Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1012 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

h. dekkers 05-07-2022

Eerste keer prima advies, zij het dat de verkoopster weinig alternatieven aanbood. Daarna terug geweest om nog verder te oriënteren. Toen een uitgebreid advies met verschillende camera's en modellen. Tenslotte daardoor een camera en lens gekocht.
Wel apart dat we de eerste keer te horen kregen dat de gewenste lens (24-105) niet op voorraad was. Nergens, levertijden, etc. En dat de verkoper de tweede zei: "Ja hoor, ik heb er achter nog 2 liggen."
Officiele reactie van CameraNU.nl 07-07-2022

Beste H. Dekkers,

Dank voor je review, en voor de feedback. We zouden deze graag willen delen met de collega's die je hebben geholpen, maar we kunnen geen gegevens vinden in ons systeem die overeenkomen met jouw naam. Zou je contact met ons willen opnemen, zodat we opvolging kunnen geven aan je feedback?

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Achim 05-07-2022

Super ervaring met CameraNu: Heel goede verhouding prijs / kwaliteit; Makkelijke bestelvoortgang; Product was snel geleverd en in prima conditie.

Inge 04-07-2022

Het product was helaas kapot aangekomen. Dus had ik contact opgenomen met de klantenservice. Ik was snel en vriendelijk geholpen en 2 dagen later had ik gelukkig al een nieuw exemplaar ontvangen.

Jessica 04-07-2022

Scherpe prijzen, groot assortiment, fijne site en product had ik snel in huis

Marc 04-07-2022

De medewerker die ik aan de telefoon heb gekregen van CameraNu heeft prima meegedacht in een oplossing om een deel van het product zo snel mogelijk geleverd te krijgen. De bestelling die ik had gedaan bestond uit twee onderdelen waarvan een onderdeel een langere levertijd heeft. Dit zou betekenen dat de hele bestelling later zou arriveren. Nogmaals chapeau voor het meedenken van de medewerker, ik kan nu al genieten (en dus gebruik maken) van een deel van de bestelling.

Paul Versteeg 04-07-2022

Goede website, ruime selectie van producten, goede prijzen, makkelijk te zoeken, en een snelle afhandeling. Wat wil je nog meer?

Jan Beerten 04-07-2022

Ik ben zeer te spreken over de snelle levering van een artikel dat in voorraad was. Snel, accuraat. Ik kon het ook goed vinden op de site en de bezorging was goed geregeld. Geen enkele klacht.

roland 04-07-2022

kwaliteit van het materiaal van het bestelde artikel en de levering levering gebeurde zoals de afspraak

JW Smeulders 04-07-2022

Een gebruikte Sigma 150-500mm gekocht. De lens werkt prima. Ben ook heel blij.
Het pakket werd aangetekend verzonden. Op het moment van bezorging was ik niet thuis. De doos werd gewoon zonder te tekenen bij mijn buren afgeleverd. Gelukkig heb ik geen ruzie met mijn buren. Alles prima dus. Wel minpunten voor de bezorger.

Anila 03-07-2022

I recently bought a DJI OM 5 Gimbal from here. The service I got was really helpful for me to choose the right product according to my requirements and the girl I spoke with was very helpful in answering questions and doubts, she also helped me to take the insurance which I was not aware about and really required.

Bert Roukens 03-07-2022

Ik heb in de winkel van CameraNu een paar grijsfilters gekocht en ben uitstekend en door deskundige medewerkers geholpen. Hartelijk dank.

Ruud 03-07-2022

Ik heb cameraNu. nl gekozen voor de duidelijkheid en de prijs van het product . De kwaliteit en verpakking. Dus zorg voor het product en levering. 👍

Gaby 03-07-2022

Duidelijke informatie, supersnelle levering en ook snel cashbback geregeld. Zo zou het altijd moeten gaan. Top

Andrea 03-07-2022

goede service en snelle levering .Producten zijn goed verpakt .En Lensen zijn zoals beschreven

Mark 03-07-2022

Zeer deskundig advies gekregen waarbij er alle tijd genomen is om alle vragen te beantwoorden, dit door zeer prettige winkel medewerkers.
De winkel zelf is goed uitgerust met veel camera's en lenzen zodat je direct alles kunt uitproberen, dit gecombineerd met de deskundige adviezen en service kom je tot een goede aankoop op de persoonlijke wensen.
Ik ben als een zeer tevreden klant met mijn aankoop vertrokken.

