Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R.vd Wetering 04-11-2021

Een belletje vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd over wat ik wilde weten. De adviseurs/verkopers weten waar ze het over hebben.
Een bestelling gedaan en keurig verpakt de andere dag in huis.
Top cameranu bedankt voor de snelle service.

Bert 04-11-2021

Als je een demo-model (rugzak) koopt voor een leuke prijs moet je niet te krap kijken en zijn wat kleine beschadigingen mogelijk, maar je verwacht natuurlijk niet dat 1 van de schouderbanden half is doorgesneden met een stanleymes. Al met al een zeer teleurstellende kennismaking met cameranu.nl

Aaltje 04-11-2021

Wauw...nog nooit een bedrijf tegen gekomen dat zo uitmuntend communiceert over de levering van hun product. Top! En dan ook nog een topservice als de koerier ziek blijkt te zijn. Alleen maar lof.

René 04-11-2021

Telefonisch contact gezocht voor het over gaan tot aankoop. Prima geholpen.

Rafael Pinto 04-11-2021

Good, trustworthy shop. The order went well and always responsive. I won't have any problem recommending it to a friend.

Savannah 03-11-2021

Mooi aanbod van producten voor een goede prijs. Ook erg snelle levering, was de volgende dag al in huis, helemaal top. Zou hier zeker nogmaals bestellen

JohnnyO 03-11-2021

Goede omschrijving van het product (Epson ECOtank Printer). Door de heldere vergelijking heb ik een goede keuze kunnen maken die voor mij van toepassing is. Snelle afhandeling van de bestelling en een supersnelle levering. Voldoet aan mijn verwachtingen.
cameranu.nl heeft er een tevreden klant bij.

Berry. 03-11-2021

Bij Camera Nu een gebruikte Tamron150-600 gekocht. In de advertentie wordt alles vertelt over de lens, staat-gebruik-garantie. Met de garantie koop je toch met een betere gemoedsrust. Want zo'n lens is toch een aardige uitgave. Via de site kopen gaat heel gemakkelijk, en de verzending is snel. En niet onbelangrijk, de lens was goed en discreet verpakt.

Ruben 03-11-2021

De bestelling via de website ging gemakkelijk en de levering van de producten was snel. Alles zat degelijk verpakt en voldeed aan alle verwachtingen.

Jan Terpstra 03-11-2021

Zeer snelle levering, en toen er geruild moest worden opnieuw zeer snelle levering zonder gedoe. Helemaal top.

Frenkyb 03-11-2021

Laatst heb ik een Godox Speedlite TT520 || fltser
bestelt
zoals beloofd ......
was de aanschafprijs + levering ook
FLITSEND en SNEL
zonder geflitst te worden is mijn volgende
bestelling razendsnel geplaatst op deze FLITSENDE webwinkel

Robert 03-11-2021

Naast het deskundige advies ben ik bij aankoop van mijn systeemcamera (Nikon Z6 II + enkele accesoires), erg blij met de service van de medewerkers bij Cameraexpress op de van Woustraat in Amsterdam. Ze namen meer dan ruim de tijd om te helpen bij mijn vragen en afwegingen, en wisten uitmuntend mee te denken. Geen moment het gevoel gehad dat ze mij omwille van upselling verkeerd advies gaven, sterker nog - de aankoop van een specifieke lens werd mij afgeraden, omdat er binnen afzienbare tijd een model uit zou komen wat beter bij mijn wensen past.

Toen er bij de na te leveren producten iets gewijzigd moest worden (ik heb mij bedacht mbt een filterdiameter), wist de klantenservice op basis van mijn telefoonnummer al wat ik besteld had, en konden zij dit vlot wijzigen - zonder dat ik in mijn emails hoefde te graven naar het referentienummer. Voor mij een eerste keer.

Natuurlijk is dit hoe het eigenlijk altijd hoort, maar dessalniettemin was ik aangenaam verrast.

