Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1000 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rina van Veen. 08-11-2021

Ik vind dat je plezierig en goed wordt geholpen. Ga er graag naar toe. Ik ga altijd in Eindhoven naar Camera nu.

Momo 08-11-2021

Service top!!
Snelle levering!
Producten op voorrad en assortiment is voldoende.
Persoonlijk contact via de mail, binnen 24uu antwoord!
Zeker een 9 !!

Cristel 08-11-2021

Hier gevonden wat ik zocht (een goede fotoscanner) en geleverd volgens de info op de site (1 dag later).

Truus 08-11-2021

Ik kom al jaren bij voorheen Cityfoto Eindhoven en nu CameraNu.
Wordt hier altijd op een professionele manier geholpen en de service is uitmuntend

H. Roggeband 08-11-2021

Ik kies voor Camera Nu. Men is erg klantvriendelijk betrokken en levert snel en goed af.

Carla 08-11-2021

Zeer snelle bezorging en toegankelijke site. Produkt is netjes en stevig verpakt. Dit was mijn 1e ervaring met camera.nu. nl en goed bevallen.

Nils Croes 08-11-2021

Via de website van CameraNu stootte ik op een aflopende Canon-actie m.b.t. het inruilen van je huidige toestel. Na het invullen van het formulier via de website, kreeg ik al snel een mailtje met de inruilwaarde. Om nog het één en ander te verduidelijken gingen er nog een aantal mails heen en weer. Door de deskundige hulp besliste ik vrij snel om de bestelling te plaatsen. Na het opsturen van mijn huidige toestel werd de dag van ontvangst in Urk al meteen alles bekeken en een definitieve inruilwaarde gegeven (welke exact dezelfde was als de geschatte waarde!). De bestelling afgerond en de dag nadien liep ik al met mijn nieuwe toestel te pronken (en te fotograferen uiteraard!).

Wat een topservice heeft deze keet. Ik zou er zo opnieuw bestellen (en heb dat inmiddels ook gedaan voor accessoires). Ik kan de winkel aan iedereen aanbevelen!

Mieske 08-11-2021

Prima service doen wat ze beloven. Kwaliteit product voldoet aan mm ijn verwachting.

Robby 08-11-2021

Prima service

Had ook een vraagje gesteld voor ik bestelde en keurig en op tijd een antwoord gekregen

Snel verzonden en voldoet zeker en vast aan de verwachting

Fotostudio Carreno 08-11-2021

Altijd tevreden! Snelle levering en goede kwaliteit. Ik heb al meerdere softboxen besteld en andere foto apparatuur

Leo van veen 08-11-2021

Prima goed geholpen duidelijk snelle levering iedereen een aanrader ik ga daar meer kopen

Pieter Hettinga 08-11-2021

Soms kloppen dingen gewoon. Zo ook de webwinkel van CameraNu. Gedurende het gehelen bestel - en leverproces word je goed op de hoogte gehouden en bij vragen snel geholpen.

Hier bestel ik graag!

Frans 07-11-2021

overzichtelijke webshop. Was van plan een nieuwe camera te kopen, maar gelukkig kon ik nog de lens hier kopen ter vervanging van de defecte.
Besteld artikel snel en netjes verpakt geleverd.

Bert Kuiling 07-11-2021

op zoek naar een goede koptelefoon kwam ik hier terecht prima geholpen en op tijd bezorgd toppie

Richard 07-11-2021

Snelle levering en heldere communicatie. Ik heb een demo model gekocht en dat arriveerde precies zoals beschreven, en met garantie.

Henk Schipper 07-11-2021

Web was duidelijk en toen ik de Dji mini 2 had ontvangen nog wat vragen had over de DJI mini 2 geweldig goed te woord gestaan zaken kundig.

maxi 07-11-2021

al enkele keren gekocht bij dit bedrijf via internet en steeds goed en snel verlopen prima zo

Wim. 07-11-2021

Als altijd snelle levering.
Bij vragen een deskundig advies.
Koop er al jaren.

FerryLos 07-11-2021

Uitstekende levering, goed verpakt, mooi product en uitstekende service! Zeer tevreden over de algehele dienstverlening!

Cindy 07-11-2021

De medewerkers van cameranu.nl zijn meer dan behulpzaam en vriendelijk. Alles snel in huis en heb je problemen met technische vragen staan ze altijd klaar. Zeer professionele organisatie. Een dikke 10!

John van der Geer 06-11-2021

Goede adviezen en een ruime voorraad.
Niet merk gericht maar geven advies over het product dat je zelf zou willen kopen.
Prijzen zijn ok.

Paul 06-11-2021

Ik kwam op uw site omdat ik een bepaald boek zocht. Dat had u, en ik heb het aangeschaft! That's it.

Althof 06-11-2021

Ik heb de Vortex 15x56 verrekijker gekocht.
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de betaal optie SpraPay.
Dat is 1 van redenen voor mij om bij cameranu te kopen.
Daarnaast vind ik de klantenservice en verzending gewoon dik in orde: het artikel werd aangetekend verzonden, voor kosten van cameranu, en degelijk verpakt.
Dit is inmiddels de 3e verrekijker die ik bij cameranu koop.

Gert Dokter 06-11-2021

Er was wat mis met de drone die we bestelden maar het werd gelijk opgelost! Top service.

Nico Goosen 06-11-2021

Een winkel met zeer ervaren medewerkers die echt alles weten over fotografie en optiek en een zeer goede service levert. Wilde een fotocamera naast mijn telescoop en verrekijker om vogels te fotograferen. Medewerker inventariseerde grondig naar mijn bedoelingen en kwam met een wel overwogen advies voor de aanschaf van een camera. Het werd een bridgecamera met sterke optische zoom waardoor ik naast mijn overige apparatuur niet te veel extra materialen hoefde mee te nemen. De camera maakt zeer goede opnamen. Al met al ben ik zeer tevreden over het eerlijke advies en mijn aankoop.