Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1040 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjolein 16-06-2022

Snelle service. Het product was heel netjes verpakt. Jullie waren ook het enigste bedrijf met de goede maat. Bij andere bedrijven kon ik dit niet vinden.

johannes 15-06-2022

Hele goede service en heel vriendelijk. Ik werd snel geholpen door een vriendelijke medewerker en hij heeft zelfs nog extra moeite gedaan om mijn product te controleren dat ik elders had aangeschaft. Ik had een technisch probleem en we hebben het op kunnen lossen. Daarnaast nog een mooie set draadloze microfoons gekocht.

Baltus Wigersma 15-06-2022

Prima papier en zorgvuldig verpakt van hoge kwaliteit
Goede afhandeling en en geeft prachtige afdrukken

J 15-06-2022

Na het product online te hebben besteld, kon ik het meteen in de winkel ophalen. Ik had echter geen mail ontvangen dat mijn pakket klaar lag. Dit was volgens de behulpzame dame geen probleem en werd meteen afgehandeld. De Boya microfoon werkt enorm goed en had bijna geen nabewerking nodig qua geluidskwaliteit.

F.j.p. 15-06-2022

Voor deze shop gekozen in verband met de lage prijzen en voldoende keuze. Levering geschiet op de geboden keuzes en op de tijd en plaats die wordt aangeboden.

Ralph 15-06-2022

Goedkoper kon ik het product niet vinden, verder was het bestellen makkelijk en alles uiteindelijk snel en gratis geleverd!

jeanb 15-06-2022

Ik had een lens - gebruikt - gevonden op de site van cameranu.nl. Aantrekkelijk geprijsd, duidelijk over de kwaliteit en het uiterlijk. Omdat ik nog wat vragen had in welke winkel de lens te koop was, vond ik een telefoonnummer op de site. Dit is heel uitzonderlijk. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door een dame met kennis van zaken. Zij kon al mijn vragen beantwoorden. Daarna ben ik overgegaan tot aankoop. Op tijd thuis bezorgd zoals omschreven. De Sony 24-70 Zeiss lens is voor mij perfect.

Willem 15-06-2022

Gewoon goed, bestellen is simpel en levering netjes binnen 24 uur en goed verpakt.

EddieB 14-06-2022

Snelle, goede en vriendelijke service. Het product is ook nog eens van buitengewone prijs kwaliteit. In mijn geval een kijker van Vortex

Gabe Kamphuis 14-06-2022

Cameranu is voor mij de eerste keuze voor aankoop foto en video gerelateerde artikelen , dankzij de klanten service die snel reageert, zelfs na 18.00 uur !! , ging om de levertijd van een tweedehands objectief , ook de opbouw van de webshop is duidelijk , de prijzen van tweedehands artikelen zijn goed , meestal de goedkoopste , daarom koop ik bij Cameranu.nl

Veenstra 14-06-2022

Prima, duidelijk.
Je wordt met heel veel geduld geholpen, als er nu 1 of 5 klanten aanwezig zijn. Ook mag producten testen in de winkel. Echt een fijne winkel om heen te gaan.

kally 14-06-2022

Het gekochte apparaat is prachtig en krijgt een 10 maaaar bij de bestelling ging wat fout en duurde het lang voordat ik de spullen in huis had. Erger nog de mensen van camera Nu, geven de klant de schuld dat het zo is gelopen en ik kan bewijzen dat het echt niet zo is. Kijk dus uit als je wat besteld op cameraNu.nl.
Kally

R 14-06-2022

In winkel Groningen goed geholpen en geadviseerd door medewerker betreffende een product fotostudio. Levering liep vlot.

Alain 13-06-2022

Snel en volledig naar verwachting en voor een goede prijs geleverde bestelling van 2 beschermkapjes voor mijn camera.

Hanna 13-06-2022

Een nieuwe lens besteld bij cameranu.nl. De levertijd was onbekend en stond er netjes bij in de omschrijving. Na het bestellen kreeg ik nog een mail met daarin de verwachte levertijd, 1 á 2 maanden. Ik zou rond augustus weer wat horen. Prima, ik heb geen haast en het stond er duidelijk bij toen ik de lens bestelde. Echter kreeg ik een paar dagen later een berichtje dat mijn bestelling was ingepakt. Middels PostNL werd deze de volgende werkdag al bij mij afgeleverd, wat een service! Heel blij met de onverwacht snelle levering en goede communicatie.

Henk 13-06-2022

Gezellige leerzame workshop gehad bij cameranu. Wel veel stof voor één avond, maar zeker aan te raden en bij volgende workshop ben ik er bij.

André 12-06-2022

Leuke acties prima website en snelle levering ga zo door cameranu.nl ik kom zeker nog een keer terug !

FlorisJan 12-06-2022

Had er de DJI mini 3 pro in backorder gegeven, dat verliep niet vlekkeloos. Systeemfoutje werd gezegd, volgens mij dus menselijke fout. Daarna de volgende ochtend maar weer in backorder. Dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat ik de Drone 3 weken later binnen kreeg.
Proces van leveren en betalen verliep vlekkeloos en de chat met vragen werden ook naar tevredenheid beantwoord.
Vandaar een 7

M 11-06-2022

Ja een 7 en waarom, niet omdat het een winkel is met een groot aanbod plus scherpe prijzen nee omdat ik me een beetje jammer vind dat de website aangeeft waaneer het word geleverd,.. ja prima maar nu voor de 2de keer komt het een dag later "boeiend" zou je zeggen maar geef het dan niet aan! ( OK eerste zending was per speciale koerier en de 2de met TNT) maar toch dit is stukje klant tevredenheid en ik reken er dus op door op die dag thuis te werken, nu moet ik dus met werk gaan schuiven of naar een pick-up point gaan,.. dus daar om,.. Wees realistisch en probeer geen internet orders te scoren met iets wat je niet kan zoals je ziet het irriteert mij als klant Mvg (ps voor de rest blij met het aan bod)

Sjoerd 11-06-2022

Na ontvangst van mijn drone bleek deze een software fout te hebben. Cameranu heeft zeer goed en snel het probleem opgelost door de drone om te ruilen.
Kortom; top service!
Ook zeer prettig dat telefonisch contact mogelijk is.

Didrone 11-06-2022

Goed geholpen met goede duidelijke uitleg.
Online besteld en volgens aangeven bezorgd.
Aftersale is ook sterk; heb je vragen, dan kan je daar ook nadien nog terecht!

van der hart 11-06-2022

Kwaliteit van de kennis is hier erg hoog wat je bij geen ander bedrijf gaat vinden

Jasper 11-06-2022

Camera body functioneert heel goed en ziet er goed uit prijs kwaliteit verhouding is erg goed, bij mij was de bezorging vertraagt dat was jammer.

Sander 11-06-2022

Nette duidelijke website. Product was niet op voorraad maar ik kon hem toch bestellen. Ik werd op de hoogte gehouden van de status. Aflevering was ook goed en alles netjes verpakt.

Karel Gliderpilot 10-06-2022

ND filter eenvoudige boodschap. Snel opgelost, op voorraad. Geen advies wenselijk