Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1052 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

WH Postma 26-05-2022

Fotowinkel met een ruim assortiment en veel aanbiedingen. Vlotte bezorging en goede service. Statief gekocht, prima kwaliteit.

A.D. 26-05-2022

Ben erg tevreden over deze winkel, heb alle foto/film apparaten daar gekocht. Goede service, snelle levering, prima uitleg en goede communicatie. Ook niet de duurste in zijn kwaliteit. Online alles goed te regelen en je krijgt het aangetekend opgestuurd.

J 26-05-2022

Had een nieuwe canera tas nodig die vooral praktisch was. Met de andex1 heb ik deze gevonden. Camera kan met gemak inclusief objectief erin en uit genomen worden als je vlot van locatie wil veranderen. Top.

Praktijk Evenwicht 26-05-2022

Goede duidelijke website. Al meerdere keren bestelt, snelle levering. Ik ben tevreden. Bestel een volgende keer weer bij Camera.nl

EdJo 25-05-2022

Ik heb gekozen voor de winkel in Rotterdam omdat ik op zoek was naar een gebruikte DSLR Lens en volgens de overzichtelijk site van CameraNU op voorraad zou zijn in Rotterdam, aangezien ik zelf in Rotterdam werkzaam ben in de buurt van de winkel ben ik daar in mijn middagpauze even langs gelopen om eens een kijkje te nemen en te informeren naar deze lens. Ik werd te woord gestaan door een zeer vriendelijke en geïnteresseerde jonge dame. De Lens bleek inderdaad nog op voorraad en zou hem op mijn eigen body mogen testen. Omdat ik die niet bij mij had werd aangeboden om te testen met een body van CameraNU, Omdat ik het type lens als kende vond ik dat niet nodig. De lens zag en ziet er uit als nieuw, geen enkel gebruiksspoor kunnen ontdekken. Wat je vaak bij dit type lens ziet is dat de goude kleur van de opgedrukte type aanduiding er snel vanaf slijt, bij deze was dat zeker niet het geval. Dit heeft natuurlijk geen enkele invloed op de werking maar is voor mij een teken dat er voorzichtig mee omgegaan is, of weinig gebruikt. Omdat ik zeer positief was over de lens maar ook zeker over de dame die mij geholpen heeft heb ik de lens meteen aangeschaft. Afgelopen weekend uitgebreid getest en zeer aangenaam verrast. Na aanschaf nog even gesproken over wat ik fotografeer en welke type Camera ik gebruik. Dit soort interesse van de verkopende kant heb ik na aanschaf niet eerder meegemaakt, dan is het meestal afrekenen en door naar de volgende klant. Moet daarbij wel opmerken dat er volgens mij geen klanten in de winkel waren die op dat moment niet geholpen werden. Omdat ik mijn apparatuur eigenlijk nooit nieuw aanschaf maar wel goede gebruikt spul wil aanschaffen hebben we daar nog even over gesproken. Wat ik begreep is dat als er gebruikte apparatuur op de site aangeboden wordt je de mogelijkheid hebt om die te reserveren en dan in de winkel voor aanschaf te bekijken en testen en daarna pas te beslissen om daadwerkelijk aan te schaffen. Als een bepaalde gebruikte Camera of Lens in een ander filiaal op voorraad is kan er ook voor gezorgd worden dat die in een winkel naar keuze getest kan worden. Om een lang verhaal kort te maken, ik ben zeer tevreden zowel over de aanschaf, prijs als de vriendelijke en deskundige bediening.

Fotograaf 25-05-2022

Je blijft je verbazen bij CameraNU.nl.
Vandaag bestellen betekent echt morgen in huis en de prijzen zijn zeker scherp.
Regelmatig heeft CameraNU.nl leuke gerichte acties bij hun producten, ik zou ook zeker eens een bezoek brengen aan één van hun winkels.

Stefan 25-05-2022

De webshop is overzichtelijk en ze hebben een ruim aanbod van producten voor een nette prijs. Ik heb een nieuwe Sigma lens (18-300mm Macro) gekocht voor mijn Nikon D3200, en daarnaast ook nog een nieuw oogkapje voor de camera en een regenhoes. Ik heb de lens afgelopen weekend kunnen testen tijdens een evenement, en het lijkt zeker een verbetering ten opzichte van mijn oude lens (Sigma 18-250mm Macro). Het beeld lijkt iets helderder, met name met objecten die zich op de voorgrond, maar in de schaduw bevinden. En het beeld is haarscherp. De producten werden binnen 3 werkdagen in goede staat geleverd. Het is ook erg netjes dat CameraNU.nl 5 jaar garantie geeft op deze lens. De regenhoes heb ik nog niet kunnen testen, maar ik heb er alle vertrouwen in dat deze ook van goede kwaliteit is.

Kees 25-05-2022

Vriendelijke mensen. Netjes tekst en uitleg . Je word super geholpen . Perfect

Roos 25-05-2022

Duidelijk en snel mailcontact, eerlijk advies en hele snelle levering! Top!

