Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Matthew 22-05-2022

I first went into the physical store in Rotterdam a few weeks ago after going to Kamera Xpress nearby and getting no advice at all basically.

The guy I spoke to spent 20 mins or so helping me decide on my first camera, explaining the pros and cons of the different types and also giving me honest advice, originally i was looking at the Canon 90D and he said if you aren't sure, go away and rent one and then come back. So I did came back again, told him it wasn't ideal for me. So then he recommended the Canon EOS RP.

I came back a week or so later of pre-ordering it and purchased from the same person.

I really appreciated the honesty from this person, and I also got a strong feeling that he really knew what he was talking about when it came to cameras, everything he said aligned with what research I had been doing in my own personal time!

Chris 21-05-2022

Ik heb al voor duizenden euro's gekocht. Mijn laatste aankoop was een GOPRO 10 met accessoires voor bijna 700 euro. Een paar dagen later krijg ik mail dat er 100,-- korting wordt gegeven op de GOPRO 10. Beetje jammer.

Richard 21-05-2022

Zeer vriendelijke medewerkers en ze zijn erg behulpzaam. Duidelijke en heldere communicatie. Mijn zoon en ik hebben allebei onze oude camera ingeruild voor een nieuwe. We zijn erg tevreden over de service en klantgerichtheid.

Rob D 21-05-2022

Het bestellen van een Hähnel Captur Receiver/Transmitter voor mijn Nikon Z6 zou online langer duren dan verwacht. Doordat ik het snel nodig had werd mij de oplossing geboden om de set in de Superstore in Arnhem op te halen. Wat een prettige ervaring was dat. Toen ik 'm ophaalde werd de werking ervan zelfs aangesloten en gedemonstreerd, zodat ik er direct mee aan de slag kon. Onder het genot van een kopje koffie werd door de bereidwillige medewerker ook nog even naar mijn monitorsensor gekeken, omdat deze weleens haperde. Er werd een stofje aangetroffen en verwijderd, waardoor het overschakelen van de zoeker naar de display weer vlekkeloos verloopt. Er werd echt de tijd voor me genomen.
Kortom een bijzonder goede ervaring met de Superstore in Arnhem gehad.

ArtDesigner 21-05-2022

Fijn en prettig winkel. En bovendien de communicatie online en offline gaat perfect.

Henri 21-05-2022

Zelfs in het weekend in de avond kreeg ik binnen een paar minuten antwoord op onze vraag via de chat. In de avond een kabel besteld en deze de volgende ochtend al in huis gekregen. Zo’n goede service voor een kleine aankoop als een kabeltje verdient een dikke pluim!

Inge Schouten 21-05-2022

Goede en snelle service. Kwam snel binnen en gemakkelijk achteraf te betalen via Klarna.

Prima foto winkel 21-05-2022

Ik ben via de site van cameranu gekomen bij het onderwerp wat ik zocht. En dat was een belichtingsmeter van Sekonic voor een beginnend fotograaf. Het bestelproces ging gemakkelijk en de levering was heel snel. Het artikel was goed verpakt het enige wat ik miste was een Nederlandse handleiding. Ik ben eens verder gaan kijken op de website van cameranu en stond versteld wat ik daar allemaal kon bestellen. Prima bedrijf goede communicatie en klantvriendelijk personeel. (compliment).

Paul 21-05-2022

Duidelijke site, zoals jullie de artikelen omschrijven op de site klopt bij aflevering. Snelle verzending. Ik ben zeer tevreden.

Walter 20-05-2022

Ontzettend vriendelijke en vooral behulpzame medewerkers. Ze hebben vroeg in de ochtend mij geholpen met mijn Ninja V en de destijds lopende Cashback. Wetend dat dat helemaal niet hun werk is. Maar behulpzaam zijn is dus precies net dat ene stapje verder helpen. Ontzettend leuk om zo een jonge en gedreven groep medewekers te zien die passie hebben om klanten ook echt te helpen.

Pieter 20-05-2022

Goede service. IK had een statief gekocht, maar het model was toch niet naar mijn zin. Ik mocht het weer terugsturen en voor het bedrag enkele andere artikelen gekocht en er bleef nog een klein bedrag over en dat werd teruggestort op mijn rekening. Ben zeer tevreden over de service.

D. 20-05-2022

Levertijd meestal in orde, ruim assortiment en telefonisch product advies is ook prima.

