Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Dekker 02-05-2022

Via de site aangegeven dat ik mijn camera en objectieven wilde inruilen en zeer snel een antwoord met bijbehorende inruilprijs ontvangen. Ik was positief verrast door de geboden inruilprijs. Kon mijn set echter kort na dit aanbod aan een vriend verkopen voor dezelfde prijs. Kwam in de buurt van Urk en besloot, zonder dat ik online iets had aangekocht, de winkel te bezoeken. Hoefde slechts kort te wachten, heb even met andere klanten gesproken en werd toen met aandacht en zeer deskundig geholpen. Het door mij gewenste artikel was op voorraad en ik kon er direct over beschikken.

Willem Wolf 02-05-2022

De service van camera.nu is geweldig 👌🏻
Paar dagen voor mijn vakantie naar Schotland wou mijn dji action 2 niet meer opladen. Maar door het handelen van het personeel in Groningen kon ik toch nog mijn action cam gebruiken en zodoende genieten met beelden maken voor de herinneringen
Top service 👍🏻

A Vijgen 02-05-2022

Recent een tweedehands zoomobjectief aangeschaft bij Cameranu. Het objectief was precies zoals omschreven en zag eruit als nieuw. Super service!

DvR 02-05-2022

Na wat aandringen op de urgentie vd levering, ging de 3 collega in de actie modus, zodoende de kijker toch op tijd voor mijn reis. Erg prettig waarvoor dank

Henriette 01-05-2022

Ik ben fantastisch geholpen! Eerst aan de telefoon en daarna in de winkel waar ik aan had gegeven nog niet te gaan kopen maar eerst graag wat informatie wilde. Inmiddels heb ik wel de camera gekocht die de telefonist en winkelbediende had aangeraden (online en supersnel geleverd!) en ik kan niet wachten tot ik mee kan doen aan de abc workshop die cameranu ook verzorgt. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik bij iedere vraag over de camera kan bellen of naar de winkel kan komen. Chapeau heren! Dit soort verkopers zijn bijna een uitstervend ras geworden dank!!

Ruud 01-05-2022

Via internet gezocht naar specifiek dit model, wilde een ca!era hebben met grote zoom maar zonder lenzen vervangen. Na veel naslagwerk bij deze camera uitgekomen en Cameranu had deze op voorraad

Henk. 01-05-2022

Gebruikte Canon batterijgreep gekocht. Zag er perfect uit, was prima verpakt en snel verzonden.

Meindert 01-05-2022

keurig op tijd en verpakt, product zoals beschreven. helemaal in orde :) goed bezig

Dirk 01-05-2022

ik heb een Tamron lens 18-400 gekocht en een paar weken later een compact camera samen met mijn dochter.
Je wordt vakkundig geholpen en ze vertellen de voor en nadelen van de lens en camera zodat je een goede en juiste keus kan maken. Ja hier kun je gerust naar toegaan. En als je toch in Urk bent , eet in het dorp een lekker visje, je dag kan dan niet meer stuk.

Bibi 01-05-2022

Prettige, vriendelijke en kundig personeel. Ik werd goed geadviseerd; ook al betekende dat dat ik wellicht later pas wat zou kopen. Ook je bedenken is geen probleem. De informatie die men geeft is kwalitatief goed en grotendeels objectief. Daarmee ligt de keuze en afweging bij jou- de klant. Zoals het hoort.

Gerrie 01-05-2022

Vanaf de bestelling op de website t/m het ophalen in de winkel, was de communicatie erg duidelijk. Je wordt goed geïnformeerd over de voortgang van je levering. Ook de klantenservice was erg vriendelijk. Al met al een top winkel.

Pitea Mihail 30-04-2022

Na het zoeken naar de Canon EF-M 18-150 lens op amazon.de, mediamarkt.be en bol.com, allemaal zonder voorraad, kreeg ik hier het spaaraanbod, het gewenste product, uitstekende prijs!
Levering was onverwacht snel!

