Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1016 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bart 28-04-2022

Zoals altijd weer een super fijne service. Daarom blijf ik ook terug komen.
Ik had een oude camera in de kast liggen en heb deze ingerolen voor een nieuwer model.
Via het formulier met een medewerker aan de praat geraakt en alles is super opgepakt er afgerond.
Dus wederom een tevreden klant en tot de volgende keer weer.

Carlijn 28-04-2022

Ik was aan het kijken voor een nieuwe camera naast mijn spiegelreflex en na wat onderzoek had ik een model gevonden dat ik wilde aanschaffen. Na een beetje rondgekeken te hebben viel mijn keuze op de winkel van cameranu.nl en ben ik op pad gegaan naar de winkel. Echt advies voor deze camera had ik niet meer nodig maar ik werd goed geholpen met mijn vragen die ik nog had voor een cameratas en camerastrap voor mijn spiegelreflex en uiteindelijk ging in zeer tevreden en met mooie items weer naar huis inclusief de camera waar ik voor kwam. Ik zou hier zeker weer naar toe gaan!

Daniëlle 28-04-2022

Super service. Cadeaubonnen werkten niet op de site. Na een telefoontje en whatsapp contact was alles geregeld. De order werd klaar gezet in het systeem en ik hoefde alleen nog maar het resterende bedrag over te maken. Snelle service!

M. Luhrman 28-04-2022

In CameraNu winkel aan de Groenendaal in Rotterdam langs gegaan voor sensorreiniging van mijn Canon EOS 600D.
Alleraardigst en professioneel personeel. Onder het genot van een kop koffie in een mum van tijd de smerige sensor va mijn camera gereinigd.

Hans 27-04-2022

De keuze in verrekijkers was groot, alle bekende merken in het assortiment.
Het kiezen en vergelijken was makkelijk en het bestellen eenvoudig.
Het pakket was goed verpakt.
Helaas was de bezorging van postnl ronduit slecht, doordat de bestuurder geen idee had.

Elly Lodewijkx 27-04-2022

Goeie service. De volgende dag het bestelde in huis. Voor mij snelle verzending.

Pedro Giomi 27-04-2022

Great online and in person experience.
Good prices, the platform works perfectly and the staff is knowledgable.

Peter Verweel 27-04-2022

Prima bedrijf met snel adequaat bericht bij vragen en zeer nette aflevering. Echt niks mis mee.

Mar 27-04-2022

Contact gehad met de servicedesk van Camera.nl. Super geholpen om de bestelling alvast voor mij te plaatsen en op te halen in het filiaal in Rotterdam. Had ook een inruil, vooraf een indicatie via de email ontvangen. 22 april naar de winkel om mijn bestelling op te halen en de inruil verder te laten beoordelen. Prima geholpen in de winkel door goed personeel. Nog een artikel wat niet op voorraad was werd keurig nagestuurd. Kortom een tevreden klant. Kom graag terug hier.

Orth 27-04-2022

Belangrijkste van deze winkel is het betrouwbare goed advies wat ik gekregen heb.

Zelfs wanneer blijkt dat het product niet leverbaar meer is in hun winkel en ze me geholpen hebben het product rechtstreeks te bestellen bij de leverancier in het buitenland.

Hebben daarbij wel nog even nagekeken en uitgebreid uitgezocht of de leverancier wel een betrouwbare website heeft

Erg behulpzaam en ondersteunend op gebied van advies.
Nemen uitgebreid de tijd om een passend product te vinden passend bij de vraag.
Zelfs wanneer het product niet in de winkel verkrijgbaar is.

Raymond 26-04-2022

Klantvriendelijk en deskundig advies op het gebied van foto- en filmapparatuur.

Eugène 26-04-2022

Vriendelijk en vakkundig personeel. Ik had een probleem met mijn macrolens, de filter zal muurvast na een val. Dat is vakkundig opgelost, er is geen spoor meer van de val te zien.
Ik ben zeer tevreden, echt top!

