Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

vlinder 25-04-2022

Hallo,
Ik ben Vlinder en ben 9 jaar oud. Ik heb met een fotowedstrijd een cadeaubon gewonnen van 25 euro. In de winkel in Urk werd ik klantvriendeijk ontvangen. Ze waren erg behulpzaam bij het uitzoeken van een passend cadeau. Een prachtige macro voorzetlens en schoonmaakdoekje heb ik gekregen. Deze kon ik mooi daarna uitproberen in de orchideeenhoeve in Lutjegast. Het was even wennen maar het is gelukt en ik heb weer prachtige foto's mogen maken dankzij camera nu. Wij gaan zeker nog eens terug naar Urk !
Groetjes van Vlinder

Sinan 25-04-2022

Ik heb 2 jaar erover gedaan om te sparen voor de R5 C dus je snapt wel met hoeveel opwinding je dan naar een winkel gaat.
Ik ging naar KE maar dat was een nobody-cares vibe en ga maar naar naar een andere winkel want wij hebben hem niet. Suf geslagen liep ik die toko uit. M'n vent wees mij op de nieuwe locatie van cameranu in Rotterdam.
Warm deken! Zo kom je binnen. Koffie gedronken in de winkel. Ik kreeg eerlijk advies, eerlijke tips en goeie gesprekken met twee meiden die naast dat ze alles wisten over de hardware ook eigen ervaringen vertelden. Ik heb het niet ruim en wil mijn geld graag uitgeven aan winkels die het verdienen dus geluk bij een ongeluk. Aanrader dus. (ik ging twee weken later terug en ze wisten nog precies wie ik was. goed gevoel.) wat een puffpiece maar goede ervaringen mogen ook gedeeld worden vind ik.

Erwin van Elteren 24-04-2022

Weer wat gekocht bij Cameranu in Apeldoorn. Zeer vriendelijke en vooral vakkundig geholpen en uiteindelijk een prachtige lens gekocht. Personeel weet waarover ze praten en geven duidelijk aan waarom iets wel of niet aan te schaffen. Ik had mezelf goed voorbereid door het lezen van reviews over de te kopen spullen. Cameranu heeft mij geholpen bij de uiteindelijke keuze.
Ook voor een volgende aanschaf ga ik zeker weer richting Cameranu in Apeldoorn, mijn fotografie winkel!

Arie Noordhof 24-04-2022

Bij het zoeken naar een andere camera ben ik vriendelijk, kundig, meedenkend en attent geholpen.
Ik beveel Camera Nu van harte aan bij de aanschaf van uw fotoapparatuur.

Lex 24-04-2022

Fijn en eerlijk bedrijf, goed vrijblijvend advies, uitstekende artikelen en ook gebruikte en retourgoederen voor een extra lage prijs en garantie natuurlijk.
Zo kan je ook met een wat krappere beurs ook nog aan goed materiaal komen.
Overigens hebben ze regelmatig actie aanbiedingen dus rede genoeg om de site in de gaten te houden!

Kurt 24-04-2022

Leuke site, de beste prijs (ook in vergelijking met andere winkels in Europa), vlotte levering (sneller dan vooropgesteld). Een aanrader.

A.Vink 24-04-2022

In contact gekomen via de klantenservice waarbij de juiste informatie werd verstrekt. Nergens in Nederland was de lens te krijgen maar bij CameraNu op voorraad. Prima inruilvoorstel gehad en overgegaan tot aankoop. Dezelfde avond nog geleverd.
In Rotterdam prima geholpen door winkelpersoneel en voor mij een rede om in de toekomst bij CameraNu te kopen.

Jacquelien 24-04-2022

Professionele uitleg ben daar erg blij mee wil mijn fotografie uitbreiden en bij camaranu is er duidelijk uitleg, en denken mee

Enorm blij mee top!

Sem 24-04-2022

Snel verzonden, en heel goed verpakt. Erg goede prijs voor de producten die ik heb mogen ontvangen.

