Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1047 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 06-05-2022

Ik heb bij CameraNU een DJI Mini 2 drone gekocht. De informatie bij het artikel klopt. De verzending was keurig en snel.

Het enige minpuntje was dat ik van de optionele verzekering een annulering kreeg. Dit was echter niet het geval, echter is de verzekering een digitaal product. Een toelichting hiervoor was prettig geweest. Maar los van dat is mijn ervaring met CameraNU erg positief.

Geerhard 05-05-2022

Prima service, meedenkende & vriendelijke medewerkers en bij mij in de buurt dus dat is zeer praktisch.

R.vd Wetering 05-05-2022

Cameranu is voor mij vertrouwde zaak geworden.
Nu een manfrotto luminuse 8 besteld was niet gelijk op voorraad.
Een mail vooraf toen het weer op voorraad was en direct geleverd kon worden.
Ben erg tevreden over het verloop van het bestelde artikel.

Melissa 05-05-2022

Prima producten, snelle levering. Nog even kijken of de foto’s ook goed lukken maar ik zal hier sowieso vaker gaan bestellen!

Wim 05-05-2022

Goede prijs en website, snelle levering. Helaas was het bestelde product niet wat ik er van verwachte maar ook de retour is prima afgehandeld.

Johan Geets. 05-05-2022

Al jaren koop ik mijn fotomateriaal en accessoire's bij CamerNU/nl. Mijn ondervinding is dat de kwaliteit en de servies die zeer goed zijn. De vriendelijkheid van het team evenzeer. Je krijgt evenzeer een e-mail wanneer een product niet op voorraad is, en de wacht tijden zijn behoorlijk kort.

Aja 04-05-2022

Ik was eerst in een van de winkels en toen het artikel dat ik wilde niet op voorraad was heeft een medewerker heel assertief en klantvriendelijk gereageerd. Binnen twee dagen kon ik het artikel oppikken. Het was perfect in orde zoals altijd!
Behulpzame mensen en zeer servicegericht!
De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed.

Sammy 04-05-2022

Fijne duidelijke website, ook de reviews onder de producten zijn erg fijn als je twijfelt tussen twee producten! Ook de levertijd was erg duidelijk, snel, en accuraat.
Prima ervaring en ik ga hier zeker vaker bestellen.

Raymond de Peemon 04-05-2022

Ik was op zoek naar een betaalbare lens en kwam na veel zoeken en lezen op deze site terecht. Ik vind het altijd erg spannend om online iets aan te schaffen voor een flink bedrag. Dat het gekochte item dan aangetekend wordt verzonden is voor mensen als ik al een hele geruststelling. Daarnaast was de levering ook bijzonder snel. Op dag 1 in de avond de bestelling gedaan, op dag 3 in de ochtend is de bestelling geleverd.
Daarnaast vind ik de site overzichtelijk en prettig om te bezoeken en is de informatieverstrekking van specificaties per item duidelijk en uitgebreid en het klopt.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de geleverde service en zal voor elke mogelijke aankoop wat betreft fotografie deze site als eerste raadplegen.

Jan Benjamin ten Cate 04-05-2022

Ook deze keer een vlotte levering van een kwalitatief goed ministatiefje de Gitzo mini traveler.
De bij de bestelling vergeten adapter voor een GoPro werd naderhand nog probleemloos aan dezelfde bestelling toegevoegd.
Wederom een klantvriendelijke benadering en reden om vaker bij Cameranu te bestellen.

PB 04-05-2022

Gemakkelijk systeem voor bestellen en betalen. Snelle levering. Exact zoals van tevoren vermeld.

Cor 04-05-2022

Bestelde producten snel en netjes geleverd, bij de klanten service wordt je ook netjes geholpen en weten waar ze het over hebben.
Gaat zeker mijn volgende producten hier ook bestellen.

willem 04-05-2022

Ik heb vaker bij cameranu.nl besteld en altijd dik tevrede geweest. Deze keer een cokin adapter ringetje en een filtertje besteld, ringetje was niet op voorraad maar alles toch binnen een week binnen. Goede communicatie hierover gehad. Dus weer dik tevrede.

