Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Philippe 25-10-2021

Ik heb een nieuw Tamron objectief gekocht online en de informatie was duidelijk en volledig.
Het gemak van bestellen uitstekend en de levering snel en zonder problemen.
Dat nodigt uit om van deze service nog gebruik te maken in vertrouwen de volgende keer.

Truus 25-10-2021

Plezierige en vriendelijke verkoper, die ons niet probeerde te overtuigen dat we beter voor een duurdere verrekijker zouden moeten kiezen. Goede voorlichting, zodat je weet waar je voor kiest. Alle gelegenheid om verrekijkers te beoordelen en een prima prijs.

Jan-Willem 25-10-2021

De website is zeer gebruiksvriendelijk. De voorraad bij het product klopte. Cameranu had het product namelijk niet op voorraad, maar konden met iets meer tijd (3 dagen) het product wel leveren. Het bestelproces en de daarop volgende communicatie via de mail verliep perfect. Ik kreeg dagelijks een update en het product werd uiteindelijk binnen 3 dagen geleverd.

De camerashop is prima 25-10-2021

De Webshop was overzichtelijk en duidelijk. Een echte vakwinkel.

Ik had een camera uit de IXus serie van Canon, maar hij was defect. Nu ik deze nieuwe camera heb zie ik dat hij steviger is, de plek voor de accu en de SD kaart is veel beter en handiger. Het plezier in fotograferen zal alleen maar groter worden

Klaske Goedhart 25-10-2021

We hebben 2 Gimbal's bestelt. Ze kwamen keurig verpakt en heel snel.
eentje werkte niet met de telefoon van mijn zoon en moest terug.
Na aanmelden een keurige mail met goede instructies.
Verpakt en retour via postnl.
Goede duidelijke mailtjes met de gang van zaken en daarbij reactie mogelijkheden.
Binnen paar dagen was het bedrag terug gestort.
Super service, zeer klant gericht.
Het apparaat wat ik heb gehouden is een mooi en goed functioneel produduct.

Ewald Hendriks 25-10-2021

Direct maar kopen of eerst dag huren op uit te proberen?

Omdat ik een fotografieopdracht had waarbij ik een goede lichtsterke 70-200 mm lens voor mijn Sony a7III nodig had viel mijn keuze op de Sony 70-200 mm f2.8. Maar om die dure lens nu direct maar te kopen omdat ik hem nu een keer nodig had vond ik wel heel ver gaan. Al staat hij wel op mijn verlanglijst, toch wil ik hem eerst eens een dagje aan de tand voelen. Dus op naar CameraNu in Apeldoorn en deze lens eerst maar eens een dag huren en voelen en ondervinden hoe deze lens werkt en wat de kwaliteit van de foto's is. Wat een genot om met deze lens te werken en wat fantastisch resultaat en hoe gemakkelijk om het eerst op deze wijze te doen. Gewoon de lens die je graag wilt kopen eerst eens een dag huren. Nu nog even doorsparen maar deze lens gaat er komen. Zeker nu de nieuwe FE 70–200 mm F2.8 GM OSS II op de markt is verschenen.

Harrie 25-10-2021

Zelf op bezoek geweest in de winkel in Apeldoorn. De medewerkers hebben echt kennis van zaken. Ze weten waar ze het over hebben. Maar wat vooral opvalt is de tijd die ze ervoor nemen om je aan het juiste te helpen.

De Vries 24-10-2021

Fijne en overzichtelijk website met veel informatie bij de producten. Netjes op voorraad, de goedkoopste en de volgende dag al in huis. Wat wil je nog meer?! Hele fijn zaak, nu had ik alles om met een gerust hart op (foto)vakantie te gaan!!

Bertus 24-10-2021

Goed en snel geleverd , mooie kijker goed werkend voor weinig geld, dus prijs kwaliteit verhouding is in orde

Peter Abma 23-10-2021

Uitgebreid assortiment, vriendelijke bediening, personeel goed gevoel voor humor en klantvriendelijk

WimvH 23-10-2021

Prima webshop, waarin je makkelijk navigeert. Enorm assortiment, dus je vindt er werkelijk alles wat je maar nodig kan hebben. Goede prijzen en als je voor je aankoop een goed advies nodig hebt kan je naar een van de winkels. Voor mij is er een winkel vlakbij. Wat wil je nog meer?

Hans Monsma 23-10-2021

Deskundige uitleg, later voor een probleempje geweest en het werd direct opgelost.
Trouwens een prima prijs

Wim 23-10-2021

Eigenlijk de enige site die ik bezoek voor fotografie spullen. Kijk wel naar andere sites maar kom telkens weer uit op CameraNU.nl.
Goede overzichtelijke site en snelle verwerking.

Henri Vogels 23-10-2021

Ik kom al jaren in deze winkel in Eindhoven. Toen ik een bestelling plaatste voor mijn GoPro, zag tot mijn verbazing een nette gebruikte Leica camera. Een medewerker heeft toen mij de camera in mijn handen gegeven. ik was opslag verliefd op deze camera, omdat ik al lang op zoek was naar een Leica M camera. Uiteindelijk heb ik de combinatie gekocht. Ik wordt geholpen door de medewerker zoals ik gewend ben van deze winkel, hier door zou deze winkel zeker aanbevelen, ze helpen je profesioneel.

Linda en Gokhan 23-10-2021

Tsja… wat in ik zeggen. Altijd top service, snel en vooral persoonlijk. Zelfs met kleine aanschaf alle aandacht krijgen tot het werkt en je tevreden bent.

Dank voor de goede service en tot de volgende aankoop.

Maarten 23-10-2021

Cameranu heeft een intuïtieve webshop. Bestelling is snel geplaatst en makkelijk afgerekend. Er is een ruime keuze aan producten zodat je hier altijd terecht kunt.
Verzending door Cameranu is goed, …alleen jammer dat PostNL de laatste tijd een beetje de weg kwijt is. De bestelling is helaas verkeerd afgeleverd, maar daar kan Cameranu niets aan doen.

Nico 23-10-2021

Eindelijk eens een goede oriëntatie op de webshop van Cameranu.nl, dat is elders wel lastiger. Heldere informatie. De prijzen zijn gangbaar. Snel bezorgd en degelijk verpakt.

Lieve 23-10-2021

Snelle levering en veilig verpakt. In andere winkels was het product uitverkocht en hier vond ik wel nog een exemplaar, top!

Monique van Arkel 22-10-2021

Duidelijke site en snelle levertijden! Uitgebreid assortiment met ruime keuze.

Arne 22-10-2021

Een super winkel/webshop. Alles wat je nodig hebt hebben ze daar. En voor een nette prijs. Ga zo door cameranu!!

Janna 22-10-2021

Duidelijke informatie online, je kunt snel vinden wat je nodig hebt, op tijd geleverd.

Richard 22-10-2021

Bij alle vragen zijn we goed geholpen, en een goede terugkoppeling. De levering was zeer snel. Kortom dik tevreden.

Evi 22-10-2021

Een super goed product, zelfs beter dan verwacht, snelle verzending, goede hulp en erg vriendelijk

Wojtek 22-10-2021

Hele snelle levering, Alles kort en duidelijk, Mogelijkheid om te betalen in termijnen.
Top

Ulco Schuurmans 22-10-2021

Kon zelf het product niet vinden.
Binnen 10 minuten door medewerker gefixt en besteld (was laatste exemplaar in huis).