goede keuze kunnen maken. Helemaal tevreden….. Oh ja, en passant ook nog een fraaie occasion 50 mm Nikkor lens aangeschaft. Ik zeg: Topzaak!

Frenk Kuipers 11-04-2022

Ik zocht een Nikon FTZ II adapter en kwam al snel uit op deze www.cameranu.nl op de website was een duidelijke productomschrijving en wat er in de doos erbij geleverd word. Ook werd vermeld dat het product direct uit voorraad leverbaar was.
Na wat recensies gelezen te hebben over de webwinkel bedacht ik me geen seconde en heb het product direct besteld.
Redelijk laat in de avond besteld en toch nog de volgende dag netjes en gratis geleverd via PostNL.
Volgende keer als ik iets nodig heb zal ik zeker weer Cameranu.nl bezoeken
Team cameranu.nl bedankt 👍

Marleen 11-04-2022

Deze winkel doet wat hij belooft, levering in dit geval van een verrekijker, op tijd en prima in orde.
Eerder kochten we al een camera, dus geen onbekende zaak voor ons.

Steven 11-04-2022

Ik koop nu een aantal jaar bij cameranu en ben zeer tevreden.
Het assortiment is ruim en de prijzen zijn eerlijk.
De betaal mogelijkheden zoals spray pay is een handige uitweg als je iets nodig en het even niet te ruim hebt.
Verder is er ook een ruim assortiment van 2e hands artikelen in uitstekende conditie.

Ook de klanten service helpt uitstekend bij vragen en retournering.
Alles bij elkaar zou ik cameranu zeker aanraden.

Joeri 11-04-2022

Na een flinke (online) zoektocht bleek de beste deal voor een verrekijker bij cameranu.nl te zijn. Ik kon niet kiezen tussen de Vortex Crossfire of de GPO Passion ED. Dus beide 's avonds rond 23u besteld, en de volgende dag al netjes verpakt in huis. Uiteindelijk gekozen voor de GPO. Weliswaar een stuk duurder, maar ligt erg comfortabel in de hand en op de ogen. De Vortex heb ik teruggestuurd en ben goed op de hoogte gehouden van het retourproces. Topwinkel!

Jennifer 11-04-2022

Fijne winkel, website is goed en laad snel.
Vandaag besteld morgen in huis klopte ook helemaal dus dat was allemaal geweldig.

Ohh ja en de camera is ook top ;-)

Evelien 11-04-2022

Goede omschrijving van het product (een lens voor mijn canon toestel) en ook van goede kwaliteit.
Eerst was het verkeerde toegezonden, maar dat werd snel en netjes verholpen. Goede service.

Vaibhav K 11-04-2022

I have been shopping from CameraNU.nl from last 4 years and I am extremely happy with the experience. The website is easy to use and the offers that CameraNU.nl has are unbelievable. I recently bought a pair binoculars that costed me around 27% less than the market price. I highly recommend CameraNU.nl as the go-to store!!

Ingrid 11-04-2022

Prima on-line winkel. Duidelijke omschrijvingen van het product op de site. De toevoeging van de chat is waardevol: heb je vragen dan kan je die onmiddellijk stellen aan een medewerker.

Erik 10-04-2022

Fijne website, alles wat je zoekt is eenvoudig te vinden. Altijd links naar mooie actuele artikelen over fotografie op de home-page. Nette prijzen en snelle levering volgens afpraak.

Nele 10-04-2022

Bij iedere bestelling een vlotte levering en follow up van CameraNU.nl.
De tips en tricks die meegegeven worden in de nieuwsbrief zijn ook een leuk pluspunt.

Boukje 10-04-2022

Fijn bestelproces, duidelijke website, duidelijke communicatie bij een vraag (zowel via chat als in de winkel). Uiteindelijk 2 van de producten geretourneerd omdat ik een van de drie bestelde producten wilde houden (wilde ze vergelijken en ze hadden ze niet allemaal
In de winkel), retourneren ging ook soepel. Daarna ook geholpen in de fysieke winkel!

EJ Arnhem 10-04-2022

Overzichtelijke shop en snelle levering.
Ik kocht er een tweedehands objectief. Werkt prima, maar ik had wel verwacht dat ze het objectief aan de buitenkant met een schone lens zouden leveren. Voor het bedrag dat ik betalld heb, lijkt me dat een kleine moeite.
Verder tevreden.

