Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 689 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Brouwer 20-06-2022

Snelle verzending. Goede prijs / kwaliteit.
Fijn schoonmaaksetje voor de lenzen en filters. In een keer klaar en alles mooi in een tasje.

Tevreden klant 20-06-2022

In de webwinkel kon ik de producten razendsnel vinden en bestellen. De producten waren direct uit voorraad leverbaar en had ze de volgende dag al binnen. Echt top!

J 20-06-2022

Bestelling worden snel en goed uitgevoerd. Product was goed verpakt. De levering van producten zijn goed en transparant te volgen.

Sophie S. 19-06-2022

Goede, duidelijke webshop en beschrijving van producten! Aankoop werd snel en zorgvuldig verzonden, mooie powerhub voldoet volledig aan beschrijving!

Theo 19-06-2022

Apparatuur is goed. Eerlijke beschrijving. Levering zeer correct. Bij vragen wordt er snel en netjes antwoord gegeven

Ben 19-06-2022

Goede service vriendelijk personeel met verstand van zaken.
Vooral het laatste vind ik belangrijk.
Kom je daar als hobby fotograaf zorgen ze dat ook jij tevreden de deur uitgaat met je nieuwe aankoop.
Niet het verkopen maar de service staat voorop

Haco 19-06-2022

Alles was goed de levering is snel ik raad aan en kwaliteit goed werkt 100%

Stef 19-06-2022

Aanrader!
Ik heb laatst een Nikon Z5 met 24-200mm kitlens bij cameranu besteld. Fantastische camera en lens voor die prijs. Ik ben zeer te spreken over de snelle levering en duidelijke website. Bij de concurrent was de Z5 niet leverbaar, maar bij cameranu wel. Ik ga hier zeker ook mijn toekomstige aankopen doen.

Nathalie 19-06-2022

Goede aanbieding. Snelle service
Netjes verpakt. Kort om alles is prima voor elkaar

R Giesen 19-06-2022

Ik zocht een macrolens, ik ben een beginneling met fotografie, maar alle tijd, goede uitleg! Ik kom hier zeker terug

JohnD 19-06-2022

Via social media (FB) een attentie gelezen van Camera.nu dat de dji mini 3 pro kon worden gepre-ordered. Omdat ik al enige tijd uitkeek naar deze drone deze dus direct gepre-ordered. Ik heb de drone ruim binnen de verwachtte datum binnen gekregen. De bestelling ging snel en gemakkelijk.

Arie Hoeksema 18-06-2022

We zijn tot twee keer toe uitstekend geadviseerd door twee zeer toegewijde medewerkers in de locatie Groningen van Cameranu.nl. Het heeft geleid tot een zeer goed passende camera die zeer goed voldoet maar ook prima past bij het gestelde doel. Met name de empathie en ambitie straalde van beide medewerkers af in de twee afzonderlijke bezoeken. Echt top ervaring en prima geadviseerd!

Nicole 18-06-2022

Super kundig en vriendelijke medewerkers. Jammer dat het nageleverde product door een foutje pas later geleverd werd. Desondanks zijn wij zeer tevreden over camera.nu

Marcel 18-06-2022

Om de laatste twijfel weg te nemen, toch maar even langs bij Cameranu.nl in Groningen. Vriendelijk en geduldig te woord gestaan door vakkundig personeel. Mijn aankoop heeft me tot nu toe na één maand nog niet teleurgesteld!

Kim 17-06-2022

Cameranu.nl heeft een breed assortiment aan camera’s, objectieven en toebehoren. Recent een polarisatiefilter aangeschaft en meteen de volgende dag goed verplakt in huis. Ook de kortingsacties die ze regelmatig hebben zijn top.

Jacobus 17-06-2022

Ik heb 7 dagen geleden een Canonprinter gekocht en deze werd de volgende dag al bezorgd, de installatie was zeer eenvoudig en ik kon dus meteen printen en tevens ook met mijn smartphone, in dien ik weer iets nodig zou hebben dan bestel ik het zeker weer bij de Firma CameraNU.nl

Siemon 17-06-2022

Tevreden over de producten en de prijs was gunstig. Alleen kwam de bestelling voor de tweede keer later toe dan beloofd, waardoor ik het product niet had voor een belangrijke opdracht.

Nicky 17-06-2022

Door zoeken ben ik bij cameranu terecht gekomen. Ik heb jaren een Nikon Coolpix L3 in gebruik gehad en die is pas gesneuveld door het vele gebruik op mijn erken in het buitenland Saudi Arabia in de hitte, Novosobirsk (Siberie) in de koude, Budapest, Servie, en nog op meerdere plekken. In de sneeuw met temperaturen van -40 graden, in het zand, zandstormen temperaturen van +45 - 50 graden, Hevige regenbuien in diverse landen en de camera heb ik nooit een probleem mee gehad. Gedurende zijn leven heb ik duizenden foto's gemaakt. Daarom mijn keuze nu weer voor een Nikon COOLPIX B500.
Zeer handzaam en voldoet zeker aan de wensen die ik wilde hebben.
Perfecte duidelijke winkel waar ik niet lang heb moeten zoeken. Voldeed aan mijn wensen en een aantrekkelijke prijs. Nu met de B500 weer op pad en die zal zeker veel gebruikt worden vanaf begin Juli weer het buitenland in voor langere tijd.

Rémy 17-06-2022

Bij Cameranu.nl heb ik al meerdere zaken besteld. Goede prijzen, snelle levering, en een zeer goede klantenservice.
Een tijd terug problemen gehad met een Godox flitser, deze terug opgestuurd, werd op regelmatige basis op de hoogte gebracht van de herstelling en heb die daarna hersteld goed ontvangen. Top service!
Vorige week een Canon lens gekocht, de dag erna geleverd! En de prijs lag lager dan bij andere andere winkels.

Jan 16-06-2022

Steeds opnieuw snelle en correcte afhandeling van de bestelling.
Een winkel waar je 100% op kan rekenen.

Edo 16-06-2022

Bij CameraNu Apeldoorn geweest voor aanschaf telezoom lens en nieuwe rugzak.
Naast het feit dat de winkel er mooi uitziet goed en deskundig geholpen bij afvies over aanschaf lens en rugzak.
Ze nemen altijd ruim de tijd lis van de drukte.
Fijn!

Fred van Houten 16-06-2022

Zeer ruim gesorteerde winkel in verrekijkers. Ik kreeg een zeer deskundig advies van een vriendelijke verkoper.

ingrid 16-06-2022

goede website . werd er hele gemakkelijk heen geleid door de zoekmachine. Verder geen poespas. En ze houden zich aan de belofte 'morgen in huis'. Dat is tegenwoordig lang niet altijd het geval. Top.

Donald 16-06-2022

De aanschaf van camera’s, lenzen etc bestelde ik altijd bij zowel KE als CameraNU. En daar zie je heel duidelijk dat CameraNU het gewonnen heeft op de klantreis, klantintimiteit en over all performance. Wat mij betreft de duidelijke winnaar. De ziel is er uit bij de concurrentie. Die ziel en oprechte betrokkenheid is nog wel te vinden bij CameraNU. Ga zo door. Gewoon meer dan plezierig . Service die je bijna niet meer verwacht anno 2022!

Thijs 16-06-2022

Altijd fijne webwinkel en goede voorraad. Ik heb al een aantal keer onderdelen gekocht voor mijn Sony systeemcamera en losse accessoires zoals statieven en licht. Nog nooit verkeerd gegaan en altijd snel geleverd!