Lotshots fotografie 23-04-2022

Ik kom al jaren in de winkel in Apeldoorn. Vanaf mijn eerste camera voor mijn opleiding en nu nog altijd voor mijn bedrijf. Ik twijfelde over een overstap naar systeem en ben wederom geweldig geholpen. Uiteindelijk vollegdig over en 2 camera’s + nieuwe lens en flitser aangeschaft. Aangezien ik niet veel verstand heb van de technische kant van mijn camera was het mega fijn dat we even rustig door het menu gingen. Binnenkort terug voor uitleg over de nieuwe flitser. Echt de winkel in Apeldoorn heeft de perfecte service, mensen met kennis en altijd een fijne sfeer. Ik zou het oprecht iedereen aanraden!

Roger Sanders 23-04-2022

camera en lens ingeruild geen bla bla gewoon zo als het hoort.
Een reeële waarde terug gekregen.

Marian Gelens 23-04-2022

Snel besteld en na levering in de zaak Groningen de zelfde dag opgehaald... Vriendelijke mensen en de prijs is ook oké 👍🏻

Thijs 23-04-2022

Mijn aankoop werd verrassend snel opgestuurd en geleverd! De kwaliteit is ook zeer goed en kwam exact zoals op de foto's aan.

Ingeborg 23-04-2022

S avonds besteld volgende dag camera al thuis bezorgd. Erg snel.
Website werkt prima en is makkelijk te navigeren .
Ook vragen via whatsapp worden heel snel beantwoord

Lydia 22-04-2022

Snelle service, goede en duidelijke omschrijving van het product. Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Erg tevreden over deze webshop.

Cas55 22-04-2022

Nikon Z moint 24-120mm f/4 aangeschaft, was beperkt leverbaar dus wacht zonder verplichtingen op levering. In middels de nieuwsbrief gekregen en daar mee een gratis lensclean gehad (gratis). Samen met fijne persoonlijke bediening een goede ervaring. Heel fijn.

Jill van de Wetering 22-04-2022

Wat een toppers. Er was wat fout gegaan bij mijn bestelling. Ik had zelf pas 2 maanden na aankoop in de doos gekeken om het te gebruiken. Toen bleek het incompleet te zijn.

De klantenservice heeft mij gelijk fantastisch geholpen.
Zeer blij met hun snelle oplossing. Superservice!!

Emile 22-04-2022

Hadden de camera waar ik naar zocht voor een goede prijs. Aankooptraject liep uitstekend, net als de snelle bezorging. Het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

herman kasper 22-04-2022

In deze winkel 2 gebruikte lenzen gekocht, met de toezegging dat deze dezelfde dag verstuurd zouden worden. Na 1 dag het bericht dat ze niet op voorraad waren en de verzending nog 2-3 werkdagen zou duren. na 2 dagen weer een bericht dat de bestelling niet op voorrad was en de levering met 2-5 werkdagen vertraagd was. Op dat moment me bestelling geannuleerd. Terugbetaling was correct.

Jordy 22-04-2022

Ik vind de winkel geweldig het is zo maklijk alles te vinden en te vergelijken niks zit op de verkeerde plek er is meer dan genoeg aanbod voor alle merken

Peter de Laat 22-04-2022

Fijne overzichtelijke webshop met veel informatie over het product.
Makkelijk bestellen en idd een snelle levering.
Had verkeerde product besteld en ook nog eens een verkeerde retourzending aangemaakt op de website.
Maar kreeg snel een mail met andere opties.
Mijn interesse gaat uit naar mobiel fotograferen en CameraNU heeft daar een mooi assortiment van…….. ga zeker nog meer bestellen 😉

RJZ 22-04-2022

Monoculair besteld om 22:45.
De volgende dag werd deze om 13:00 bezorgd. Supersnelle service en een goede prijs!

JuRstijl 22-04-2022

Vanaf het eerste moment van bestellen prima service en levering tot aan de dag van vandaag.

T.Ab 21-04-2022

Gekozen voor Camera.NU omdat ik eerst bij een ander (groot) bedrijf die lokaal een winkel heeft iets gekocht. maar daar was de service om te huilen. dus nu fijn hier kunnen kopen. Levering was iets vertraagd, dat was jammer, maar werd netjes op de hoogte gebracht hiervan.

RWART 21-04-2022

Groot aanbod van kwaliteit. Levering en communicatie op tijd. Ondertussen een vertrouwd adres.