Jelle 20-05-2022

Cameranu.nl is de specialist voor iedere fotograaf met uitmuntende service en vakkennis. Daarom is dit voor mij het vertrouwde adres om mijn benodigdheden voor mijn fotografie hobby te kopen.

ICMBroeders 20-05-2022

Ik heb hier mijn fotorolletje laten ontwikkelen en de foto's zijn er prachtig uitgekomen. De kleuren zijn enorm mooi en ik ben erg blij met het resultaat. De foto's heb ik drie uur na het inleveren van mijn rolletjes als binnen gekregen via de mail! Het enige wat jammer is, is dat ik de negatiefbeelden niet meer heb kunnen ophalen omdat ik een eind van de winkel vandaan woon en niet meer de tijd heb gevonden om ze op te kunnen halen. Maar dat ligt misschien ook aan mijn level van motivatie en drukke tijdschema. Verder is het echt een topwinkel, vriendelijke service, vriendelijk praatje gemaakt toen ik ze inleverde en heel snel en kwalitatief goed dus!

Djoelsz 20-05-2022

WAAAAAUUUUUUUWWWWW !!!! Wat een super service !!!! Ik had dringend een lens nodig, en vroeg per chat of de lens nog op voorraad was aangezien ze in heel België uitverkocht was. Hoera, de lens was in voorraad. Ik deed de bestelling maar kreeg op mijn bevestiging 'niet op voorraad', paniek dus... toch maar terug contact opgenomen want had de lens op het einde vd week nodig. Er werd een ticket aangemaakt wegens de dringendheid, de lens moest van een andere vestiging komen. Lang verhaal kort...donderdag werd de lens netjes geleverd ! Wat een service ! Ik was superblij want ik had een trouw shoot met de lens op zaterdag.
Topteam ! Mijn volgende bestelling zal terug bij CameraNu.nl zijn !

Kim 19-05-2022

Super goede service! Heel fijn en goede communicatie, ik had iets verkeerd besteld en dit was niet helemaal goed gegaan en ik wist binnen een kwartier wat ik moest doen en waar ik het heen moest sturen!

Miguel 19-05-2022

Ik heb een verkeerd product ontvangen. Toen ik contact nam via whatsapp om het probleem op te lossen, wist het person niet genoeg. Hij/Ze dacht dat de verpakking die ik had ontvangen niet gebruikt wordt door Cameranu.nl en dat het product die ik vereekerd had ontvangen niet in het assortiment bestaat. Ik moest dat zelf opzoeken omdat het product wel bestaat en ik moest allerlei bewijzen geven zodat hij/ze overtuigd was. Daarnaast duurde het best lang om de whatsapp berichten terug te krijgen, dus ik was uiteindelijk 1.5 uur bezig.

Jeroen A 19-05-2022

Ze maken waar wat ze doen, bestellen versturen ontvangen. Waarom geen 10 heel simpel, wat ik heb besteld kan prima door de brievenbus dus pakketje versturen overbodig. Had geld en CO2 kunnen besparen.

René 19-05-2022

Ben enkele jaren klant. Het is een winkel waar de klantgerichtheid, service en betrokkenheid hoog in het vaandel staan. Kortom een prettige winkel om inkopen te doen!

Frank 19-05-2022

Goede service, zoals gewend. Product voldoet aan alle beschrijvingen. Netjes verpakt.
Nooit slechte ervaringen gehad met cameranu.nl

Foedraal camerastatief 18-05-2022

Goede prijs voor een mooi camerastatief-foedraal! Handig om mijn statief in op te bergen.

Lub 18-05-2022

Goede webshop. Makkelijk zoeken naar het juiste product. Snelle bezorging. Concurrerende prijzen.

Angilla 18-05-2022

Omg wat ben ik blij met deze mini polaroid camera. Het maakt mooie scherpe foto’s, het doet een beetje aan retro foto’s denken van vroeger maar dan toch beter. Omschrijving is duidelijk en het doet precies wat het moet doen. Het leuke van deze mini camera is dat je instant je foto’s hebt. Ik ben te lui om foto’s te printen uit mijn telefoon en nu heb ik gelijk een foto in handen. Ik raad de mini instax 11 dan ook zeker aan.

Angilla 18-05-2022

Marco 18-05-2022

Snelle levering en goede kwaliteit. had een RAM mount steun gekocht voor op de motor te monteren