Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 995 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fred N. 19-11-2021

Zeer deskundig en uitermate vriendelijk personeel. Jullie zijn een voorbeeld voor andere fotozaken ! Want zo hoort het en niet anders.

Rik Taveirne 19-11-2021

Een winkel met TOP service. Niet alleen voor de grote aankopen die ik deed, ook de kleine aanvullingsaankopen kregen dezelfde vlotte, eerlijke en vlugge levering, en dat is niet bij elke winkel het geval... hier dus wel.
met dank daarvoor.

Frans 19-11-2021

Al jaren klant van CameraNU en nog nooit in de steek gelaten, uitstekende techneuten. Ik heb daar de Fuji XT-3 gekocht maar met geen mogelijkheid thuis een goede verbinding maken tussen camera en mobiel. In de winkel van CameraNu in A'dam werd mij vakkundig uitgelegd waar het probleem zat en hoe het opgelost kan worden. TOPPIE!!

Jeroen 19-11-2021

Duidelijke website, met handige filters om passende artikelen te vinden. Verschillende adviespagina's over bijv. filters, objectieven en tips voor verschillende typen fotografie zijn ook nog eens goed geschreven en helpen de beginner goed op weg.
De kit die ik had besteld was kort na bestellen niet meer op voorraad, CameraNu heeft de order ongemerkt (en tegen dezelfde prijs) aangepast naar een losse body + bulk variant van de lens. Netjes!

Omar Alsorory 19-11-2021

Dit is de eerste keer dat ik bij jullie koop
Ik heb net een lamp en een harde schijf gekocht
Dat was snel en goed

Erik 19-11-2021

Snelle levering, groot aanbod op voorraad, goede service en uitleg op de site

Jacqueline Boekelman 19-11-2021

Snelle levering maar een verkeerd advies helaas dus kon het weer terug maar dat op zich ging goed

Bernus 18-11-2021

Zeer snelle levering en bij vragen nadien een zeer goede service. Bij vragen over de cashback heeft een medewerker mij uitstekend geholpen.

Marion 18-11-2021

Wat een geweldige camera. Makkelijk in gebruik. En maakt goede foto's. Ook is het display onder water erg handig..

M.P. 18-11-2021

Duidelijke en intuïtieve website die gebruiksvriendelijk werkt. De productinformatie is uitgebreid. Het product voldoet en met de gorillapod kunnen we zowel met spiegelreflex als mobiele telefoon uit de voeten. Prettig voor lastige situaties en waar een statief te veel ruimte inneemt.

John 18-11-2021

Uitstekende service bij het kopen van mijn Tamron lens; deskundige uitleg en advies bij aanschaf lens- filter

Mariska 18-11-2021

De site is super duidelijk, goede en duidelijke informatie en je kunt goed producten vergelijken. Doordat de info op de site zo goed vermeld staat, kon ik de juiste keuze maken. Super blij met de camera rugtas, prima voor een stedentrip, niet te groot, niet te klein.
Ik beveel cameranu.nl zeker aan

Rob 18-11-2021

In de winkel in Rotterdam werken vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen. Ik twijfelde tussen twee spiegelreflex camera’s en kon ze beiden rustig bekijken en uitproberen. Ook kreeg ik duidelijke informatie. Hierdoor heb ik een goede afweging kunnen maken.
Als ik een nieuwe lens of ander product zou willen aanschaffen zou ik zeker weer naar deze winkel gaan

Tamara 18-11-2021

Snelle verzending en keurig verpakt. De bestelde lens (incl verpakking) kwam zonder enige beschadiging aan. Alles naar behoren en erg blij met de aankoop!

Zach 18-11-2021

Kwaliteitsvolle producten aan een zeer correcte prijs, tezamen met snelle levering: helemaal top!
Ik bne zeer tevreden over mijn aankoop en de manier waarop de winkel mij hielp met mijn vragen :)

Ronald 18-11-2021

Kijk altijd bij cameranu.nl, overzichtelijke en snelle site. Duidelijke informatie en snelle afhandeling en levering van je product. Had nu een nieuw polarisatie filter nodig. Deze zit nu op mijn objectief :-)

MDemming 18-11-2021

Fijn contact. Oprecht en vriendelijk. Men heeft verstand van zaken, en is eerlijk in het advies en de prijs. Komt zeer professioneel over. Ze zijn makkelijk bereikbaar voor vragen en geven uitgebreid en eerlijk antwoord en advies. Goede ervaring. Ik raad deze winkel aan.

Joost van der Meer 18-11-2021

Al jarenlang bestel ik, vooral zakelijk voor Sportplaat.nl maar ook privé, tot volle tevredenheid bij Cameranu.nl. Heldere website en razendsnelle levering, meestal al de volgende dag. Nooit klachten, altijd goed!

Gladys 18-11-2021

Super fijne flits. Maakt mijn foto’s nog scherper en duidelijker. Zeker nu het vroeger donker wordt en met binnen fotograferen! De levering was een dag later en alles was netjes verpakt

Janneke 18-11-2021

Nadat ik bij een hele andere camera winkel met 10 minuten weer buiten stond, besloot ik naar Rotterdam af te reizen. Ruim een uur in de winkel geweest en ontzettend veel info gehad, camera kunnen proberen die ik voor ogen had. Kundige en vriendelijke medewerker, nam de tijd en meedenkend. Heel fijn!

Anje de Wal 18-11-2021

Alles prima in orde. We hadden geen factuur gekregen, even gebeld met de klantenservice, snel te woord gestaan en factuur werd direct gemaild. Altijd fijn als een klantenservice goed bereikbaar is!

Hendrik 18-11-2021

Hier een insta360 x2 camera gekocht. Verzending ging snel en product was perfect, niks op aan te merken.

Camera is trouwens naast de winkel zelf ook een aanrader.

Jelle 17-11-2021

Snelle levering en precies wat ik nodig had.
En ook exact ook hoe de cage staat afgebeeld.
Werkt heel goed met audio xlr blokje er op.
Heel erg modulair en makkelijk in te pakken

Verder staat het gewoon stoer :)

Dominique 17-11-2021

Goede service, denken met je mee. Ik kom voor al mijn vragen en aanschaf van nieuwe producten bij Cameranu.

Rolf van Koppen 17-11-2021

Einde middag besteld en netjes de volgende dag afgeleverd,
keurig verpakt en de juiste spullen.