Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

van der hart 11-06-2022

Kwaliteit van de kennis is hier erg hoog wat je bij geen ander bedrijf gaat vinden

Jasper 11-06-2022

Camera body functioneert heel goed en ziet er goed uit prijs kwaliteit verhouding is erg goed, bij mij was de bezorging vertraagt dat was jammer.

Sander 11-06-2022

Nette duidelijke website. Product was niet op voorraad maar ik kon hem toch bestellen. Ik werd op de hoogte gehouden van de status. Aflevering was ook goed en alles netjes verpakt.

Karel Gliderpilot 10-06-2022

ND filter eenvoudige boodschap. Snel opgelost, op voorraad. Geen advies wenselijk

Balt 10-06-2022

Ik ben telefonisch zeer goed geholpen. De camera was niet direct leverbaar I.v.m. tekorten van chips. De medewerker zou mij direct terug mailen als ze weer voorradig zijn. De dag daarna kreeg ik een mail dat er weer geleverd zijn.
Daarna is mijn bestelde camera Lumix TZ90 2 dagen later aangekomen.

Aranka 10-06-2022

Goede prijs snelle service en netjes bezorgt
Dit is zoals je wil als je iets online koopt.
Dit was de eerste keer via camera.nu maar zeker niet de laatste keer
Mocht ik wel in aanmerking komen voor mooie prijs van camera .nu vloeit die zo weer terug in de vorm van mooie aankoop om mijn hobby verder uit te breiden naar professioneel fotograaf.
Camera.nu bedankt zeer tevreden

Peter 10-06-2022

Tweedehands lens gekocht. De lens was zoals aangegeven inderdaad zo goed als nieuw, inclusief de originele verpakking en documentatie. Snelle levering zoals aangegeven opde site.

Paul wolfs 10-06-2022

Het is een top winkel en ze leggen het ook super goed uit en ze nemen hun tijd voor je dus ik kom daar graag weer. En ik kom zelf uit Enkhuizen

Tazio Spano 10-06-2022

Ik ga vaak films ontwikkelen en het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Dit is mijn nieuwe favoriete winkel geworden en ik zou het ten zeerste aanbevelen als je van fotografie houdt.

Joost 10-06-2022

Winkelen bij cameranu.nl is erg makkelijk als je weet wat je wil hebben. Weet je dat niet, dan kan er wat keuzestress ontstaan, want de keuze is gigantisch. Bestellen was ook eenvoudig en toen bleek dat de levering vertraging had ondervonden, werd ik daar keurig van op de hoogte gesteld. De levering was aangetekend via PostNL en een handtekening was vereist, maar de bezorger trok zich daar weinig van aan en zat al weer in de auto toen we deur open deden.

J. Scholten 10-06-2022

Webshop is prima en veel keus in dezelfde producten, kon ze goed met elkaar vergelijken, door de omschrijving van het product. Hierdoor kom ik een goede keuze en de geschikste product voor mij maken.
Product werd snel geleverd.

Lynn 10-06-2022

Snel en goed geholpen via de chatfunctie toen ze telefonisch even niet bereikbaar waren vanwege een interne training.

Paula van de Walle 10-06-2022

Een bezoek aan het filiaal in Eindhoven was een verademing wat betreft service en vakbekwaamheid van het personeel.
De sensor van mijn camera werd gratis gereinigd en ik kreeg een eerlijk advies bij de aanschaf van een nieuwe kop voor mijn statief.

Martijn 10-06-2022

Ik moest op korte termijn een extra accu voor mijn camera hebben. Deze was gewoon op voorraad, online besteld en binnen een half uur was alles geregeld! Hij lag klaar bij het door mij geselecteerde filiaal en kon opgehaald worden. Accu was precies zoals beschreven en werkt naar verwachting. Helemaal goed dus! Bedankt!

Lisanne 09-06-2022

Uitgebreide keuze verrekijkers, goede en snelle levering. Mooie kleine doos voor verzending. Helemaal tevreden!

Astrid 09-06-2022

Via de website een printer uitgezocht. Deze was niet op voorraad. Je kon aangeven dat je op de hoogte kon worden gehouden wanneer deze weer binnen kwam. Zo ook gedaan. En inderdaad berichtje dat deze weer kwam. De volgende dag geappt wanneer deze dan mogelijk weer geleverd kon worden. Snel antwoord dat deze dezelfde dag verzonden kon worden. Dus direct besteld. En inderdaad de volgende dag keurig ontvangen. De service is top.

Mrs. TT 09-06-2022

Na telefonisch prima advies te hebben gekregen, heb ik tot aanschaf besloten van een specifieke powerbank voor mijn actioncam. Zeer tevreden over deze firma.

Thijs 09-06-2022

Erg duidelijke site, kon snel viden wat ik nodig had.
De spullen werden de volgende dag al geleverd.

Hans Visser 09-06-2022

Goed advies, deskundige mensen, ruime sortering. Daarom is deze zaak mijn1e keuze.

Huub 09-06-2022

Sinds een jaar klant bij Cameranu.nl en ben zeer tevreden over de service en adviezen. Of ik in de winkelen kom in Eindhoven of bestel via hun site kan ik alleen maar aangeven dat ik zeer tevreden ben.

Ook wanneer je per abuis een artikel heb besteld dat niet compatible is met je camera is geen probleem en wordt netjes afgehandeld.

Wouter 09-06-2022

Erg duidelijke site met alle info goed overzichtelijk op een rijtje! Fijne opbouw, goede reviews van andere klanten en de leuke/scherpe aanbiedingen deden mij besluiten om via cameranu mijn statief+tas te bestellen! Direct de volgende dag geleverd, echt top! Verder heeft cameranu ook erg leuke en interessante videos/webinars op youtube, vergeet deze niet te checken als je extra tips van pro’s wilt!

Anja 09-06-2022

Via de webshop lukte het niet om te bestellen. Daarom heb ik gebeld. Hier ben ik heel vriendelijk en snel geholpen. Er werd vermeld dat het artikel vanuit een winkel via het magazijn geleverd zou worden, dat het dus iets langer kon duren. Toch had ik het artikel al, netjes verpakt, de volgende dag in huis. Erg fijn.

Marloes 09-06-2022

Een betrouwbare webshop met veel keuze in camera's. Er is veel informatie te vinden over de producten.
Ook fijn om een camera in te kunnen wisselen. Hier kreeg ik ook snel een reactie op.

Rien 09-06-2022

Ik was bij Cameranu in Eindhoven waar ik mijn Nikon Z6II en de 24-200 MM nikkor heb opgehaald.
Mooie winkel en vriendelijk personeel die mij heel goed hebben geïnformeerd over de producten die ik daar heb gekocht en er werd goed gewezen op de mogelijkheden die er zijn wat betreft verzekering censor cleaning en meer van deze tips.

StoryStudio811 09-06-2022

De producten worden goed ingepakt en snel verzonden. Als er iets niet op vooraad is heb je de gratis optie om het appart te bezorgen. Laatst was ik ook in een van hun winkels. Daar wordt je meteen en vriendelijk geholpen.

Ik raad CameraNu echt aan. Zelf koop ik hier nu bijna al mijn camera benodigheden.