Jan Wijnen 04-05-2022

vriendelijk en kundig personeel, overzichtelijke en ruime winkel, auto dicht bij parkeren

RazorBlade 04-05-2022

Ik heb inmiddels een behoorlijke foto uitrusting gekocht bij CameraNu.nl Dat zijn dus inmiddels vele bestellingen geweest. Tot nog toe voldoet CameraNu altijd aan de hoogst mogelijke verwachtingen en doet vaak zelfs een stapje extra. Ik heb één keer te maken gehad met een reparatie en toen ben ik heel netjes pro actief op de hoogte gehouden van de status. Ook heb ik een RMA gehad omdat ik zelf een verkeerde maat had besteld. Omdat ik zelf wat laat was met het toesturen van het artikel nam CameraNu pro actief contact met mij op om te vragen of ik het product al had opgestuurd. Deze proactieve houden wordt door mij enorm gewaardeerd. Ik heb ook een keer telefonisch contact gehad met cameraNu en toen ben ik ook fantastisch geholpen en namen ze echt de tijd om mijn vraag goed te beantwoorden. Tot nog toe echt geen enkele negatieve ervaring met dit bedrijf gehad. Foto apparatuur is toch vaak kostbaar en dan is het fijn om te kunnen vertrouwen op een goed bedrijf waar je nog echt als koning wordt behandeld.

pem 03-05-2022

+ parking space
+ fast service
+ helpful salesman
+ stock of the most necessary equipment on site

A.Martens 03-05-2022

Klantvriendelijk geholpen bij aanschaf van een telelens, eerst telefonisch de voor en nadelen, later lens besteld en sneller ontvangen dan gedacht.

Stijn Swinnen 03-05-2022

Super shop en heel gemakkelijk.
Klantenservice is echt top! Zeer snelle reactie en altijd super vriendelijk.
Ik ben vaste klant!

Fenny Kattouw 03-05-2022

De vragen die ik had werden deskundig beantwoord op een bijzonder vriendelijke wijze, 100% klantvriendelijk!!!

Robbert 03-05-2022

Of je nu een mail stuurt, belt of in de winkel (Urk) langs gaat bij Cameranu nemen ze altijd de tijd om je goed te helpen. Sinds een aantal jaren ben ik bezig met fotografie en koop ik al mijn spullen bij Cameranu. Ik ben zeer tevreden over het contact, de service en prijs en raad iedereen die iets heeft met foto- of videografie aan er een keer langs te gaan. Al is het alleen maar voor de lekkere koffie.

Jan Dekker 02-05-2022

Via de site aangegeven dat ik mijn camera en objectieven wilde inruilen en zeer snel een antwoord met bijbehorende inruilprijs ontvangen. Ik was positief verrast door de geboden inruilprijs. Kon mijn set echter kort na dit aanbod aan een vriend verkopen voor dezelfde prijs. Kwam in de buurt van Urk en besloot, zonder dat ik online iets had aangekocht, de winkel te bezoeken. Hoefde slechts kort te wachten, heb even met andere klanten gesproken en werd toen met aandacht en zeer deskundig geholpen. Het door mij gewenste artikel was op voorraad en ik kon er direct over beschikken.

Willem Wolf 02-05-2022

De service van camera.nu is geweldig 👌🏻
Paar dagen voor mijn vakantie naar Schotland wou mijn dji action 2 niet meer opladen. Maar door het handelen van het personeel in Groningen kon ik toch nog mijn action cam gebruiken en zodoende genieten met beelden maken voor de herinneringen
Top service 👍🏻

A Vijgen 02-05-2022

Recent een tweedehands zoomobjectief aangeschaft bij Cameranu. Het objectief was precies zoals omschreven en zag eruit als nieuw. Super service!

DvR 02-05-2022

Na wat aandringen op de urgentie vd levering, ging de 3 collega in de actie modus, zodoende de kijker toch op tijd voor mijn reis. Erg prettig waarvoor dank

Henriette 01-05-2022

Ik ben fantastisch geholpen! Eerst aan de telefoon en daarna in de winkel waar ik aan had gegeven nog niet te gaan kopen maar eerst graag wat informatie wilde. Inmiddels heb ik wel de camera gekocht die de telefonist en winkelbediende had aangeraden (online en supersnel geleverd!) en ik kan niet wachten tot ik mee kan doen aan de abc workshop die cameranu ook verzorgt. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik bij iedere vraag over de camera kan bellen of naar de winkel kan komen. Chapeau heren! Dit soort verkopers zijn bijna een uitstervend ras geworden dank!!