Mabel Amber 26-04-2022

Ik ben goed geholpen bij Camera Nu - men nam het statief wat ik enkele dagen eerder had gekocht maar dat was DOA (Dead On Arrival) meteen terug en ik kreeg een vervangend statief gelijk mee.
Ook de actie "gratis sensor reinigen" vond ik helemaal top!

Kees 26-04-2022

Zoals ik al meerdere keren heb ervaren staan ze achter hun producten. Na eerst nog telefonisch wat vragen te hebben gesteld over mijn aankoop heb ik besteld.
En opnieuw werd het geleverd conform de beschrijving en het product (negatief scanner) werkt probleemloos.
Kortom, zeer tevreden over Camera.nl en de geleverde scanner.

Jean-Pol 26-04-2022

Spoedige levering en goed materiaal conform de beschrijving (Diffuseur Olympus FD1).

Jan Cam 26-04-2022

Een professionele camcorder kopen, doe je niet iedere dag. Gezien de prijs, de gestelde hoge eisen en behoefte aan veel mogelijkheden heb ik dan ook eerst een uitgebreide internetzoektocht ondernomen. Na het lezen van veel tests en reviews had ik het gewenste merk en model bepaald. Toen begon het zoeken naar de winkel. Ook nu was het internet een nuttig hulpmiddel. Voor hetzelfde toestel werden uiteenlopende prijzen gevraagd. Met Kieskeurig.nl kon ik vanachter mijn laptop in een oogwenk de aanbiedingen vergelijken waarbij ik ook meteen info kreeg over o.a. de voorraad en levertijden.

Zo kwam ik uiteindelijk bij CameraNU.nl terecht. Dat ze een van de laagste prijzen vroegen, was niet het enige argument waardoor ik in hun webshop bestelde. Ze hadden de camcorder in voorraad in tegenstelling tot verschillende andere webshops die daarenboven wegens het huidige chiptekort geen exacte levertermijnen vermeldden (en trouwens duurder waren …).
Deze zaak is ook een van de weinige waar men zijn apparatuur kan verkopen zodat men het nieuwe toestel aan een nóg interessantere prijs kan kopen. Die “ruil” verliep overigens vlot en correct.

Hun webshop bevatte reeds heel wat relevante informatie. Voor een complex toestel als deze had ik nog bijkomende vragen die ik via mail stelde. Men kan de klantendienst trouwens op verschillende manieren contacteren. Daarop werd telkens vlug en adequaat geantwoord en dit dezelfde dag nog tot laat na de kantooruren (ruim na 21u.). Deze mensen kennen hun vak - een pluspunt uiteraard voor technische producten. Dat men hier niet enkel aandacht heeft voor verkopen, maar ook kennis doorgeeft wordt bewezen door de workshops, webinars enz ... die ze regelmatig organiseren.
Ook het feit dat dit bedrijf verschillende fysische winkels heeft, vond ik een pluspunt; geen exotische wazige spookfirma dus met het motto kopen en nu wegwezen. Wel jammer dat er geen winkel is in het zuidwesten van Nederland voor klanten uit Oost-en West-Vlaanderen.

De levering werd zoals aangekondigd snel (camera"NU") en verzorgd uitgevoerd.

Kortom: CameraNU.nl is een zaak die ook in fotograferend en filmend België aan te bevelen is.

Bakhuizen 26-04-2022

Met eerdere aankoop goed advies en goede service. Ook nu weer alles naar volle tevredenheid.

Marc 26-04-2022

Aantrekkelijk geprijsd en goed gesorteerd. Ik bestelde door eigen fout het verkeerde artikel. Ik heb even gebeld en kon kiezen of ik het retourneerde of omruilde in een fysieke winkel. Dat ging allemaal heel soepel en klantvriendelijk.

