Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 991 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wieselse waarnemer 29-06-2022

In de winkel werd ik prima te woord gestaan door een medewerker. De gekochte wild-camera blijkt prima te werken. Wat ik wel bijzonder irritant vond is dat ik een week eerder eenzelfde camera - via Bol.com - kocht bij CameraTools. Deze camera bleek defect. Op de factuur stond het adres van CameraNu in Apeldoorn. Daarbij stond op internet dat CameraNu het bedrijf CameraTools had overgenomen. Echter, toen wij met de defecte camera in de winkel van CamerNu in Apeldoorn kwamen wilden zij van niets weten. Het verhaal was dat ze niets van doen hadden met CameraTools. We moesten het zelf maar oplossen. Heel bijzonder en heel irritant.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-06-2022

Hoi,

Dank voor je review, en fijn te horen dat we je in de winkel goed hebben kunnen helpen.
Onze winkel in Apeldoorn was voorheen het adres van CameraTools, dat is correct. Voor verkopen die je doet bij Bol.com kunnen we helaas in de winkel niet afwikkelen, omdat de winkel en de verkoper via Bol.com niet dezelfde zijn. We snappen dat het verwarrend is, maar we kunnen het niet anders maken.

Geordy 29-06-2022

Goede prijzen en snelle levering. Ik had nog een powerbank nodig voor een festival. Twee dagen voor festival besteld en de dag erna was het mooi op tijd bezorgd.

Antonis 29-06-2022

Ik heb op verschillende sites die camera’s en objectieven verkopen (er is veel keus) gekeken voordat ik besloot om te kopen bij cameranu.nl. Als beginnend amateur fotograaf heb ik veel gehad aan de duidelijke uitleg die wordt gegeven over de camera’s en lenzen.
Ze verkopen ook prima tweedehands camera’s, lenzen enzovoort.
Ik heb mijn aankoop op zondag gedaan en de volgende dag was alles al binnen!

Eefje Van Grootheest 28-06-2022

Omdat ik verder wil groeien in mijn videoskills was ik op zoek naar de perfecte camera voor mijn werk. Via de website van Sony kwam ik terecht bij Cameranu.nl. Hier diende ik een aanvraag in voor een financial lease. Allereerst mijn complimenten voor de snelle én uiterst vriendelijke reactie. Het personeel dacht mee met mijn vraag en droeg mogelijkheden aan. Tijdens het overhandigen van de aankoop werd de tijd genomen voor het doornemen van het contract en kreeg ik ook nog eens een heerlijk bakje koffie! Dat was een prettige ervaring en een warme start voor mijn toekomst plannen.
Hartelijk dank Cameranu!

Erik 28-06-2022

Belangrijk is een goede communicatie en die was er met jullie. Goede levering van de producten. Vandaar deze aanbeveling ...

P.J. Wiskie 28-06-2022

Op internet gevonden, daarna de winkel bezocht omdat ik de verrekijker met eigen ogen wilde beoordelen. Professionele behulpzame medewerkers konden me goed adviseren. Men wilde niet het duurste type verkopen maar het type wat qua prijs en kwaliteit perfect bij mijn wensen aansloot! Ik kom hier zeker terug voor andere dingen!

MV 28-06-2022

Via internet gezocht naar een goede en passende verrekijker. Passend omreden dat deze geschikt moet zijn voor het spotten van vogels hoog in de lucht. Kwam terecht bij CamaraNu in Rotterdam.
....... heeft de tijd voor mij genomen om diverse verrekijkers door mij te laten testen en te adviseren.
Door diverse verrekijkers uit te proberen ging ik de deur uit met een 10x50 verrekijker en niet de beoogde 12x50 omreden dat eerstgenoemde beter hanteerbaar was. Uitstekende kijker dus. Dank voor de tijd en het goede advies. Prima zaak dus!

Leen 28-06-2022

Deze webshop annex winkel weet wat service is en heel klantgericht. Kundig personeel in de stenen winkel, in overleg is veel mogelijk. Wil je bijv een lens eerst proberen in de winkel geen probleem, echt vriendelijk personeel.

De webwinkel werkt en levert snel en via de whatsapp krijgt u snel antwoord.

Rien 28-06-2022

Maakt niet uit wat je besteld , je krijgt in no time wat je wilt, en wordt in de winkel altijd keurig te woord gestaan. Als het kan bestel ik altijd bij cameranu of ik ga langs

Arno 28-06-2022

Zeer breed assortiment, vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel dat eerlijk adviseert. Niet direct naar de duurste optie grijpen maar het product aanbevelen dat past bij de taak en het budget. Ook heb ik als terugkerende klant de uitstekende klantenservice en aftersales mogen ervaren, er wordt actief en oplossingsgericht meegedacht.

Petra 27-06-2022

Linkstar Daglichtlamp FLS-40N3 3x28W + Reflector 4

Gekocht vanwege het fotograferen op een lastige donkere locatie. Het is een fijne lamp waar 3 daglicht lampen in kunnen en dus veel licht geeft.
Het snoer is extra lang, wat ook erg handig is. Kortom, ik ben er blij mee en heb de donkere ruimte goed in beeld kunnen brengen.