Koos U Doornbos 30-04-2022

Heel gewoon een must voor iedere fotograaf die vriendelijk en deskundig geholpen wil worden.
De winkel aan de Groenendaal in Rotterdam is prima met het OV te bereiken.

Top Service 30-04-2022

Top service wederom bij Cameranu. Gratis Sensor reiniging van mijn Canon 80D als service. Kon er op wachten en binnen 15 minuten tevreden de deur uit.

Ot 29-04-2022

Goede productomschrijving, vlotte levering, goed verpakt. Track & trace. Product (gebruikte lens) conform omschrijving en in zeer goede staat. Alles naar volle tevredenheid. Ik beveel Cameranu aan.

Ashley 29-04-2022

Ik heb bij Camera Nu een camerariem gekocht. Ik ben erg blij met de camerariem, alleen vind ik de prijs niet in verhouding staan met het product. Bij de camerariem zat een onduidelijke handleiding. De levering was in orde. De volgende avond werd het zoals afgesproken geleverd.

Johannes bart Visser 29-04-2022

Na een coupon te hebben gekregen via mijn mail kon ik mijn sensor laten reinigen bij cameranu te Rotterdam. Ik had zelf niet in de gaten hoe erg vies mijn sensor. Het mocht een drie kwartier duren, en toen was die schoon. Ergens vind ik het sneu en voelde ik me bezwaard omdat het met een coupon gratis was. De medewerker antwoorden met dat het geen probleem is en mijn sensor weer helemaal schoon was. Top service en een fijne winkel!

Luca 29-04-2022

ik vind cameranu.nl een geweldig bedrijf. ik zocht een drone die bijna niet meer leverbaar is. cameranu.nl in Rotterdam had er nog een op voorraad, maar aangezien ik dicht bij Urk zit heb ik contact met de vesteging Urk opgenomen. zij hebben deze drone kosteloos voor mij naar Urk laten komen, zodat ik die daar af kon halen of kon laten bezorgen. zeker een aanrader!!

Dennis de Graaf 29-04-2022

Wat een super levering weer van cameranu.nl de Canon 70-200 III , prachtige foto's al weer meegemaakt voor iedere fotograaf/hobby/pro een must have.

Levering +10
uitleg +10

René 29-04-2022

Ik kom heel graag bij cameranu. Zeer deskundig personeel die altijd alle tijd neemt om mij te informeren. Wat ik nog wel zou aanraden is dat hun voorraad uitgebreider is om bijvoorbeeld lensen te testen.

Karin 29-04-2022

Ik heb een Sony AC-VQV10 ActiFORCE Quick charge dubbele snellader gekocht. Sommige reviews gaven aan dat de lader niet snel laadt en niet beide batterijen tegelijk laadt. Dat laatste is waar, maar beide (1 type NP-FV70 EN 1 NP-FV50) zaten behoorlijk snel vol (binnen 1,5 uur). Beide batterijen waren ook helemaal leeg en al jaren niet gebruikt. Op de universele lader wilden ze ook niet meer opladen. Blij dat ik deze duurdere lader nu heb gekocht. Is wel even een bedrag, maar anders had ik voor datzelfde bedrag 2 nieuwe accu's moeten kopen. Fijn is de display, die aangeeft hoe vol de batterijen zitten en hoe lang de batterij (ongeveer) meegaat.
De snellader is snel geleverd. Kortom ik ben er blij mee!

Mieke 29-04-2022

Prima service en advies. Ook mbt onderhoud van mijn camera ben ik heel tevreden.
Soms moet je even wachten voor je aan de beurt bent maar dat heeft te maken met de persoonlijke benadering naar de klant.

Peter 28-04-2022

Fijne zaak met een groot assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Dag 28-04-2022

Goederen snel en in goede staat geleverd. De website geeft veel informatie.

Joost 28-04-2022

Bestelling was netjes de volgende dag in huis. Omschrijving op de site is goed