Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Freek Stompedissel 31-05-2022

Na het gevonden te hebben op de website gelijk besteld.
Doet wat het beloofd, artikel besteld en binnen 24 uur bezorgd.!

Denis 30-05-2022

Duidelijke webshop met een groot assortiment en concurrerende prijzen! Bestellen was heel makkelijk en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis. Super tevreden dus!

Mark 30-05-2022

Heel blij met de communicatie van cameranu. Duidelijke communicatie waar ik van hou en service gericht. Heel blij en raad het aan.

Geja 30-05-2022

De website is overzichtelijk en compleet en met gebruik van filters is het gemakkelijk om hetgeen te zoeken wat je nodig hebt. Voor alles wat ik nodig heb voor mijn fotografie, ga ik al jaren naar de winkel van Cameranu.nl in Urk. De sensor van de camera laat ik schoonmaken, dat kan door (zelfs zonder afspraak) even bij hun langs te gaan. Een aanrader! Telefonisch zijn ze ook goed bereikbaar en in de winkel is het personeel erg vriendelijk en hebben ze veel kennis. Ook voor verrekijkers kun je bij Cameranu.nl terecht, dus als vogelaar is die combinatie interessant.

Berry 30-05-2022

Fijne webshop, ze denken met je mee.
Als er iets niet op voorraad is krijg je een mail over hoe en wat te doen.
De winkel is goed te bereiken, en ze hebben veel personeel met goede kennis over de producten en fotografie.
Dus zeer tevreden over cameranu.nl

JBaan 30-05-2022

In de zoektocht naar een gestabiliseerde verrekijker liep ik tegen CameraNU aan die een demomodel voor een zeer aantrekkelijke prijs in de aanbieding had. Het model is snel verzonden en voldoet aan de verwachting. Tussentijds is een aantal vragen over het product snel en vriendelijk beantwoord.

Ed Visser 30-05-2022

Duidelijke website, bestelling vlot ontvangen, degene van de service afdeling nam de tijd, wist goed waar het over ging en beantwoorde duidelijk mij vragen.

Berne1962 30-05-2022

Ik heb een statieftas gekocht. Deze tas is van zeer goede kwaliteit. Verhouding prijs-kwaliteit is prima. Snelle bezorging.
Enige aandachtspunt is wellicht de verpakking. De doos waarin het product werd geleverd was erg groot, had de helft kleiner kunnen zijn.

Edwin 30-05-2022

Mooie (online) winkel met veel voorraad en regelmatig leuke aanbiedingen. Mijn bestelling was een week 'onderweg' en dat was langer dan werd aangegeven op de website.

Leon 30-05-2022

Ik heb bij CameraNu een sigma 56mm lens voor mijn sony systeemcamera gekocht. Deze lag snel klaar maar zag ik thuis dat er een groot stuk stof in het binnen werk zat. Ben daarom terug gegaan naar de winkel en heb ik de mogelijkheid gekregen om een vervangende lens te krijgen. De nieuwe lens was alleen de zelfde door een menselijke fout. Om dit probleem te verkomen is er gelijk eentje besteld zodat deze niet achter in de winkel weer gepakt kon worden. Nu was alleen het adres verkeert en is de lens bezorgt bij de winkel zelf. Voor mij was dit geen probleem omdat ik dicht bij woon. Nieuwe lens was perfect en werkt naar behoren. Totaal 3 werkdagen van originele bestelling tot vervangende lens. Dus alles was snel geregeled en persooneel was erg vriendelijk. Voor al het gedoe heb ik ook een tegoed bon gekregen om mijn sensor te laten reinigen.

Stef 30-05-2022

Producten op voorraad die bij andere shops levertijden hadden van maanden.
Snelle levering.

Rob Ideler 29-05-2022

Ik koop al jaren mijn fotografie apparatuur bij CameraNU.nl te Eindhoven. Altijd goede service, uitleg en kwaliteit. Zo ook nu weer bij de aanschaf van mijn Fujifilm X-T4.

John 29-05-2022

Shop gevonden door middel van googlen op het product dat ik zocht. De site zag er goed uit en bood een groot assortiment aan vergelijkbare artikelen die ik zocht. Daarnaast ook nog een leuke aanbieding uit de koopjeshoek meegepakt.

Arnold 29-05-2022

Camera bestel lumix was niet direct leverbaar. Goed advies voor vervangende camera . Was wat duurder maar snel geleverd

Jose 29-05-2022

Fijne winkel. Ik kocht mijn camera online. Op de website is duidelijke informatie te vinden die mij heel goed geholpen heeft om een keuze te maken. Mijn toestel werd de volgende dag al bezorgd, keurig en veilig verpakt. Daarnaast hanteren ze goede prijzen.

desiree 29-05-2022

zo blij met deze winkel voor het eerst geweest. echt een aanrader . vriendelijk geholpen , nemen de tijd voor je . zo blij met de lens de beste aanbeveling ooit . was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. aanbevolen aan fam. en vrienden . super blij

Martine 29-05-2022

De shop werd mij aangeraden door iemand. Het product wat ik heb gekocht (een microfoontje waarmee mijn video's voorzien worden van beter geluid dan van de laptop zelf) functioneert boven verwachting goed, zeker voor de lage prijs.
Levering was zeer snel. Als ik meer producten nodig heb, zal ik zeker weer voor deze winkel kiezen.

Marcel 29-05-2022

Ik koop al mijn fotografie artikelen bij deze winkel.Het is hier laagdrempelig en de medewerkers hebben de kennis om je met het goede product naar huis te laten gaan.Altijd vriendelijk altijd voldoende tijd voor je.Laatste keer hier een nieuwe camera gekocht en ben er zeer tevreden over.

Brigitte 28-05-2022

Omschrijving van het product is volledig en begrijpelijk voor iemand die niet geheel onderlegd is in de technische kant van de aanschaf

Madelaine 28-05-2022

Hele fijne winkel. Kundig advies gehad van Levi en coulance wat betreft korting op een polarisatiefilter. Ik voelde me als klant welkom en serieus genomen.

Anne 28-05-2022

Voordelige prijzen. Goede telefonische en e-mail service. Helaas raakte het pakket zoek bij de pakketdienst. Dit is uiteindelijk correct opgelost door de Service afdeling. Overall: Gewoon een goede betrouwbare webshop!

Remy 28-05-2022

Bestelde artikelen, tijdens de professional Imaging beurs, zijn snel geleverd, maar ik heb nog steeds geen prijsopgave van bepaalde papiersoorten.

Loek schenk 28-05-2022

Zeer snelle levering van de Viltrox focal reduser, hij was echt de volgende dag in huis!
Alleen had ik graag de beschrijving er bij gehad.

Jack Thijs 28-05-2022

In mei diverse artikelen besteld. Voordat ik bestelde heb ik via mail een vraag gesteld over een bepaald artikel. Binnen enkele uren had ik het antwoord alweer binnen en kon ik mijn bestelling definitief maken. De levering vond plaats op de tijdens de bestelling aangegeven dag. Kortom: Een TOP-service!
De kwaliteit van de artikelen is prima en de website is zeer gebruikersvriendelijk.

Peter 28-05-2022

Zeer goed en rustig geholpen in Amsterdam nu snel het fototoestel onder de knie krijgen en genieten van het resultaat