Een pluim voor Cameranu.nl!

Tom 03-11-2021

Ik zocht een verrekijker en kwam uit bij Camera.NU. Een stuk goedkoper dan elders en met een paar dagen in huis. Top!

Patricia 03-11-2021

Direct bij binnenkomst een vriendelijk woord en of de verkoper ons van dienst kon zijn. Goede en snelle service, heldere uitleg. Kortom, een aanrader!

Goed, maar kan beter. 03-11-2021

Het is een prima shop met een groot aanbod aan fotografie gerelateerde producten. Aan de website valt nog heel veel te verbeteren, waarbij te denken aan goede zoekfilters op aansluitingen, merken etc. en de voorraad actualiteit laat ook nog te wensen over. Daarnaast vind ik het erg slecht dat je bij een retour zelf de verzendkosten moet betalen. Dat is alles behalve klantvriendelijk en van deze tijd.

DirkjanL 03-11-2021

De site kwam na een zoekopdracht meteen boven aan te staan. De informatie over het product waar ik naar aan het zoeken was was voor mij bijna voldoen en na een korte chat met een van de medewerkers had ik vrij snel alle info paraat welke ik nodig had om een keuze te kunnen maken.

Klazien 03-11-2021

Ontzettend gemakkelijk in gebruik, zelfs voor een a-technisch persoon als ik.

henk 03-11-2021

goede en snelle service zoals altijd bij cameranu pruduct werkt goed, cameranu altijd aan te bevelen

Brego 03-11-2021

beste shop als het gaat om camera producten en advies.
je wordt geholpen door kundige vriendelijke experts.

de360videograaf 02-11-2021

Eerst online georiënteerd en veel producten waren ook op winkelvoorraad. In de shop (Eindhoven) prima verder geholpen.

C.Brands 02-11-2021

Ik heb gekozen voor Camera.nu omdat daar zeer vakkundig personeel werkt, ze weten waar ze over praten! Ook fijn dat je bij een calamiteit goed geholpen wordt. Ik had een vuiltje op de sensor, dit hebben ze keurig verholpen!

Ras 02-11-2021

Producten zijn altijd wel van goede kwaliteit, nog nooit iets hoeven terug sturen. 2 keer contact met de klantenservice gehad en die hebben me goed geholpen, ze nemen de tijd. Bezorging is snel en nog geen problemen mee gehad.

jan kasemir 02-11-2021

het is prima winkel , waar je al je spullen kunt kopen en goede uitleg , zelf krijg je koffie daar . ik kom uit Sappemeer en stukje rijden naar Urk toe , zeker moeite waard hoor . een aanrader , voor iedereen die op foto gebied zoekt
ook de winkel in Groningen is prima , daar heb de info weg gehaald om mooie camera Z 50 te kopen . ook goede service hoor , niks mis mee

Ton Bakker 02-11-2021

Bestelde een onderdeel voor mijn Miller statief. Op de website bleek dit uit twee blokjes te bestaan die samen waren afgebeeld. Wel pittig geprijsd maar omdat er nu een fikse korting op zat toch maar besteld. Volgende morgen al ontvangen maar helaas bleek er maar 1 van de 2 blokjes in te zitten. Heb dit meteen gemeld met de vraag waarom deel 2 er niet bij zat. Moesten ze even nakijken en na korte tijd werd ik gebeld dat dit eigenlijk twee aparte artikelen waren en dus apart besteld hadden moeten worden. Maar ze vonden zelf ook dat de website dit niet correct en duidelijk weergaf en daarom werd onderdeel twee zonder omhaal en geheel kosteloos diezelfde dag nog nagestuurd! Super! Dat noem ik goede service en dat onthou ik ook! Hulde!

Nina Dingemanse 02-11-2021

Site is top! Verkoopt veel en verschillende spullen en komt netjes optijd aan. Super blij met mijn aankopen en ik ga zeker terug naar deze site