Tonnie 27-06-2022

Veel keus voor welk apparaat je nodig heb, duidelijke uitleg erbij en veel goede reviews

EdjeVis 27-06-2022

Kort voor de vakantie gaan informeren voor een nieuwe camera.
Uitgebreid assortiment en vakkundig advies gekregen. Heel cru: de camera die éígenlijk werd aangeraden..... was alleen nog maar te reserveren, op dat moment niet voorradig, ook niet bij concullega's. Door een raar toeval bij één concullega toevállig een laatste exemplaar op de kop weten te tikken.
Voor een aantal accesoires nog weer terug en wéér uiterst vriendelijk en vakkundig geholpen en ook "sportief" geluk gewenst dat de (laatste) camera via de concullega nog verkrijgbaar was. Wat mij betreft vanaf nu vaste stek voor alle foto-spullen.

Anton de Boer 27-06-2022

Camaranu.nl is een nette winkel met veel keuze en een erg overzichtelijke website. Bovendien zijn de prijzen over het algemeen scherp. De mensen in de winkel op Urk zijn vriendelijk en weten over het algemeen waar ze over praten. Prima tevreden dus.

Pol 27-06-2022

Zeer tevreden goede prijs / kwaliteit ,webstore is zeer gebruiksvriendelijk .

Yvanca 27-06-2022

Hele fijne webshop. ‘s Avonds laat besteld en de volgende middag al in huis (terwijl ik in de middle of nowhere woon)! Verder ook goed verpakt. Heel blij met de goede en snelle service.

Jacqueline 27-06-2022

Ik heb op donderdagavond mijn camera besteld en deze was vrijdag rond het middaguur al binnen. Pakket was goed verpakt en alles was compleet. Ik moet nog wel even wennen maar tot nu toe blij met m’n nieuwe Nikon Z50

Mariska 27-06-2022

Het boek wat ik heb besteld, van fotograaf Geurt Besselink, was prachtig. Maar er zouden vrijkaartjes bij zitten van het één of ander, maar die heb ik niet gekregen. Slordig.
Bestelling wel op tijd geleverd.
Officiele reactie van CameraNU.nl 29-06-2022

Hoi Mariska,

We geven bij veel artikelen gratis kaarten weg voor de Fotofair, we vermoeden dat je daarop doelt. Deze krijg je niet meegeleverd bij je bestelling, maar die kun je via de website van de Fotofair bestellen met een actiecode. Zo staat het ook beschreven op de actiepagina, maar wellicht heb je daar overheen gekeken?

Joop 27-06-2022

Prima website, makkelijk bestellen en afrekenen en snel geleverd. Helemaal top!

Jack Thijs 27-06-2022

Tijdens het zoeken op de website was me iets niet duidelijk. Ik heb meteen via de chatfunctie navraag gedaan en binnen zeer korte tijd had ik antwoord. Ik ben heel tevreden over de manier van werken en de toegankelijkheid van de website. Uiteraard zijn de aangeboden artikelen van een goede kwaliteit.

C VG 27-06-2022

Het gekochte was binnen 1 dag bezorgt en goed verpakt verder de afrekening en de verwerking prima geregeld

Mendel 27-06-2022

Duidelijke site, zeer georganiseerd, vond meteen wat ik zocht. De informatie over producten is accuraat, bondig en allesomvattend. Goede kwaliteit, deftige prijzen. Niets op aan te merken.

J.C. ( Hans ) van Eis 27-06-2022

Een zeer weinig door mij gebruikte Nikonlens werd probleemloos tegen een zeer goed bedrag ingeruild tegen een Nikon groothoeklens.
De verrekening en levering vond zeer snel plaats.
Getuigt van professionaliteit en zeer klantvriendelijk.

Mirjam Bruggink 27-06-2022

Duidelijke website, snelle levering en kwalitatief goede producten. Wij bestellen hier regelmatig wat en zijn altijd tevreden.

Everts 27-06-2022

De vriendelijkheid en de deskundigheid van het advies hangt sterk af van de medewerker die je aan de telefoon krijgt. Soms is de hulp heel deskundig, soms helemaal niet en is de hulp ook niet klantvriendelijk. Bij mijn laatste bestelling was de klantenservice telefonisch niet bereikbaar vanwege de zomerperiode. Vind ik eigenlijk niet kunnen voor een winkel van zo'n kaliber.
Officiele reactie van CameraNU.nl 27-06-2022

Hoi Everts,

Dank voor je feedback! We vinden het jammer dat je deze ervaring hebt opgedaan. Bij ons werken mensen met kennis van de producten, en met een passie voor klanttevredenheid. Als dit ergens is misgegaan zouden we daar graag van willen leren.
Dat we momenteel telefonisch lastig bereikbaar zijn heeft te maken met de vakantieperiode, maar ook met de krapte op de arbeidsmarkt, waardoor we lastig nieuwe mensen kunnen vinden. We hadden het ook graag anders gezien, maar we hopen dat we bijna door de moeilijkste periode heen zijn ondertussen. Want wij vinden het eigenlijk ook niet kunnen...