Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Laurent Goossens 24-05-2022

Tout le matériel désiré en stock, livraison extrêmement rapide, commandé le vendredi soir reçu le lundi matin en belgique, bien emballé, service impeccable je trouve.

Peter van Gaans 24-05-2022

vorige week een occasion canon transmitter gekocht, perfect afgehandeld, hebben de tijd er voor genomen om alles te controleren voordat je de winkel uit loopt

John uit Tilburg 23-05-2022

Cameranu is een fijne fotozaak met ervaren medewerkers die je een goed advies geven. Het ruime aanbod en de concurrerende prijzen zorgen dat je niet om ze heen kunt. Voor mij dus een bewuste keuze om hier mijn foto apparatuur aan te schaffen.

Wouter 23-05-2022

Verrekijker we as veruit goedkoper hier dan ergens anders, s avonds besteld volgende dag was hij al geleverd.

Arthur Wijnen Photography 23-05-2022

Bij de aanschaf van een Godox V1 rapportage flitser op Professional Imaging prima uitleg gekregen over de mogelijkheden van deze flitser. De aantrekkelijke korting die op de beurs werd gegeven maakte dat ik de flitser meteen heb gekocht. Deze is inmiddels al naar tevredenheid gebruikt bij een trouwreportage.

Top shop 23-05-2022

Op de beurs in Nijkerk prima geholpen door de dames daar. Ik zocht batterijen voor mijn Canon 5d mark IV. Hun advies was niet die van Canon te kopen maar die van Jupio. Die hebben dezelfde specs en werken prima!

Frank 23-05-2022

Een prima product voor een juiste prijs. De levering was correct en op tijd.

Albert Kuiper 23-05-2022

Goede webshop, duidelijk qua opzet en fysiek goede hulp. Top Beurs professional imaging

Casper.vdS 23-05-2022

Na een fijne uitleg over de huidige mogelijkheden van nieuwe Nikon systeem camera's uitgekomen op een wat compactere camera, Z5 met standaard kit lens. De camera zal voornamelijk gebruikt worden tijdens vakantie juist door het wat compactere formaat. Doel is om ook de 24-120mm lens aan te schaffen, dit om enerzijds een vakantie set te hebben die compact is en een upgrade is voor de huidige D7100 met 18-200mm lens. Het enige wat ik echt jammer vindt is dat er geen fijne introductie/instructie mogelijkheid is. Misschien omdat ik een mooie prijs kreeg, of omdat Nikon gewoon verwacht dat je een nieuwe camera vanzelf wel leert gebruiken.

Franckfotografie 22-05-2022

Zeer snelle levering door cameranu ! De lens was er idd de volgende dag al !

Marc 22-05-2022

Ik vind het een geweldige winkel.
Goede grote voorraad.
De fysieke winkels zijn erg goed, groot assortiment en goed deskundig personeel.
De afstand naar de winkels is erg groot ( Nijmegen)
Maar als ik in de buurt ben probeer ik altijd ff te gaan “ kijken”
Ook de “ digitale “ winkel is erg goed er gebeurt wat men beloofd met levertijden .

Kortom een erg prettige winkel

Alexander 22-05-2022

XQD kaart nodig. Niet in voorraad, toch besteld. Reeds eerder bij Cameranu.nl producten afgenomen en dat ging naar voller tevredenheid. Dus nu ook, toch? Kaart kwam met de opgegeven vertraging door de brievenbus, precies op de tijd dat ik hem nodig had. Ja dus!

Peter 22-05-2022

Door eerdere ervaring met Camera nu is er voor mij maar een webadres voor de goede fotograaf. Deze zaak gaat kwaliteit boven verdiensten. Chapeau hiervoor.
Mvg P.Geelen

TanjuU 22-05-2022

Super bedankt voor de top service snel en heel gemakkelijk.
Zeer zeker een aanrader voor iedereen 👍.

Jeff 22-05-2022

Bestelling gedaan van een backpack cameratas van Mindshift. Snel geleverd en prima kwaliteit.

Reina 22-05-2022

CameraNu bood een gratis sensorreiniging aan en daar heb ik gebruik van gemaakt.
Terwijl ik daar was, boden ze aan dat onze fotoclub eens gratis gebruik zou mogen maken van hun studio! Wat een service!

Herman Hartmann 22-05-2022

Het belangrijkste van deze winkel, en ik kom er al meer dan 30 jaar, is de absoluut zeer hoge kennis van het personeel. De service is daarnaast uitstekend, en door de zeer grote voorraad kun je van alles uitproberen. De prijzen zijn concurerend.

Frank 22-05-2022

Snelle levering en ook een zeer lage prijs voor een usb cardkezer. Foto's worden supersnel ingelezen.

Elvira 22-05-2022

In de winkel van cameranu in Urk moesten we lang wachten voordat we aan de beurt waren, maar als je eenmaal aan de beurt bent, krijgt je alle aandacht. Dit was geweldig, want we zijn met veel nieuwe informatie en nieuwe spullen naar huis gegaan. Top winkel!

Anoniem 22-05-2022

Prima snelle levering, maat helaas moest ik bezorgkosten betalen voor het retourneren.

Lambertus 22-05-2022

Shop is oké en overzichtelijk, alleen de levering last te wensen over na een week nog steeds niet alle artikelen binnen terwijl deze wel op voorraad zijn volgens de webshop.

Rob Klinkhamer 22-05-2022

Een tien zou perfect zijn en dat kan niet bij mij. Maar Cameranu was in Eindhoven al mijn vaste leverancier toen ze nog City Foto waren en ik ben er blijven komen toen het CameraNu werd. De kwaliteit is gebleven en de verkopers hebben verstand van zaken en geven een goed advies en waarnodig de juiste achtergrond informatie. Het Canon RF objectief 24-105 was maar mondjesmaat beschikbaar en ik kreeg keurig een bericht wanneer deze wel beschikbaar was. Ook toen ik deze melding een keer liet passeren kreeg ik weer een melding. Voor mij betekend dat zij waardering hebben voor de klanten. Ook bij het oplossen van problemen (2 x meegemaakt) denken ze altijd goed mee. Vandaar een negen als beoordeling.

Wilma Olivier 22-05-2022

Vriendelijke en kundige medewerkers, die meedenken en graag voor je klaar staan. Uitstekende service

Stefan 22-05-2022

Canon body gekocht in Apeldoorn. Super vriendelijk en vakkundig geholpen. Eerst via de app daarna in de winkel zelf. Mooie overzichtelijke winkel, echt een aanrader om daar eens langs te gaan. Ook gewoon voor informatie en een kop koffie.

Jaap van DIJKEN. 22-05-2022

Een prima en duidelijke shop van Camera.nl.
Snelle levering voor een perfecte prijs.
Ik heb één verrekijker gekocht: een Bresset Kunt er 8x56 een perfecte kijker ook zeer geschikt voor de Jacht. Een goede kijker ook in de schemering, doet niet onder voor veel duurdere kijkers.