Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1001 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

willy bauwens 02-07-2022

ben zeer tevreden over deze web side hebben bijna alles zeker aan te raden, afhandeling is super en verzending ook .Ik zou zeggen niet aarzelen doen

Ger 02-07-2022

Een canon 50-1.8 objectief gekocht, tweedehands.
Lens werd de volgende dag geleverd, in prima staat, met doos en zonnekap (die er normaal niet bij zit).
En dat voor bijna de helft van de prijs!
Lens functioneert prima, ben er dan ook erg blij mee!
Kijk dus af en toe ook eens bij de tweedehands apparatuur, er zitten regelmatig buitenkansjes bij!

Yvon speksnijder 02-07-2022

De verkoper was deskundig en nam voldoende tijd om mij te begeleiden bij de koop van een les. Ik kon er ook meerdere uitproberen.

B.M. Schrievers 02-07-2022

Prima bedrijf. Telefonisch contact gehad en mijn vragen werden duidelijk beantwoord.
Snelle levering van de bestelling.

Ed Mulder 01-07-2022

Besteld artikel snel geleverd. Besteld artikel goed ingepakt om schade tijdens transport uit te sluiten.

Wendie 01-07-2022

Duidelijke omschrijving van het product en type. Hierdoor wist ik zeker dat ik het juiste product voor mijn camera kocht en durfde ik een online bestelling te plaatsen. Super snelle levering en alles keurig verpakt.

Patrick 01-07-2022

Goede omschrijvingen bij de producten, nette manier van helpen bij de klantenservice, weinig wachttijd.
Het enige puntje {is maar heel klein} is een muziekje als je in de wacht staat. Nu hoorde ik een voor mij licht irritante kiestoon.

Mike987654321 01-07-2022

Zeer snel met leveren en indien nodig met zeer deskundig advies. Volgende keer bestel ik weer bij jullie vanwege de goede service.

Pdb 01-07-2022

Snelle verzending, artikellen waren degelijk ingepakt om schade te voorkomen bij transport.

Edwin 01-07-2022

Snelle verzending, en goede duidelijke website.
Ik keer altijd weer terug wanneer ik iets nodig heb….
Ik zou zeker deze winkel aanbevelen.

Gerard Kiezebrink 30-06-2022

Goede service en het bestelde artikel was er snel.
Ook in de winkel een goede uitleg.
En de koffie smaakte er goed.
Ook het artikel via de website was de dag erop al bij mij thuis geleverd, goed en stevig verpakt, was ik zeer blij mee Camera Nu ga zo door.

Berry 30-06-2022

Fijne winkel met personeel die verstand van fotografie hebben. Tevreden met mijn aanschaf.
Mooie prijs en ze houden je via mail op de hoogte.

Remco de Jong 30-06-2022

Mooie ruime shop en vriendelijk behulpzaam personeel.
Ruime keuze en goede service!

Irene 30-06-2022

Vorige week heb ik in het Amsterdamse filiaal een canon EOS RP, adapter en lens gekocht. Ik ben twee keer in de winkel geweest en heb me daar en online laten adviseren. Ik kreeg goed advies over de mogelijkheden mbt mijn oude lenzen op de nieuwe camera en welk type voor mijn specialisme (foodfotografie) het beste is. Ook online kreeg ik snel reactie via de mail en whatsapp.
Verbeterpunt is wat mij betreft dat deze winkel ook telefonisch bereikbaar is. Er is een telefoonnummer maar dan krijg je steeds het antwoordapparaat dat het ‘vanwege vakantie niet mogelijk is op te nemen’. Het is nu geen vakantie. Wellicht heeft het te maken met personeelstekort. Hoe dan ook mis ik dit contact en zou ik het prettig vinden om snel met het Amsterdamse filiaal te kunnen schakelen. Dat gezegd hebbende, ben ik met de alternatieve communicatiemiddelen voldoende geholpen maar koos voor het echte advies ervoor om naar het filiaal te rijden.

Roy 30-06-2022

Ik had bij jullie een zonneklep besteld online nu bleek die niet te passen. Ik had gebeld naar de klantendienst en hebben mij echt super geholpen en samen gezicht naar de juiste. Ik ben ze ook dan meteen komen halen bij jullie in de zaak en het was de eerste keer dat ik bij jullie kwam en jullie hebben echt een top winkel voor elke camera wel iets de service was echt heel goed en super vriendelijk. Na de zonneklep in ontvangst te hebben genomen hebben jullie mij ook helpen kiezen voor een super goed en stabiel statief en ben super blij met het resultaat echt een top winkel die ik onmiddelijk aanraad voor iedereen! Mvg Gabriels Roy

Max Ramali 30-06-2022

Goede hulp en advies van verkoper.
Gewenste artikel was op voorraad en dus gelijk mee te nemen.

K.P.Alkema 30-06-2022

Viel met m'n neus in de boter want de paraattas voor mijn Olympus pen was juist in de opruiming!!

J.G. Smit 30-06-2022

Ben prima geholpen bij inruil lenzen en koop andere camera. Communicatie verliep vlot en levering geschiedde zelfs persoonlijk op ons vakantie adres. Compliment daarvoor.

Jaap Wijnja 29-06-2022

Uitmuntende en persoonlijke service! Toen levering van een kijker niet zoals gepland bleek aan te komen is een medewerker van cameranu.nl van Urk naar Groningen gereden om te zorgen dat de `belofte' alsnog werd gerealiseerd. Bij afhalen van de kijker werden een paar uiterst praktische gebruiksadviezen, o.a. over het instellen, verstrekt (dat krijg je niet bij aankoop via internet).
Twee keer klasse, en dat voor een prijs die met internet concurreert!

eurocab1973 29-06-2022

als de bestelde spullen op voorraad zijn, dan zijn ze echt heel snel in huis. Als de spullen niet op voorraad zijn en je een berichtje stuurt, dan krijg je heel snel bericht wat er aan de hand is.

Veronique 29-06-2022

Fijne duidelijke en overzichtelijke site.
Ik had zelf ook vraag over mijn bestelling, er zijn meerdere makkelijke manieren om contact op te nemen zoals whatsapp. Hier op wordt ook echt snel gereageerd. Raad cameranu zeker aan

Dimitri hullebroek 29-06-2022

Zoals altijd een super snelle levering en top service. Producten altijd keurig verpakt ook. Heel snelle feedback via mail ook!!

Ines 29-06-2022

Camera.nl heeft een breed aanbod. Daarnaast hebben ze een snelle service. Beloftes worden gerespecteerd. Voor een x uur betaald morgen in huis. Artikel conform aan de beschrijving.

Ines 29-06-2022

Klaartje 29-06-2022

Snelle levering, goed en veilig verpakt de kostbare apparatuur. Alleen werd het aangetekend verstuurd en de postbode heeft niet om kegitimatie of handtekening gevraagd. Wie zegt nu dat ik deze dure lens wel ontvangen heb? Dus zeker geen commentaar op Camera nu, maar wel op de bezorger.