Cameranu - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameranu.

Cameranu stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1002 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

David 27-08-2021

Supersnel en keurig geleverd. Fijne en duidelijke website. Kortom een echte aanrader.

Het product is precies zoals omschreven en voldoet ook uitstekend aan mijn behoefte.

Jurgen 27-08-2021

Na 30 jaar de analoge voor digitale fotografie omgeruild. De instellingen zijn mega t.o.v. vroeger, dat wordt weer leren. Vlotte levering in keurige verpakking. De beschrijving van de geleverde camera was correct, een 2 de hands die als nieuw lijkt en functioneert.

Kees 27-08-2021

Apeldoorn was dichterbij en Cameranu ligt vlak tegen de A1 waardoor goed bereikbaar. Bijzonder vriendelijk en zeer goed geholpen. Was daar om mijn camera schoon te laten maken.

Eric 27-08-2021

Een ruim assortiment, je slaagt altijd bij Camera u. nl.
Voor een luxe camerariem ben ik goed geslaagd bij Cameranu. nl. Er is Ee ruime keuze in verschillende soorten en kleuren.
Met Post. nl is het artikel snel naar mij verstuurd, ik ben helemaal tevreden.

RB 27-08-2021

Ik ben compleet on voorbereid en zonder ervaring binnengestapt bij cameranu in Eindhoven. Zei hebben mijn wensen aangehoord en hierop een uitgebreid advies gegeven en alle mogelijkheden besproken. Ik ben hier erg goed geholpen.

Jacobs jeff 27-08-2021

Niets dan lof👍. Voor het eerst besteld op internet,met met mijn smartphone.Dag van betaling had ik het al. Wat kun je meer wensen

Wycher Riensema 27-08-2021

Deskundig personeel. Kunnen adviezen goed en begrijpelijk onderbouwen. Advies was een wat voordeliger camera ten opzichte van mijn budget. Dat komt sterk over.

SvdMeulen 27-08-2021

Fijne vakmensen bij de CameraNu. Met echt verstand van fotografie en de producten die ze verkopen. Een zaak waar ik erg graag kom, niet alleen vanwege het uitgebreide assortiment, maar ook de betrouwbaarheid van de adviezen.

Tjeulaling 27-08-2021

Goede prijs en de dag erna geleverd, zelf op Zondagavond besteld en de dag erna gratis geleverd

Arthur 27-08-2021

Ik had een heel lijstje, werd deskundig geholpen. Er was alle tijd voor mij. Alles was op voorraad in de winkel op een enkel ding na en dat werd heel snel al nagezonden. Fijn dat de winkel in Apeldoorn was, hoefde ik niet helemaal naar Urk.

Fred 27-08-2021

Goede winkel met uitstekende service.
Het zoeken naar artikelen op de website is makkelijk. En de keuze is enorm. Veel producten ook gewoon op voorraad.

Er wordt veel informatie aangeboden op de site en producten vergelijken is daardoor prima te doen.
Bestellen en leveren gaat snel en accuraat.
Kom je er op het web niet uit? In de winkel kan je alles laten demonstreren door een goed verkoopteam.
Ook de aftersales is prima op orde.

Dit is niet mijn eerste aankoop bij cameranu.nl en zal ook niet de laatste zijn.

BMS bv 26-08-2021

Iedere ondernemer werkt om te verdienen. Mijn ervaring met CameraNL is het tegendeel, eerst service deze staat bij hun voorop. CamaraNL hd aan mij gewoon 500 euro kunnen verdienen door mijn onwetendheid op dit gebied. Meneer het toestel dat u nu heeft voldoet gewoon aan u wensen, maar u omgeving verlichting is niet goed. plaats een extra led lamp om u product in huis te fotograferen. dus van mij een 10. en zal mij zeker terug zien.

Leida 26-08-2021

Ik ben zeer goed geholpen met de keuze van mijn eerste camera, ben er erg blij mee en hoop dat ik er veel plezier van mag beleven😀

Jose 26-08-2021

Fijne winkel erg behulpzaam personeel met kennis van zaken.
Goede service. Ik kom er graag!

D.Husson 26-08-2021

Verrekijker besteld en betaald. Volgende dag zoals afgesproken, thuis geleverd. Normaal gesproken zou ik een verrekijker niet zo maar kopen maar zou hem eerst willen testen. Maar ik wist welk merk en type ik wilde hebben. Dan is het een kwestie van "shoppen". CameraNU was de enige welke dit type op voorraad had. Prijstechnisch praktisch geen verschil. Gezien de correcte en snelle levering zou ik mijn volgende internet bestelling weer bij deze firma plaatsen

DJ Philammon 26-08-2021

Zeer snelle levering, 's middags besteld, volgende morgen in huis, een aanrader!

Cameranu van Woustraat in Amsterdam. 26-08-2021

Ik heb het toestel online besteld na een telefonische uitleg over het toestel
Ik werd vriendelijk ontvangen in de winkel met de vraag of zij de instelling wilde controleren.
Prima uitleg op mijn vragen.
Ben ook blij na de eerte foto's!!

claudia 26-08-2021

Fijne behandeling in de winkel gehad! Ik zocht een nieuwe accu en geheugenkaart en ze dachten mee over mn lens zoektocht!

A Strous 26-08-2021

Breed assortiment, goede informatie voor t product, feedback over de bestelling snel en accuraat. Product zoals beschreven en snel geleverd.

Cor 25-08-2021

Een makelijke site, simpel met vergelijk en bestellen. Geleverd op afgesproken datum en tijd. Ik ben zeer tevreden.

Salina 25-08-2021

Tot nu bestel ik al mijn camera accessoires, ringlampen, selfiesticks etc. bij CameraNu. Dit bedrijf heeft waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen. Service, maar dan bedoel ik ook echt SERVICE! Bijvoorbeeld, ik had een achtergrond doek gekocht maar kwam er niet uit. Aan de telefoon ging de medewerker met me mee denken, heeft filmpjes naar me toe gemaild en heeft mij echt op een afstand geholpen. Verantwoordelijkheid, prijs is ook echt in verhouding met de producten. Ik raad ook altijd iedereen CameraNu aan, omdat ik oprecht echt tevreden ben met alles. Snelle reacties, snelle levering, service en KWALITEIT!

Xander 25-08-2021

In de winkel geweest om samen met een medewerker te kijken welke accessoires ik het beste kon gebruiken, medewerker dacht mee, accessoire was niet op voorraad maar werd dag erna al bij mij thuis geleverd!

Frankie 25-08-2021

Mijn sensor (Nikon d7200) gratis laten reinigen ,dit was een actie als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief,super!
Intussen me laten informeren over de nieuwste nikons
De medewerker nam uitgebreid de tijd om mij te informeren. Ik mocht een camera uitproberen met een eigen lens,dat mocht buiten(vertrouwen!)
Zeer tevreden over dit filiaal!

Suzanne 25-08-2021

Voor het eerst op aanraden van een bekende hier besteld.
De site is enorm fijn in omgang, en je kan alles goed vinden.
Ook was mijn pakket de volgende dag al in huis, en was alles netjes verpakt.

Ik bestel hier zeker in de toekomst weer als ik dingen nodig heb voor mijn camera!

Age 25-08-2021

Ben nu een jaar klant. Het is er plezierig winkelen.
Altijd vriendelijk personeel. Zeer goed advies en ook een uitgebreid assortiment.
Ik heb nog niet iets negatiefs meegemaakt.