DelaMaes 09-04-2022

Goh, een tweedehands lens voor de canon EOS 850 van onze jongste zoon. Is dat wel verstandig? Is dat geen kat in een zak kopen? Is die wel nagezien? Een pak vragen en nog geen lens ! De winkel van Eindhoven heeft er net diegene die we willen op stock liggen. Maar moeten wij die dan reserveren? Op voorhand betalen? Een telefoontje naar de helpdesk stelt onze jongste zoon al gerust, rustig al onze vragen kunnen stellen en samen de reservatie gemaakt in Eindhoven. Oef, de lens ligt op ons te wachten. Om toch zeker te zijn van onze zaak, trekken we met de camera in de tas richting Eindhoven. En ook daar, terug een professionele uitleg gekregen, met tips en tricks over het specifieke gebruik van de lens. Enkele foto's kunnen nemen met de lens. Prachtig ! Tja, hoedje af of eerder lensdopje af ! Papa en zoon stappen uit de winkel met een extra lens en een glimlach van oor tot oor.

Pieter 09-04-2022

Ik ben zeer goed geholpen in jullie winkel in Apeldoorn. Zelf verzorg ik livestreams bij begrafenissen en daarvoor had ik een nieuwe steun voor mijn camera nodig. Ik werd door Jesse jullie specialist in filmen super goed geholpen. Ik heb gekozen voor de Manfrotto MVH400AH Befree Live Head. Deze werkt geweldig soepel en is zeer eenvoudig in gebruik. Ik gebruik hem nu volop en krijg van iedereen complimenten dat er geen schokken in de beelden waar te nemen zijn bij het roteren en omhoog en omlaag bewegen. Met mijn camera de Canon d250 werkt de Manfrotto geweldig bij het filmen en live streamen doe ik met een Iphone. Het wisselen van het voetstuk gaat gemakkelijk en is met een paar simpele handelingen zo gepiept.
Met de stelschroeven is het eenvoudig om de Manfrotto vast te zetten zodat hij niet kan bewegen zowel voor het omhoog en naar beneden verstellen als het roteren.

Wat ik ook waardeerde was dat ik de Manfrotto van Jesse helemaal mocht testen in jullie winkel. Nogmaals bedankt voor de goede adviezen Jesse!

Sicco 09-04-2022

Uitgebreide informatie, de snelle levering, up-to-date houden van de status van de bestelling, allemaal netjes via mail dus geen overbodige post. Allemaal wat ik gewend ben van CameraNU.nl

Kris 09-04-2022

Duidelijke informatie. Goede prijs. Snelle levering. Zeer tevreden. Dankzij de foto's kon ik goed zien wat ik kocht. Dat was anders bij andere webshops, waar ik door misleidende informatie een verkeerde bestelling plaatste.

Dick Sluijter 09-04-2022

Voor de aankoop een goede uitleg en advies, na aankoop snel geleverd. Na levering thuis bleek een onderdeel niet meegezonden.
Na telefoontje zonder door zeer vriendelijk personeel direkt nagezonden en volgende dag in huis.
Super personeel, geen gezeur. Alles perfect opgelost.

Jos verbroekken 09-04-2022

Afgelopen week heb ik mijn camera laten reinigen bij cameranu in Eindhoven. ik had nog een tegoed bon voor 3x reinigen hij was al 3 jaar oud de laatste reinigings beurt op de bon was 2022 dus ik dacht vlug naar de winkel. Hij is weer perfect na de schoonmaak beurt, maar wat ik top vindt is dat de andere 2 beurten gewoon geldig blijven ondanks dat ik ze heb laten verlopen dit vindt ik pas klantvriendelijke en een geweldige service.

Wolbert 09-04-2022

De winkel is mooi, ruim en overzichtelijk opgezet, het aanbod is zeer ruim net als de voorraad. Als je vragen hebt dan is er altijd wel iemand die deze kan beantwoorden.
Een groot pluspunt is de mogelijkheid om dingen te testen. Het personeel is kundig en vriendelijk, er is koffie en een toilet. Cameranu.nl en de winkel zijn altijd een aanrader om te bezoeken.

Nina 09-04-2022

We zijn al lang klant bij Cameranu. De reden is eigenlijk dat we geen reden kunnen vinden om ergens anders heen te gaan.
Positieve punten:
- veel aanbod winkel/online
Negatieve punten
- nog niet ontdekt

K. Boonstra 09-04-2022

Helaas bleek de flitser niet geschikt voor de camera. We hebben eerlijk advies gekregen over nieuwe flitser en de verkeerde kon gemakkelijk retour gezonden worden. Dit alles binnen 1 week. Goede service.