Claar 03-07-2022

Uitstekende lichtbox. Alles werkt uitstekend en is van goede kwaliteit. Tegen zeer schappelijke prijs. Goede levering: goed verpakt.

wout romijn 02-07-2022

Snelle en terzake kundige bediening. Goede service en vriendelijk personeel

Topservice & topkwaliteit! 02-07-2022

Afgelopen weken heb ik 3 flitsers gekocht bij CameraNU. Dankzij een zeer snelle bezorging, kon ik er de volgende dag al gebruik van maken. De eerste flitser bleek alleen niet te passen, evenals de tweede. Doordat ik direct erg professioneel werd geholpen door medewerkers die zochten naar een andere flitser (die ook nog keurig verpakt was geleverd), heb ik uiteindelijk toch mooie beelden tijdens een reportage kunnen maken.

Toppers van CameraNU webshop en de klantenservice: super bedankt dat jullie zo voor me klaar stonden! Ik raad jullie winkel zeker aan!

Marcel Hendriks 02-07-2022

Het zal je misschien verbazen, maar bij Cameranu.nl kun je voor meer items terecht dan alleen camera's en toebehoren.
Ook drones zijn hier aan te schaffen. Ik was op zoek naar een DJI mini 3 pro. Overal uitverkocht, zo ook bij Cameranu.nl.
Direct gebruik gemaakt van de functie 'hou mij op de hoogte'. Een paar dagen later kreeg ik de mail binnen, dat de drone op voorraad was. Nu is dit op zichzelf niet zo verbazend, aangezien meerdere winkels dit format gebruiken. Maar Cameranu.nl was wel de enige die de drone daadwerkelijk op voorraad had en kon uitleveren. Bij andere winkels waren de drones namelijk niet op voorraad na het ontvangen van een mail. Tijdens mijn zoektocht gelezen dat DJI ook een verzekering aanbiedt. Ook deze was bij Cameranu.nl te koop. Aflevering van beide goederen was snel en correct verlopen. De drone vloog hierna vrolijk rond bij mij in de omgeving. Ik ben nu nog in afwachting van de 'fly more kit' van de DJI. Wanneer deze op voorraad is, koop ik deze kit ook bij Cameranu.nl.

Bram van der Laan 02-07-2022

Kwam in mijn zoektocht naar een fototas voor mijn Nikon Coolpix P1000 op de website van Cameranu terecht.
Je ziet door de bomen het bos niet meer door het overweldigende aanbod aan fototassen, dus de vraag maar bij het team van Cameranu neer gelegd.
Kreeg al vrij snel de aanbeveling voor deze tas, met het bijschrift, deze tas zou geschikt moeten zijn voor jouw camera
Klopt helemaal, perfecte tas, prachtige pasvorm en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dus een zeer tevreden klant.

A.C. 02-07-2022

Ik had een tweedehands pancake lens gekocht. De lens kwam compleet in de originele doos binnen. De levering was de volgende werkdag. Dat ging allemaal goed en snel! Heel tevreden

John 02-07-2022

Een week geleden een mtf naar er adapter van viltrox gekocht , super blij mee. Ik kan nu ook mijn gekregen lenzen gebruiken, en alle functies blijven behouden.

I Bakker 02-07-2022

Goede en snelle service. Al meerdere keren wat besteld en altijd goed, aanrader!

Niels 02-07-2022

Snelle en duidelijke reactie via WhatsApp. Goede service, makkelijk bestellen en snelle levering. Top!

Maurice R 02-07-2022

Ondanks de schaarste op de markt kan cameranu.nl door hun inkoopbeleid wel gewoon leveren tegen marktconforme prijzen. Bestelling, levering en nazorg voldoen aan verwachtingen en zorgen voor een nieuwe “Happy Customer”.