L. Bennis 25-05-2022

de door mij bestelde Nikon lens voor mijn FX-camera kwam keurig op tijd een goed artikel (prachtige resultaten) en netjes verzorgt, ik beveel iedereen Cameranu aan

Lou Bronger 24-05-2022

Het is mij zwaar tegengevallen mede door een reactie van een van uw medewerkers. Ik heb een BENRO GRIJSFILTER GLAS - 15 STOPS 100MM SYSTEEM aangeschaft. Deze was niet op de beurs aanwezig. Deze is mij de volgende dag toegezonden. Echter de verzegeling was verbroken. De reactie van uw medewerker was: "dat doen wij regelmatig om te controleren of het juiste product in de verpakking zit". Ik kan mij dat niet voorstellen

Lizanne 24-05-2022

Cameranu.nl heeft een breed assortiment met een makkelijk te navigeren website. Daarnaast reageert hun klantenservice snel en uitgebreid om mails. Ik had een verkeerde bestelling gedaan en dit hebben zij moeiteloos kunnen oplossen. Tot slot kwamen de bestelde spullen in goede orde aan met een snelle levering. Ik ben zeer tevreden!

Rien 24-05-2022

Ik bestel iets bij CameraNu en werkelijk bijna ongelooflijk wordt dat dezelfde avond nog verzonden zodat het keurig verpakt de volgende dag op het opgegeven adres wordt afgeleverd. Kortom hoe mooi wil het hebben.
De site is ook prima verzorgd makkelijk alles te bestellen. Helemaal top

Dirk&Ada 24-05-2022

Het was voor mij de eerste keer, om in de winkel van Camera Nu , iets te kopen. Had al van te voren gekeken, op de website, wat ze tweedehands aan objectieven te koop hadden. Wilde heel graag mijn objectieven uitbreiden. Maar nieuw, dat liet mijn budget niet toe. Zag een mooie gebruikte 14 24 2.8 staan en daar ging ik voor. Eenmaal in de winkel, ze lieten me de winkel eerst verkennen, kwam een vriendelijke meneer naar me toe en vroeg of hij iets voor me kon betekenen. Ik legde hem uit dat ik op de site een mooi occasion objectief had gezien. Deze zou ik graag live willen bekijken en uitproberen op mijn camera. Het mooie van dit prille contact, is dat ik niet het gevoel had, het maakt niet uit of je nu nieuw of een occasion koopt, je wordt als klant behandeld. Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar dat is het niet. Ik ging uiteindelijk met een mooi objectief de deur uit en met een glimlach op mijn mond. Ik dacht nog, hier ga ik vaker naar toe. Prettige winkel en goed geholpen, wat kun je als klant meer wensen.
Mvg Dirk

Ilse 24-05-2022

Camera.nu in Apeldoorn is the place to be. Prettige sfeer, goed, vakkundig, ontspannen advies; ze nemen echt de tijd voor je! Ze proberen je niets duurs (duurders) aan te smeren. Ik ga niet meer naar een andere zaak.

Peter Spenneman 24-05-2022

Duidelijke website en deskundig personeel voor een goed advies. Prijstechnisch conform branchegenoten, je betaald dus nooit teveel.

Michel 24-05-2022

Aanschaf van een flitser op een beurs waar CameraNu.nl stond met een verkoopstand. Goed advies en tips. De beursaanbieding was inclusief een gratis accessoires set voor bij de flitser. Deze was niet op de beurs meer voorradig, werd keurig netjes volgens afspraak binnen twee dagen via de post nageleverd.

Laurent Goossens 24-05-2022

Tout le matériel désiré en stock, livraison extrêmement rapide, commandé le vendredi soir reçu le lundi matin en belgique, bien emballé, service impeccable je trouve.

Peter van Gaans 24-05-2022

vorige week een occasion canon transmitter gekocht, perfect afgehandeld, hebben de tijd er voor genomen om alles te controleren voordat je de winkel uit loopt

John uit Tilburg 23-05-2022

Cameranu is een fijne fotozaak met ervaren medewerkers die je een goed advies geven. Het ruime aanbod en de concurrerende prijzen zorgen dat je niet om ze heen kunt. Voor mij dus een bewuste keuze om hier mijn foto apparatuur aan te schaffen.

Wouter 23-05-2022

Verrekijker we as veruit goedkoper hier dan ergens anders, s avonds besteld volgende dag was hij al geleverd.

Arthur Wijnen Photography 23-05-2022

Bij de aanschaf van een Godox V1 rapportage flitser op Professional Imaging prima uitleg gekregen over de mogelijkheden van deze flitser. De aantrekkelijke korting die op de beurs werd gegeven maakte dat ik de flitser meteen heb gekocht. Deze is inmiddels al naar tevredenheid gebruikt bij een trouwreportage.

Top shop 23-05-2022

Op de beurs in Nijkerk prima geholpen door de dames daar. Ik zocht batterijen voor mijn Canon 5d mark IV. Hun advies was niet die van Canon te kopen maar die van Jupio. Die hebben dezelfde specs en werken prima!

Frank 23-05-2022

Een prima product voor een juiste prijs. De levering was correct en op tijd.

Albert Kuiper 23-05-2022

Goede webshop, duidelijk qua opzet en fysiek goede hulp. Top Beurs professional imaging