Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 18-04-2022

Duidelijke webshop, goede uitleg en scherp geprijsd.
Snelle opvolging van een bestelling alsmede levering.

Willem 18-04-2022

Aantal Nitecore solar spullen besteld, tijdig geleverd en goed verpakt. Helaas kwam ik er later achter dat er 1 artikel ontbrak en een ander artikel dubbel is geleverd, dit is keurig opgelost door de klantenservice. Lyndsay reageerde snel en was proactief, zal hier zeker in de toekomst vaker iets aanschaffen. Prima zaak.

Een 10 indien voorraad indicatie nog iets wordt aangescherpt.

? 18-04-2022

Mooie winkel, overzichtelijk en schoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede sortering.

Violet 17-04-2022

I needed help with finding some missing parts to my digital camera which is quite old. The team were incredibly helpful and guided me towards a suitable replacement charger (which works with the older batteries), cable for connecting the camera to the computer, and they advised on what memory cards were still compatible with the older camera software.

I can now take pictures again on the old camera and very happy with the help provide 😊

D. 17-04-2022

Ik was opzoek naar een glazen bal voor te fotograferen. En kwam zo uit bij cameraNU.nl. Ik heb al meerdere malen een goede ervaring gehad (via de winkel). Nu een keer via de webshop besteld. Niks over te zeggen dan alleen goed!

De dag dat ik heb gekozen voor de levering, was ook helemaal perfect. Je wordt goed op de hoogte gehouden met een track and trace code. Ook erg goed verpakt. Er zat een bij passend zakje voor de glazen bol. Zelfs nog een plastic folie om de glazen bol heen. Dat het niet beschadigd geleverd wordt. Ook zit er een poets doekje bij dat je de glazen bol kan schoonmaken na gebruik.

Ik ben heel erg tevreden met de aankoop en de service die is geweest. Ik raad zeker CameraNU aan.

Luigi 17-04-2022

De webshop is gebruiksvriendelijk. Kosten zijn volledig en overzichtelijk. Levering gebeurt transparant en op tijd.

Duidelijke artikelen en juiste prijs 17-04-2022

Duidelijke website met juiste informatie en goede prijs. Snelle verzending en snelle reactie op vragen

Agnes 17-04-2022

Ik had extra batterijen nodig voor mijn Nikon coolpix p1000. Bij het aanklikken van de voordeelsets was er iets mis gegaan, omdat ik twee verschillende voordeelsets had aangeklikt (dat krijg je met het gehaast). Na de betaling telefonisch contact opgenomen en hebben ze het direct gecorrigeerd. Het teveel betaalde bedrag was binnen 5 dagen terug gestort. Zeer vriendelijk te woord gestaan en geholpen. De bestelling was op tijd geleverd, ook al kwam deze in twee delen omdat 1 van de 2 batterijen niet op voorraad was. Deze is de dag erna alsnog geleverd. Een positieve ervaring dus!

Flieger 17-04-2022

Dit is een shop waar het personeel tijd voor je heeft. Waar maak je dat tegenwoordig nog mee.

John Zondervan 16-04-2022

Zeer goed geholpen, eerst telefonisch en daarna in de winkel.
Ik was geïnteresseerd in een camera die in Groningen lag, maar dat was te ver voor mij.
Het was geen enkel probleem. De camera werd naar Amsterdam gestuurd waar ik ook woon, waarna ik hem vrijblijvend kon bekijken en tot koop over kon gaan.
Top winkel.

Fred 16-04-2022

Amateur of professional alle fotografen weten zich gewaardeerd bij CameraNu. Met alle rust word de werking van een camera en bijpassend objectief begrijpelijk uitgelegd. En desnoods nog eens. Je weet dat jij als fotograaf steeds met de juiste apertuur op pad gaat. Verkopen? Dat is de klant helpen inkopen!

Brenda S 16-04-2022

Ik ben keurig geholpen in de vestiging in Rotterdam. Er werd alle tijd voor mij genomen, ik kreeg koffie aangeboden, kon mijn nieuwe objectief testen en kreeg goed en kundig advies. Daarnaast waren de twee personeelsleden erg aardig. Ik ga vaker terugkomen in deze zaak!

wm 16-04-2022

Keurige zaak, keurige levering. En dat voor een concurrerende prijs. Heb de Boya zender/ontvanger al in gebruik en deze werkt prima.

Herman Berteler 15-04-2022

Los van het feit dat de shop overzichtelijk en duidelijk is, is de afwerking van je bestelling zonder problemen, snel en goed!

Mvdv 15-04-2022

altijd correkt,ook indien iets niet juist is om op te lossen en dit ook tijdens de corona periode

lin 15-04-2022

duidelijke omschrijving product, goede gebruikersfilms, duidelijk de plus en minpunten, datum levering kan je zelf kiezen, goed verpakt, goede aanbieding

Eddy Boerman 15-04-2022

Ik heb vorige week een occasion camera gekocht met bijbehorende SD-kaart. De prijs was prima en de volgende dag was de levering al een feit. Camera uitgepakt en alles klopte met de beschrijving. Sterker nog, in de beschrijving stond dat de camera lichte gebruikerssporen zou hebben. Ik denk dat zij met microscoop hebben gekeken. Ik kon niets bijzonders waarnemen. Kortom, meer dan waar voor het geld. Overigens al reeds eerder spullen gekocht en altijd van prima kwaliteit en service. Kortom, een echte aanrader.

Ozlem 15-04-2022

Ik ben eerst langs de winkel gegaan. Daar heb ik netjes uitleg gekregen. Daarna heb ik thuis nog verdere onderzoek gedaan en uiteindelijk besloten om een lens te bestellen. Deze is netjes en snel geleverd.

Willy 15-04-2022

Bestelling en levering perfect verlopen.
Ook de opvolging en facturatie verliepen zoals het moet via web.

ARThur 15-04-2022

Afgelopen week naar CameraNU geweest voor wat uitleg over een paar producten en om iets te kopen.
Uitgebreid werd ik geholpen en geen vraag was te veel. Heel fijn dat er winkels zijn die zoveel moeite
voor je doen. Ook als je niet veel weet van fotografie wordt alles stap voor stap uitgelegd. Ik beveel
dan ook iedereen aan die iets met fotografie wil om eens binnen te stappen.

Jake's Art 15-04-2022

Leverig keurig op tijd, goed verpakt en communicatie helder...top ! Dus CameraNu doet wat ze beloven ! Daarbij hebben ze ook een heel groot assortiment om uit te kiezen !

FB 15-04-2022

Na verkeerde bestelling contact gehad en advies. Snelle levering en goede lens gehad

leo 15-04-2022

Ik was bang dat de beschadigingen minimaal was omschreven bij de aankoop van een 2e hands lens. Ik heb geen beschadigingen kunnen ontdekken en heb nu een prima 2e hands lens op. Vlot geleverd zonder problemen.

Peter Bisschop 14-04-2022

zeer vlotte levering ook in België.
ik had een verkeerde bestelling geplaatst maar die werd vakkundig en snel aangepast en correct geleverd.

Jesty Moeliker 14-04-2022

Al jaren ben ik klant bij CameraNU vanwege de véél betere service, langere garantie en betere prijzen dan de concurrerende onderneming die ‘camera’ liever met een ‘K’ schrijft. Ik heb meermaals met een issue temaken gehad maar dat werd bij Cameranu zo gefixt. Toponderneming met ouderwets goeie service