Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1048 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Yvonne 01-06-2022

Super service!
Nadat mijn bestelling niet via PostNL was aangekomen heb ik daar melding van gemaakt bij CameraNu.
Deze hebben een nieuwe lens toegestuurd zodat ik deze op tijd voor mijn vakantie binnen had.

Dit soort service zie je niet vaak meer ! Mijn complementen.
Het eerste pakketje is daarna nog opgedoken en deze heb ik uiteraard retour gezonden, eerlijkheid duurt het langst.

RJS 01-06-2022

Prima winkel waar ik veel kom. Goed advies, goede service. De drone die ik niet lang geleden kocht, had een vlekje op de sensor. Werd zonder omhaal omgeruild.

Birgit 01-06-2022

Vlotte service, alles snel gevonden en snel én gratis geleverd aan de juiste prijs.

Arie 01-06-2022

De medewerker sprak ik over een CPL polarisatiefilter..Hij gaf op een relaxde manier mij een uitleg als beginnend fotograaf. Het kwam duidelijk over waarna ik mijn keuze ook direct wist te maken.
Hij nam de tijd , dit was fijn. Hij vertelde dat er een goedkopere filter is. Zo zie je maar , dit past beter bij mij , aangezien als je beginnend fotos maakt. Het hoeft niet altijd direct het beste en duurste te zijn. De service is prima. Het filter was in no time thuis.

Ronald 01-06-2022

Artikel was overal uitverkocht, maar niet bij Cameranu. Prijs was OK, en verzending was snel.

Theo Smidt 01-06-2022

Je word leuk geholpen wanneer je iets wilt kopen.

Maar wanneer het op reparatie aan komt …. Kom je van zelf wel achter 😉

Mij zege heb je als je een lang lontje heb

Mitch 01-06-2022

Het personeel van de winkel in Rotterdam was heel aardig en deskundig. Ik kwam een occasion kopen die ik van tevoren had gereserveerd op de website. Het product was zoals omschreven maar ik werd to voorzien van uitgebreide blik om te laten zien dat er niets mis was met het product. Daarbij gaf de medewerker ook tips over de ingebruikname gebaseerd op ervaring met andere kopers/gebruikers.

Daarbij was het ook handig dat ze de verpakking (een simpele doos) voor mij vervingen met een handig tas. Dat maakte het vervoeren veel makkelijker.

DWO 01-06-2022

Heb onlangs een macro-lens gekocht bij CameraNu gekocht. Via de mail had ik op mijn vragen al een paar leuke adviezen ontvangen. In de winkel had men alle tijd voor voorlichting, vergelijking en uitleg. Een kleine vergissing over een eventuele aanbieding is snel en heel correct afgehandeld.

Marij13 31-05-2022

De website ziet er keurig verzorgd uit, het vinden van het juiste artikel was een eitje. Bestellen en betalen ging vlot.

Christian 31-05-2022

Rugtas gekocht voor m’n camera. Supersnelle levering, duidelijk mailcontact en goede verpakking! Toppers!

Alex 31-05-2022

De winkel was kleiner dan verwacht. Redelijk bekwaam personeel. Camera's kunnen niet worden gedemonstreerd omdat er geen opgeladen batterijen voor zijn. Beetje jammer.
Verder prima.

Daniel 31-05-2022

Al een tijdje was ik opzoek naar een vervanger voor mijn oude camera. Hier bij CameraNu hadden ze als enige nog de fuji X-T4 op voorraad. Door te bellen kon ik deze zonder betaling apart laten leggen. In de winkel in Amsterdam, waar je makkelijk om de hoek kunt parkeren, lag deze voor mij klaar.
Een gesprek van een uur verder, waarin in veel tips kreeg, alles op voorraad was wat ik nodig had, was ik een pracht camera rijker!
En ook nog eens een verlengde garantie van wel 5 jaar!!!

De Vries 31-05-2022

Ik had een vlek op de lens van m'n Nikon camera. Fout gereinigd door mijzelf. Door vakkundig reinigen van de lens door een medewerker van Camera Nu op Urk kan ik weer vlekkeloos mooie foto's maken. Nogmaals bedankt.👍

Prive 31-05-2022

Duidelijke site met voldoende uitleg. Veel keuze. Deze site beoordelen wij als zeer goed

Marjolein 31-05-2022

Cameranu.nl krijgt van mij een 10! Ik had een een lichtstaaf besteld van Nanlite en ik had hem de volgende dag al binnen! Super snelle service. Daarna kreeg ik netjes de factuur in de mail. Op de website van Cameranu.nl staan hele heldere beschrijvingen. Dus je kunt je makkelijk oriënteren op een aankoop via hun website.

Judith 31-05-2022

Hele goede ervaring tot nu toe! Het personeel in de winkel was heel aardig en hebben mij goed geholpen! Ik werd geholpen door een meneer die er (denk ik) net nieuw was, maar hij deed het super! Ik kon zo mijn vooruitbetaalde lens afhalen en kreeg nog wat extra info. Heel erg fijn. Bedankt!! Ik kom zeker nog eens terug.

Rush 31-05-2022

De website is snel en makkelijk te bedienen. Na aankoop was de klantenservice enorm vriendelijk en behulpzaam. De levering was snel, zelfs aangegeven ivm hemelvaart of ze eerder konden bezorgen en dat kon. Meer dan tevreden!!

Erik 31-05-2022

Mooi ruim assortiment, en wat ik zocht was op voorraad. Prima voorlichting in combinatie met een leuke actie. Hier kan je prima kopen.

Frans de Rouw 31-05-2022

Ik werd bij camera in Eindhoven bijzonder vriendelijk geholpen. Ondanks dat ik er de eerste keer was werd mij het gevoel gegeven dat ze me al langer kennen. Heel vriendelijk zonder tijdsdruk.

Cornelis Patrick 31-05-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site, de gekochte goederen waren ook zeer vakkundig verpakt ( het was in mijn geval een lens). Snelle levering. De gekochte lens voldoet perfect aan de omschrijving op de site.

Denise 31-05-2022

Hele snelle levering van producten binnen 1 werkdag! Ik had een camera lens besteld, maar omdat deze groter was dan verwacht besloot ik deze terug te sturen. Ook de verwerking van de retour was erg snel en netjes

Giliam 31-05-2022

De Vortex Viper HD verrekijker werd snel geleverd en had een scherpe prijs. Ook was deze goed verpakt en is deze compleet. Direct gereed voor gebruik incl. Nekband en harnas.

Eli 31-05-2022

Ik heb bij CameraNu.nl een draagbare telefoonhouder gekocht om te filmen. Het is de ZHIYUN SMOOTH 5 geworden, waarbij ik uitstekend werd geholpen door een medewerker, die de tijd neemt om alle in en out van het apparaat door te nemen. Dus mijn volgende apparaat wordt zeker bij CameraNu.nl

Freek Stompedissel 31-05-2022

Na het gevonden te hebben op de website gelijk besteld.
Doet wat het beloofd, artikel besteld en binnen 24 uur bezorgd.!

Denis 30-05-2022

Duidelijke webshop met een groot assortiment en concurrerende prijzen! Bestellen was heel makkelijk en de volgende dag had ik mijn bestelling in huis. Super tevreden dus!