Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1040 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esther 08-06-2022

Niet de eerste keer dat ik hier bestel, dus zegt eigenlijk genoeg. Snelle service en goede levering van de producten.
Ook in de winkel in Eindhoven meerdere keren geweest, en ook daar snelle service en vriendelijk personeel.

yos 08-06-2022

foto's af laten drukken en meteen de sensor laten reinigen. Snelle service en mooie kwaliteit foto's

André 08-06-2022

Deze zaak neemt met zijn vakkundige en gemotiveerde medewerkers echt de tijd voor je. Voor mij een no-brainer waar ik mijn spullen aanschaf.

Jan 08-06-2022

Altijd stipt in alles wat ze doen. Waarom moet deze tekst uit minimaal 75 karakters bestaan. Dat haalt voor mij de motivatie weg om nog eens aan dit soort reviews mee te doen. Wat een onzin.

Martijn 08-06-2022

De verpakking had beter gekund en kwam flink beschadigd aan. 1 plastic onderdeel was afgebroken. In overleg is enkel het plastic onderdeel vervangen in plaats van de hele set wat gewaardeerd wordt. Het was een 10 geweest als de basisverpakking wat beter was geweest.

RenéJ 08-06-2022

Hele mooie schop met diverse artikelen.
Uitgebrijde service en klantvriendelijk.

Joppe V. 08-06-2022

Ik koop heel vaak materiaal bij cameranu en ik heb nog nooit een probleem gehad. Ik moet nooit lang wachten, de prijzen zijn scherp en de site is makkelijk te navigeren en duidelijk.
Het beste is de klantenservice, al mijn (specifieke, vervelende, lange) vragen worden duidelijk en snel beantwoord.
Kortom, een voor mij zeer gevaarlijke winkel want ik spendeer er veel te graag mijn geld.

WILLY 07-06-2022

De bedienden van CameraNu.Nl geven altijd preciese inlichtingen en begrijpen erg goed de behoeften van de fotografen.
Heel pro en vriendelijk. Aan te raden.

Cornelis van Merkestein 07-06-2022

CameraNu leek mij een betrouwbaar bedrijf en daarom zijn we onlangs daar binnengestapt. En dat is heel goed bevallen. Er werd goed advies gegeven over de aan te kopen camera en gingen met een tevreden gevoel en een nieuwe camera huiswaarts. Echt een topbedrijf. Hulde!

Henny 07-06-2022

Zeer goede en duidelijke communicatie. ook als er een fout bleek te zijn op de pakbon en men kwam snel met een antwoord en oplossing. super service en de bestelling goed en veilig verpakt.

Mirjam van der Heijden 07-06-2022

Dankzij de grote inzet van Camera Nu uit de Van Woustraat, de hulp van Sony Ambassadeur .......... en ook van Sony heb ik in mei een nieuwe Sony RX 10 M4 gekregen. Hij was steeds kapot en uiteindelijk was de conclusie dat hij vervangen zou worden. Het duurde even voordat het besluit genomen was, maar ik ben er niet minder blij mee! Wat ben ik daar blij mee! Een geweldige service! Ik ben nu weer volop op pad met mijn nieuwe Sony RX10M4 en geniet weer van alle mooie foto's, die ik ermee kan schieten! Daarom voor iedereen een dikke tien!!!! Bedankt Camera NU! Een Top winkel met super personeel!

Bertus Rozemeijer 07-06-2022

Ik weet niet hoe lang ik al klant bij CameraNu ben, maar dat zijn al heel wat jaren. In die jaren is er ook veel aangeschaft en dat doe je alleen wanneer je als klant tevreden bent. De producten, camera's en alles wat erbij hoort kun je overal kopen, de voorlichting, hulp en aftersale niet.

Sem 07-06-2022

Op Cameranu.nl wordt een competetieve prijs aangeboden, in combinatie met de snelle levering en vriendelijke klantenservice is Cameranu.nl mijn vaste camerawinkel!

Lucas Harms 07-06-2022

Superwinkel!
Ik had mijn spiegelreflex-camera laten vallen op vakantie. Erg dom, maar ja daarna geen (goede) foto's meer.
Advies gevraagd aan Cameranu; zeer deskundig advies, mogelijkheden van repareren besproken, aanbieding gedaan voor vervanging en empathische reactie op het gebeuren. Zeer vlot, vriendelijk en deskundig personeel en een zeer tevreden klant!

M.J. K 07-06-2022

snelle levering, prima product met een lage prijs.
zeker aan te bevelen.
zal er zeker nog meer aankopen gaan doen.

Luppo Busemann 07-06-2022

Het Personeel van cameranu.nl in Groningen is zeer vriendelijk en kundig en Zeer goede uitleg bij wat je wilt kopen !

Ilonka hofstra 07-06-2022

Je voelt je hier welkom als klant en helpen je deskundig en vriendelijk en zelfs online krijg je heel snel reactie en info.
Dat kan ik van concurrent niet zeggen, ik koop nu alleen nog maar bij deze shop want hier voel ik mij welkom en besteed dan ook mijn centjes hier.

Plamen 07-06-2022

In the shop everething was perfect! The personal was so friendly and helpfull! Recomended 100%

Shirley 06-06-2022

Super geholpen door de medewerkers in de winkel in Amsterdam.
Ze zijn geduldig, weten waar ze over praten, luisteren goed, denken mee en geven waar nodig extra info.

Er heerst een fijne sfeer in de winkel. Ik ben ook zeer tevreden over mijn product.

Houden zo

Ans 06-06-2022

Ik ben heel erg tevreden over Cameranu.nu, de levering is zoals beloofd heel erg snel, meestal al de volgende dag. En ook de service is heel erg goed, ik had een verkeerde accu meebesteld en kreeg direct na terugzending mijn geld terug of in korting op een evt. nieuwe aanschaf. Bovendien heel veel keuze en een duidelijke uitgebreide beschrijving bij alle artikelen. Ook wordt er direct op een mailtje met evt. vragen gereageerd. Top-service👍🏼

J.P. 06-06-2022

goede service,en staan je te woord in de chat i heb de DJI Mini 3 Pro comby gekocht

Rudyanto 06-06-2022

Super goede en snelle service. Had een dubbele order gedaan en de klantenservices was er snel bij om beide te stoppen. Dikke pluim van mij en volgende keer bestel ik hier zeker.

Anoniem 06-06-2022

Snel geholpen met een goede zakelijke portretfoto, goede tips gekregen waardoor de foto echt goed is gelukt

Pauline 06-06-2022

Hele snelle bezorging en product kwam in goede staat aan. Niets op aan te merken.

112fotograafbeugelink 05-06-2022

Super goeie producten en een goede Service zondag besteld en maandag avond in huis beveel hun bij iedereen aan