Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 997 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jayme 27-10-2021

Bestelling was super snel geleverd en goed product!!
Monopod werkt super en zeer goede kwaliteit stevig en makkelijk in gebruik zat zelfs nog een tas bij om de monopod mee te vervoeren.
Zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen bij camera.nu

JanvM 27-10-2021

Mijn Fujifilm X-T2 body ingeruild voor de Fujifilm X-T4. Op mijn mailverzoek of ik mijn oude body kon inruilen werd snel en professioneel per mail beantwoord en met een goede inruilprijs. Bij het omruilen in de winkel in Urk werd ik vriendelijk en deskundig geholpen. Heldere uitleg over de belangrijkste wijzigingen van de camera zoals het opladen van de accu dat nu standaard via de body moet worden gedaan.

Frans 27-10-2021

Goede en vakkundige bediening, was voor mij de dichtstbijzijnde winkel, vind het moeilijk om 75 karakter opdracht te vullen.

JOhan 27-10-2021

prima ledlampje voor mijn iphone voor een mooie prijs. gelijk ook de extra filters besteld.

Bernt 27-10-2021

Duidelijke product omschrijving. Snelle levering. Goede prijskwaliteit verhouding.

Henri 27-10-2021

Niet alle lof naar Almhof maar naar cameraNU.nl
Een accu van mijn nieuw aangeschafte gopro hero 8 begaf het na een keer laden.
Na een mailtje binnen een dag een nieuwe ontvangen .

Johan 27-10-2021

Één keer in de vestiging in Groningen geweest en verder altijd online besteld. In de winkel zelf prima geholpen en goed advies gekregen bij de keuze van een product. De website is zeer overzichtelijk en dankzij de duidelijke beschrijving en gebruikersrecensies bij producten én de vergelijkoptie, wordt het maken van een keuze vergemakkelijkt. Indien producten op voorraad zijn, worden deze over het algemeen binnen 1 à 2 dagen afgeleverd.

vanrw 26-10-2021

Shoppen met een goed gevoel. Je bestelt iets en het wordt op tijd geleverd. De verpakking krijgt hier ook wel aandacht, want met delicaat materiaal hoop je toch altijd dat het goed verpakt is. Ik heb enkele jaren geleden een totale configuratie gekocht wat betreft camera en accessoires en we zijn daar altijd nog zeer tevreden over.

Jean Umans 26-10-2021

De gopro10 was nog nergens verkrijgbaar en bij camera.nl wel nog thans dat ze terug schreven dat het een paar dagen ging duren had ik hem na 24 u in mijn bezit bij deze hartelijke dank voor de snelle serviece en de goede afhandeling.

Refik 26-10-2021

een hele goeie service en klantvriendelijk, ze helpen je altijd wanneer je ze nodig hebt, Zeer vriendelijk personeel en deskundig.
koop al jaren lang foto producten bij, ze geven je goed advies. Nooit spijt van gehad van gekochte producten.
Ik zou eens heen gaan om zelf te ervaren wat ik beschrijf.

Daniël 26-10-2021

Duidelijke website en daardoor alles goed gevonden. Ook de lijst met compatibele camera's hielp om de keuze te maken.

CapsBoudoir 26-10-2021

Voor de eerste keer als fotograaf besteld bij deze website na jaren 'trouwe klant' te zijn van een andere shop.... Service doet wat het belooft (in tegenstelling tot andere) de vandaag besteld morgen in huis slogan is hier wel van toepassing !!! Product zelf was dan ook wat ik wou, top ervaring.

Willem. A. Kuijpers 26-10-2021

Accent wil ik hier graag leggen bij de empathie van het personeel van de locatie Apeldoorn dat zich dus goed kan inleven in de(ze) klant en zijn soms complexe vragen. Tijd en aandacht en we komen er samen uit moet hier wel het devies zijn . Daarnaast de professionele adviezen om tot een oplossing te komen en ook hier geen pushen. Kom hier al sinds 2013 en het hiervoor omschreven dus valide voor de periode Camera & Tools en nu gecontinueerd CameraNU.

Jan C. 26-10-2021

Ik heb er 2 Godox UB-010 Paraplu Box Wit/Zwart (101cm) gekocht en die zijn snel ingepakt en verzonden.
Heb deze niet de dag erna ontvangen maar 1 dag later. Anders was het een 10 geweest.
Product was precies zoals omschreven. Zal bij CameraNu zeker weer shoppen.

arnaud 26-10-2021

Goed geholpen door medewerkers met mijn vragen, waarom ik een aan tal producten heb aangeschaft, de lens moet even wachten in verband met budget.

Nas 26-10-2021

Ik heb via de Operationele lease programma van hun een Sigma lens gehuurd . De mensen hebben heel snel gereageerd en de lens snel geleverd ! Toppers !

jan 25-10-2021

Ik ben een tevreden en terugkerende klant van Cameranu.nl. De levering is vlot. Mijn enige opmerking is dat bij deze ene zending van een boomstatief de verpakking niet helemaal correct was, waardoor een zwaar contragewicht van 5kg los door de doos bewoog, die daardoor ook wat scheuren had opgelopen. Gelukkig was er niets beschadigt geraakt.

Erik 25-10-2021

Alles wat op voorraad was, is snel geleverd. Ik had gekozen voor een Sony camera, alleen was deze niet op voorraad door het chip tekort. Toen ik deze wilde omruilen voor een andere camera was dat geen probleem en werd ik snel en goed geholpen. Een fijne winkel dus! Zeker een aanrader.

Robbert 25-10-2021

Speciaal voor een trip besteld, maar gedane belofte van bezorging niet nagekomen helaas. Dus nog niet van mijn aankoop kunnen genieten.
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-11-2021

Goedemiddag Robbert,

Bedankt voor je review, zou je ons je gegevens toe kunnen sturen? We kunnen aan de hand van de review jouw order niet terug vinden en zouden toch graag samen kijken waar het mis is gegaan.

Team Cameranu.nl

gf 25-10-2021

Heb een goed product gekocht .Was zorgvuldig verpakt .Snelle levering ,Ben zeer tevreden!

Lina Georgieva 25-10-2021

De medewerker ( xxx, denk ik was zijn naam ) was super vriendelijk en behulpzaam!!! Hij heeft alles goed uitgelegd en was netjes geholpen. De winkel was netjes en geordend. Ik ben blij met de service en blij met mij aankoop!!!

Blackbird66 25-10-2021

Op de site vlot kunnen vinden wat ik zocht, nette en snelle afhandeling van de bestelling en keurig afgeleverd op werkadres in het aangegeven tijdsvenster.

Philippe 25-10-2021

Ik heb een nieuw Tamron objectief gekocht online en de informatie was duidelijk en volledig.
Het gemak van bestellen uitstekend en de levering snel en zonder problemen.
Dat nodigt uit om van deze service nog gebruik te maken in vertrouwen de volgende keer.

Truus 25-10-2021

Plezierige en vriendelijke verkoper, die ons niet probeerde te overtuigen dat we beter voor een duurdere verrekijker zouden moeten kiezen. Goede voorlichting, zodat je weet waar je voor kiest. Alle gelegenheid om verrekijkers te beoordelen en een prima prijs.

Jan-Willem 25-10-2021

De website is zeer gebruiksvriendelijk. De voorraad bij het product klopte. Cameranu had het product namelijk niet op voorraad, maar konden met iets meer tijd (3 dagen) het product wel leveren. Het bestelproces en de daarop volgende communicatie via de mail verliep perfect. Ik kreeg dagelijks een update en het product werd uiteindelijk binnen 3 dagen geleverd.