Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1040 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

G.H. Beumer 06-11-2021

Vlotte, vriendelijke en vakkundige behandeling door het personeel (op urk).
Snelle levering via internet.Goed verpakt.

A 06-11-2021

Kom al jaren bij Cityfoto: vertrouwd, klantvriendelijk en goede kwaliteit! Ik vertrouw erop dat alles onder Cameranu.nl op dezelfde voet verder gaat. Veel succes.

R.R.Laurs 06-11-2021

CameraNu.NL is een correct bedrijf, en levert haar bestellingen netjes en snel, richting de klant.
Zeer overzichtelijke en duidelijke website, die ervoor zorgt dat de klant gemakkelijk de juiste keuze kan
maken.
Al met al is CameraNu.NL voor mij een begrip geworden, waar ik dan ook graag mijn volgende aankoop zal doen.

A. Steen 05-11-2021

Snelle reactie en specificatie op mijn inruilapparatuur, eerlijke inruilprijs. De lens die ik daarna kocht werd snel verzonden. De lens was zoals beschreven op de website. Betrouwbaar!

Marcel 05-11-2021

Een nieuwe spiegelreflexcamera koop je niet van het internet, die wil je eerst in je handen gehad hebben, een stuk of wat foto's mee maken en dan zien of het iets voor je is. Daarom ging ik naar Cityfoto in Eindhoven, tegenwoordig CameraNU. De mensen daar hebben verstand van zaken en geven goed advies waar je wat aan hebt. Ze nemen de tijd voor je, en je gaat er niet weg voor alle vragen die je hebt beantwoord zijn. Krijg je bij een pure webwinkel nooit voor elkaar. Enige nadeeltje was dat de camera die het uiteindelijk geworden is niet op voorraad was, maar goed, het is geen straf om een tweede keer naar deze winkel te gaan (de volgende dag al).

Sjoerd1970 05-11-2021

Na een eerder probleem met een aangekochte printer, was ik om eerste instantie niet zo tevreden over deze winkel. Maar nadat ik een klacht had ingediend, werd hier opvolging aangegeven. Ik kreeg niet helemaal gelijk, omdat het om een gebruikers probleem ging, dat in eerste instantie niet goed gerepareerd was, waardoor ik extra kosten kreeg. Maar daar zijn we samen uitgekomen. Voor mij belangrijk dat er naar de klant geluisterd wordt bij problemen. Dus vandaar dat ik deze zaak aanraad.

Bert 05-11-2021

Na een vervelende ervaring met deze winkel de volgende dag al contact gehad met iemand van cameranu.nl en tot een mooie oplossing gekomen. Dat noem ik goede en snelle service.

CarinaM 05-11-2021

duidelijke website, goede zoekfuncties, heldere informatie omtrent product, voldoende specificaties

Filmshooter 05-11-2021

Had bij bestelling gekozen voor aflevering bij een winkel.
Volgende dag was het al netjes afgeleverd zonder verzendkosten.
Via mail goed geïnformeerd en bestelling snel kunnen afhalen

Janneke Kreijkes 05-11-2021

Een dikke 9, dik verdiend! De webshop is overzichtelijk en het aanbod ruim. De beschrijvingen en afbeeldingen geven duidelijke informatie over het product. De levering was snel en de communicatie rondom de levering duidelijk. Je ziet mij zeker nog eens terug in deze webshop.

Leo 05-11-2021

alles heel duidelijk omschreven en een goede en snelle levering ben zeer tevreden met de D5600

David K 05-11-2021

Great website, assortment, helpful staff & overall great service. I got really good assistance.

Luc Van den Brande 05-11-2021

Na een beetje zoekwerk het juiste materiaal gevonden; perfecte service bij bestellen via internet en super snelle afhandeling & levering in België. Deze shop staat op n° 1 voor toekomstige aankopen.

Adri Padmos 05-11-2021

Eind september een Fujifilm X-T4 body besteld en deze werd een dag later keurig en veilig verpakt thuis bezorgd!
Vóór ik deze bestelling plaatste heb ik uitgebreid telefonisch overlegd met een medewerker van CameraNU.nl omdat ik nogal wat vragen had over de levering van de camera en technische vragen over de camera zelf. Dit gesprek verliep tot volle tevredenheid mijnerzijds. De medewerker drukte mij op het hart dat ik altijd kan bellen als ik nog meer vragen zou hebben. Hulde voor CameraNU.nl !!

Moritz 04-11-2021

Snel, flexibel en goede prijs.
Ze hielpen mij heel snel en zonder gedoe bij een probleem net na de bedenktijd.
Goede klantenservice.

pieter leeflang 04-11-2021

Goede en toegankelijke website. Vakkundig en vriendelijk personeel. perfecte prijs/kwaliteitsverhouding.

Maria Peperkamp 04-11-2021

Ruime sortering, vakkundige vriendelijke medewerkers die een goed inhoudelijk advies kunnen geven

Antonius 04-11-2021

Bij CameraNu.nl ben ik prima geholpen door de medewerker van de winkel in Eindhoven (City Foto/CameraNu.nl) . De bestelde producten kunnen na 1 of 2 dagen in de winkel worden opgehaald. Vriendelijk en kundig personeel. Hele schappelijke prijzen.

Anouk 04-11-2021

Super goede informatie in de winkel, snelle service vanuit andere locatie, mooie 2e hands lens gekocht.

Anouk 04-11-2021

Tweedehands nikon D7200 aangeschaft, werd vriendelijk geholpen en de service was snel!

Anne Offenberg 04-11-2021

Super snelle service! Nadat ze de verkeerde camera op hadden gestuurd werd het direct goed en snel opgelost. Heel tevreden!

Doolie 66 04-11-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een goede gebruikte Canon Eos 609 de hadden. Ik begin net met fotografie en dit leek een goede keuze. Objectief erbij gekozen deze was helaas niet op voorraad en ze hadden geen idee wanneer deze binnen zou komen. Daarom geannuleerd. Camera zou opgestuurd worden maar ik moest zelf twee keer bellen voordat de camera opgestuurd werd.
Pakket goed verpakt en op het eerste gezicht een prima aankoop. Ben benieuwd of het iets voor mij is.

Els 04-11-2021

Ik bestel al jaren de tassen voor onze 3D scanners bij CameraNU. Altijd zorgvuldige aflevering conform afspraak. En mocht de geplande levertijd niet haalbaar zijn, dan word je daar zeer correct van op de hoogte gesteld.

Gijs Bol 04-11-2021

Na diverse sides geraadpleegd te hebben is de keuze toch weer gevallen op CameraNu.nl
Heb eerder daar besteld en heb goede ervaring in kwaliteit en snelle levering.
Prima webshop, een aanrader.

R.vd Wetering 04-11-2021

Een belletje vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd over wat ik wilde weten. De adviseurs/verkopers weten waar ze het over hebben.
Een bestelling gedaan en keurig verpakt de andere dag in huis.
Top cameranu bedankt voor de snelle service.