Woudenberg 26-04-2022

Er is in deze vestiging veel keuze. Bovendien krijg je een uitgebreid en deskundig advies. Ze nemen alle tijd voor je.

Addy 26-04-2022

Duidelijke website en informatie. Snelle en goede bezorging. Met goed bedoel ik de wijze van verpakking. CameraNu doet wat ze belooft.

Userwalter 25-04-2022

Ik plaatste een bestelling voor een gebruikte camera. Die had een correcte prijs wat mij aantrok samen met een jaar garantie. Het toestel is zoals beschreven, in uitstekende staat. Heb een sterke indicatie dat er slechts een 400 foto's zijn mee getrokken geweest door de vorige eigenaar. Dus feitelijk nieuw. Het enige wat beter zou kunnen - als zeer klein puntje - is een optie om een tweedehands artikel tijdelijk te kunnen reserveren, voor een paar uur. Een tweedehands artikel is uniek. Je moet onmiddellijk beslissen of het kan weg zijn. Ook nuttig zou een functie zijn om een nieuwe bestelling toe te voegen aan een reeds geplaatste maar nog niet verwerkte bestelling. Toen ik nog wat extra zaken wou bestellen en toevoegen heeft de klantendienst dat willen doen. Wat ik zeer kan waarderen. Maar zo'n functie zou voor iedereen handig zijn. Kan ook extra verkoop opleveren. Disclaimer; ik heb een mail ontvangen met oproep hier mijn mening te geven en ik kan blijkbaar 100 euro winnen. Mijn mening is niet beïnvloedt daardoor.

MLP 25-04-2022

Twee nieuwe draagriemen bestelt voor de verrekijkers. Snelle levering en vriendelijk geholpen.

Thijs M 25-04-2022

De website geeft een duidelijk overzicht van de producten, ook de service van het retour- en ruil centrum is efficiënt, eerlijk, behulpzaam en vriendelijk.

Dominique 25-04-2022

Mijn Swarovski verrekijker moest voor reparatie worden opgestuurd naar de fabrikant in Oostenrijk. Prima geholpen in de winkel. Regelmatig kreeg ik een email update over het verloop. De kijker vandaag opgehaald, ziet uit als nieuw.

Ruud Vriese 25-04-2022

Eind 2021 kocht ik een Sony systeemcamera bij CameraNU.nl in Groningen. Op een vakkundige en vriendelijke manier kreeg ik hulp bij het maken van de juiste keuze - de adviseur nam er echt alle tijd voor: klasse! En eerlijk is eerlijk: ik ben echt superblij met de camera die me werd aanbevolen.
Bij die aankoop werd ik erop geattendeerd dat CameraNu ook de ABC Fotocursus organiseert. In deze cursus leer je in vier avonden de mogelijkheden van je camera kennen aan de hand van de onderwerpen Afstand, Belichting en Compositie.

De € 150,00 die de cursus kosten, zijn de investering méér dan waard gebleken!
Cursusleider ***, zelf een professionele fotograaf, neemt je op een enthousiaste manier mee in de fijne kneepjes van de fotografie. Geen theoretische geneuzel, maar praktisch, begrijpelijk en onmiddellijk toepasbaar. Hij neemt er alle tijd voor om je te helpen bij het vinden van de juiste instellingen en keuzes op je eigen toestel. In mijn geval leerde ik in één avond meer van fotografie en de mogelijkheden van mijn camera kennen, dan in alle voorgaande jaren dat ik al foto's maak.
Elke avond wordt afgesloten met een opdracht om thuis verder te oefenen met het besprokene van die avond. De resultaten daarvan worden op de daarop volgende avond uitgebreid besproken: leuk en leerzaam om elkaars probeersels te bekijken.

Ik kan je dan ook van harte adviseren om de ABC Fotocursus te gaan volgen als je de mogelijkheden van je camera écht wilt leren kennen. ***, bedankt voor de geweldig leerzame avonden. Ik kijk uit naar een vervolg op de ABC fotocursus!