Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 998 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R Kromkamp 14-11-2021

Vriendelijk, behulpzaam en duidelijk uitleg van personeel.
kom al 8 jaar in deze winkel in Urk naar te vredigheid .

Jan Klijsen 14-11-2021

Bijna alles op voorraad. Snelle levering. Prima afwerking. Op tijd geleverd zoals beloofd.

Rolf Dubbeld 14-11-2021

Ik heb een tweedehands Fuji 16-55 lens gekocht. Nou is hij tweedehands maar om nou te zeggen goedkoop voor dik 700 Euro mag je wel wat verwachten dacht ik zo. Bij aankomst blijkt dat de bajonet ring met vier schroefjes op het huis vast zit. Drie van de schroeven zaten los ? Dit viel mij op doordat de lans wel erg bewoog te opzichte van de camera body. Betreft bestel nummer 163620714885. Op zijn minst zou je verwachten dat dit gecontroleerd wa.

John 14-11-2021

Snelle levering, goede prijs en aangekochte artikel zoals beschreven. Ik koop zeker nog.

jos Aben 13-11-2021

Geweldige ontvangst en alle tijd voor me genomen .Een kopje koffie word aangeboden daar we een stukje gereden hebben.Mooi zoals afgesproken zaken gedaan .En toevallige vragen die in me opkwamen werden met tijd beantwoord.

Gusta de Jong 13-11-2021

Nadat ik zo dom was om een verkeerd product te bestellen mocht ik deze kosteloos retourneren, kreeg professioneel advies over het juiste product en alles werd in no time geregeld. Dag 1, ik stuur product retour, dag 2, retour door hen ontvangen en nieuwe product verzonden. Dag 3: plaatjes schieten maar!

Harrie 13-11-2021

Na probleempje met afronden van de bestelling, is deze toch 100% afgehandeld door het het team van Cameranu.nl.
Uitstekende service.

Bert M 13-11-2021

Prettige (online) winkel met uitstekende aftersales. Opmerkingen worden direct serieus genomen en er wordt snel gereageerd

Bert 13-11-2021

Ik kocht onlangs een Achtergronddoek voor mijn fotostudio. Op de site vond ik alle informatie die ik nodig had om de bestelling te maken. Ook toen ik per ongeluk een dubbele bestelling plaatste, werd ik meteen heel goed en vlot geholpen door de klantenservice. Zij annuleerden mijn bestelling meteen. Mijn bestelling werd ook heel vlot en in goede omstandigheden geleverd. Ik kan CameraNU.nl dus alleen maar aanraden.

Sandra 13-11-2021

Ik was op zoek naar een goede koptelefoon want die van mij was, na 10 jaar, in vergane glorie. CameraNu heeft me hier prima bij geholpen. Koptelefoon was niet op voorraad, de volgende dag kon ik hem ophalen. Ging lekker snel. Goede prijs en geweldige kwaliteit.
Tijdens het ophalen van de koptelefoon, viel mijn oog op een geweldige camera. Canon r6, ik heb tekst en uitleg gekregen. Deze aanschaf ben ik aan het overwegen. Er heerst een gemoedelijke sfeer in de winkel en er wordt me niet iets aangepraat. Erg prettig en een goede reden om terug te komen.

Robin 13-11-2021

Duidelijke website, mooie winkel, breed assortiment en prettig geholpen, ze nemen echt de tijd om je alles te laten zien en alles uit te leggen

Ingrid 12-11-2021

Snelle levering en professioneel en vriendelijk personeel in de winkel in Rotterdam, die uitgebreid informatie verstrekken ook over de wat goedkopere mogelijkheden

Jan Springveld 12-11-2021

Dichtstbijzijnde en het product lag daar klaar. De winkel is overzichtelijk en personeel vakkundig.

A.M. Fransen 12-11-2021

Na een zoektocht op internet voor een passende verrekijker besloten we naar uw filiaal in Groningen te gaan.
Het vriendelijke ontvangst en de professionele uitleg maakte dat we het zeer prettig vinden om fysiek te winkelen. Na de prettige bejegening heb ik een betaalbare verrekijker van zeer goede kwaliteit uitgekozen.
Nog bedankt en volgende keer weer naar cameranu

Samantha 12-11-2021

Ik heb al een aantal keer een bestelling gedaan op Cameranu.nl , ik ben erg tevreden met de service en producten! Ik heb onlangs een product retour moeten sturen waarbij ik goed geholpen ben en binnen een paar dagen mijn geld terug kreeg. Ook krijg ik altijd professioneel advies over mijn vragen.
Zeer tevreden klant!

Vanessa 12-11-2021

Vorige week zijn wij bij CameraNu geweest in Amsterdam om advies te krijgen over een nieuwe spiegelreflex camera. Om eerlijk te zijn was het niet de eerste camerawinkel waar we deze dag geweest zijn. Maar wat een verschil in klantvriendelijkheid, service en goede uitleg. Wij wilden mijn EOS 500d vervangen door een nieuwe spiegelreflex camera van Canon. Degene die ons hielp heeft mogelijke alternatieve camera's erbij gepakt en is uitgebreid begonnen met uitleggen, hij nam hier echt de tijd voor. Uiteindelijk de Canon M50 Mark II gekocht en tot op heden zeer tevreden mee. Ook nog een mooi inruilbedrag voor mijn oude lens gekregen. En o ja, onze hond kreeg ook nog een paar heerlijke hondenkoekjes. Al met al, zeer tevreden!

RudiDB 12-11-2021

Correcte levering, correcte prijs. Eén van de eersten om dit objectief te leveren.

MarcelP 12-11-2021

Ze geven goed advies, hebben bijna alles op voorraad en de goedkoopste. Wat wil je nog meer!!! Top winkel!

Monique 12-11-2021

Prima hulp en uitleg bij aanschaf van mijn nieuwe camera. Ook daarna kon ik met al mijn vragen bij ze terecht

Han 12-11-2021

Was de enige die het apparaat in voorraad had, s avonds bestel en de volgende dag geleverd. prima service.

Amber 12-11-2021

Duidelijke info op de website, en ze belde na of een groot pakket op een bepaalde tijd geleverd kon worden.

LUMIX camera 11-11-2021

De door mij gekochte camera was bij cameranu.nl het voordeligst. En ik vond het prettig naar een echte winkel te gaan. Was op voorraad. Prettig geholpen.

Ton Kolkman 11-11-2021

Goede keus met scherpe prijzen. Bovendien makkelijk bestellen en afrekenen. Ook nog de volgende dag geleverd.

Alexia 11-11-2021

De accessoires die ik zocht waren makkelijk te vinden en te bestellen via de site. Snelle levering. Alles prima.

MH 11-11-2021

Mooie en overzichtelijke site, goede communicatie na bestelling. Bezorging klopt conform de opgave. Product voldoet geheel aan omschrijving en verwachting!