Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1039 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Esther 30-10-2021

Hele fijne winkel. Service is heel goed en bij vragen staan ze snel vóór je klaar en bieden goede oplossingen. Heb hier al vaker besteld en ga dat zeker nog vaker doen. Prijzen zijn goed en producten zoals beschreven. Aanrader dus.

marcello 30-10-2021

Ik koop.regelmatig bij cameraNu, eigenlijk al jaren en nog in geen enkel geval teleurgesteld. Prima shop, prima aanbod, prima prijzen en snelle levering.

Thingce Yeh 30-10-2021

Mijn accu van Canon camera raakte defect in garantieperiode. Hiertoe Contact opgenomen met Cameranu, en zij stuurde direct een RMA formulier. Na opsturen defecte accu werd mij al snel kosteloos een nieuwe aangeboden, dat hebben ze daar keurig voor elkaar!

Ingrid Jantzen 29-10-2021

Bij CameraNU in Groningen een Canon spiegelreflexcamera gekocht. Zeer goed geholpen in de winkel bij de keus ervan. Verkoper neemt uitgebreid de tijd voor je. Ik mocht zelfs de straat op met de camera om de camera uit te proberen. Mijn man kreeg tijdens het wachten een lekkere bak koffie. Na de aanschaf van deze camera met objectief later nog twee objectieven online gekocht. Zeer snelle levering.

Joachim Smits 29-10-2021

Produkt voldoet niet aan verwachting, echter had ik de verpakking weggegooid. Dit heeft CameraNu opgelost door 75% van het aankoopbedrag terug te geven.
Zonder moeilijke omwegen maar wel prettig contact!

Don 29-10-2021

Nog niets gekocht bij CameraNu.nl, maar wel met een wedstrijd een mooie Epson printer gewonnen. Na het doorgeven van mijn gegevens ontving ik meteen de volgende ochtend een vriendelijke mail dat de printer verstuurd zou worden. De volgende dag werd de printer al bezorgd. Dat is nog eens op tijd!
Volgende keer dat ik spullen nodig heb, ga ik hier zeker een kijkje nemen.

Rein 29-10-2021

Al meerdere items gekocht in de loop der jaren, altijd een snelle en juiste levering.
Daarnaast is de website keurig.

J de Bruin 29-10-2021

Wat een fijne communicatie! Snel verzonden, compleet en netjes in een mooi doosje! Ik ben er werkelijk zeer content mee en hoop echt veel plezier te hebben van mijn aankoop!

Ruud 29-10-2021

Wat een geweldige service bij cameranu.nl! Omdat ik verschillende verrekijkers wilde proberen, ben ik naar een cameranu.nl winkel gegaan. Ik kreeg deskundig advies en mocht verschillende modellen uitproberen. Uiteindelijk een mooie kijker gekocht die binnen mijn budget viel.

Leo Kloo 29-10-2021

In Rotterdam ben ik keurig geholpen bij de keuze van een fototoestel en een grote monitor.
Ook mocht ik het gekozen toestel buiten testen.
De gekozen materialen waren niet op voorraad, maar werd 2 dagen later geleverd in vestiging Apeldoorn omdat ik dan daar in de buurt verbleef.
Alles keurig geregeld, het stond klaar en we werden bediend door een vriendelijke medewerker.
Top zoals ik bediend ben.

Ed de Roode 29-10-2021

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn demolens. Ik heb een opmerking nagestuurd aan de klantenservice en die is correct opgepikt en ik hoop dat men daar zijn voordeel mee doet.
Officiele reactie van CameraNU.nl 01-11-2021

Beste Ed,

Dankjewel voor je review! We zijn er inderdaad mee aan de slag gegaan.

Team CameraNU.nl

Nicolas 29-10-2021

Very nice store, the guy there was very diligent about answering my questions and recommending alternative products.

Martina 29-10-2021

Alle artikelen zijn duidelijk omschreven op de website, en ook makkelijk vindbaar. Fijn dat ze nu ook in Rotterdam een winkel geopend hebben. Binnenkort ga ik voor advies rondom de nieuwe canon body's langs dit filiaal.

SircleCreative 28-10-2021

Ongekend snel en strakke informatie voorziening. De bestelling was rond 2300 besteld en was de volgende ochtend om 10 uur bezorgd. Super service!

Mario Craeynest 28-10-2021

Stipte levering volgens afspraak. Het bestelde toestel voldeed ook aan alle verwachtingen volgens de beschrijving op de website.

Corina 28-10-2021

Vriendelijke verkoper, van camera.nu in Eindhoven.
Hij heeft duidelijke uitleg van de camera die ik in eerste instantie wilde kopen, echter was te zwaar in mijn handen.
En op advies van hem de Nikon zz 50 gekocht.
De camera maakt mooie foto's en ligt lekker in de hand.
Ik ben helemaal blij ben imet de Nikon zz50 .
En ga zeker nog eens terug naar deze winkel.

L. van den Berg 28-10-2021

CameraNU staat bekend om zijn goede service en dat kan ik (door ervaring) alleen maar beamen. In de shop staat deskundig personeel die je een goed advies geven. En de prijzen zijn concurrerend met andere aanbieders. Er zijn goedkopere shops, maar die geven niet de garantie en service van CameraNU.

Bastiaan 28-10-2021

CameraNU.nl is altijd goed bereikbaar voor helder en eerlijk advies. Heeft meedenkende adviseurs met vakkennis en geduld. Je kunt op ze rekenen.

Robert 28-10-2021

doet wat er gedaan moet worden. Ben tevreden met het product en de levering ervan.

Dawn 27-10-2021

Duidelijke uitleg over de producten.
Hele mooie overzichtelijke website.
Heel goed telefonisch geholpen.
En ook goed geholpen in de winkel.

Anne Mulder 27-10-2021

Erg leuke collega’s werken er bij camera nu! Ik ben geholpen in Apeldoorn waarbij ik twee systeem camera’s mocht testen. Enthousiast, duidelijk en eerlijk advies. Goede en snelle service!

Wel jammer ik liet de body leveren in Urk en daar heb ik vervolgens niks van gehoord hiervoor moest ik zelf bellen! Maar ik had er geen haast bij, dus al met al top!!

Peter Geernaert 27-10-2021

Uiterst prettig geholpen door deskundige medewerkers. Als je een probleem hebt zijn zij erg oplossingsgericht en komen met alternatieven. Ook zeer goede aftersalesservice.

Carlien 27-10-2021

Jullie helpen top..nu diverse dingen hekocht, camera, batterijen, bolhoofd.
Zelfs via de app was er binnen een half uur geweldige hulp.
Versturen altijd snel en.goed verpakt.
Blij met jullie

Han 27-10-2021

CameraNU.nl had de fotoprinter die wij graag wilden op voorraad en tegen een scherpe prijs. We hebben echt even vergeleken op internet. De bestelling was snel geplaatst, kregen keurig bevestiging. De volgende dag hadden wij de printer al in huis. Is dit heel bijzonder? Nee, maar het is precies wat wij verwachten van een webwinkel en daarin worden wij nog wel eens teleurgesteld. Niet door cameraNU.nl dus ... ga zo door!

Jayme 27-10-2021

Bestelling was super snel geleverd en goed product!!
Monopod werkt super en zeer goede kwaliteit stevig en makkelijk in gebruik zat zelfs nog een tas bij om de monopod mee te vervoeren.
Zeer tevreden en ga zeker vaker bestellen bij camera.nu